Gå til innhold

Kvinner som holder seg godt


Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Kan dere legg ut navn/alder eller bilder her som Ts spurte om, i stedet for å krangle?😃  Jeg liker Lena Endre, Jane Fonda, Christi Brinkley.

Anonymkode: 48202...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, fiole skrev:

Jeg kan ikke forstå at noen blir støtet av at kvinner i voksen alder blir beundret for hvordan de ser ut.....Det gjør jeg hele tiden med både kvinner og menn......Det er jo mye værre ting man kan gjøre, Ikke sant? Det er bedre å kalle en mann eller kvinne sexy enn å kalle dem duster eller idioter eller ja hva, feit, teit:sexy:

så hadde jo jeg blit litt kry om noen skulle kalle meg sexy når jeg passerte 50.....uten at jeg la opp til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Hva skjedde med den tråden som handlet om menn som "holder seg godt" da ?

 Er det mer interessant å diskutere kvinnfolk, kanskje? :klaske:

Anonymkode: 80526...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. januar 2017 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Fortsatt relativt ung, men at denne dama (nye bilder) nærmer seg 40 er kult. Spesielt mtp de mennene som mener at kvinner ser ut som søppel etter de har fylt 30. 

ZlFLRkU2.jpeg

Uk5OZDdN.jpeg

Anonymkode: 9d928...4aa

Hun er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2017 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Jennifer-Connelly-For-Grazia-France-Fall

Anonymkode: 752da...721

Herregud for noen magre lår!!:unsure:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Som kvinne som holder seg godt, holder jeg meg minst like godt uten å være kjendis som betaler for behandlinger for å å se ung ut!
Ser bare litt trøttere ut enn for 7 år siden, men blir det for ille kan det sikkert fikses om det er penger nok på konto - og er avhengig av et ungdommelig utseende :nori:

Spøk til side, hvorfor skal man hylle kvinners utseende  kun når de holder seg unge og pene og bekrefte at skjønnhetspresset får større og større makt? Hva er galt med grått hår, rynker, og å ikke tukle med det man er født med og som kommer med alderen naturlig?

Diane Keaton, 71. article-0-1A9C459000000578-953_634x647.j

 

 

Endret av Cavatina
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...