Gå til innhold

Kvinner som holder seg godt


Gruselgrafs

Anbefalte innlegg

Gjest Runforit
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Min mor er snart 45 og har ikke eldret seg en dag på 10 år. Er visst bare mange som ser ung ut for alderen :)

Jeg bikker straks 35. Du kan ikke være så gammel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Runforit skrev:

Jeg bikker straks 35. Du kan ikke være så gammel? 

Er 25 :) Husker du la ut bilde sist år en gang, og jeg synes at du så ut som om du var yngre enn meg :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orophin Súrion
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Min mor er snart 45 og har ikke eldret seg en dag på 10 år. Er visst bare mange som ser ung ut for alderen :)

Min mor er nesten 60 og folk tror hun er 10-15 år yngre. De får ofte sjokk når de før høre at hun har 3 unger som er over 30.

Men alle i min familie ser yngre ut enn hva de er. Så det har nok mye med gener og si. Noen ser rett og slett bare mye yngre ut en hva de er, Akkurat som noen ser mye eldre ut en hva de er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Er 25 :) Husker du la ut bilde sist år en gang, og jeg synes at du så ut som om du var yngre enn meg :)

Hehe :) Har fått noen kommentarer på det ja :P På godt og vondt :fnise:

Må innrømme at det er utrolig moro å bli sjekket opp av 10-15 år yngre gutter for å så si at jeg for det første er gift på snart 10ende året, har unge og straks er 35 :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Runforit skrev:

Hehe :) Har fått noen kommentarer på det ja :P På godt og vondt :fnise:

Må innrømme at det er utrolig moro å bli sjekket opp av 10-15 år yngre gutter for å så si at jeg for det første er gift på snart 10ende året, har unge og straks er 35 :laugh: 

Må være kjekt for selvtillen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Runforit skrev:

Hehe :) Har fått noen kommentarer på det ja :P På godt og vondt :fnise:

Må innrømme at det er utrolig moro å bli sjekket opp av 10-15 år yngre gutter for å så si at jeg for det første er gift på snart 10ende året, har unge og straks er 35 :laugh: 

Du er utrolig flott :) 

Anonymkode: 9d928...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er bare sjønne :biggrin: 

Du å du, hadde ikke ørene vært i veien så hadde smilet gått helt rundt :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Runforit skrev:

Nåja, plastic tar deg så langt. Gener har mye å si gitt.

Svigermor er 65 og har langt mørkt hår, ikke en eneste rynke og bakfra kan man lett forveksle kroppen hennes med en 20 åring. 

Ok. Da forventer jeg bilder av vanlige kvinner. Ikke Hollywood-babes. Vanlige, godt voksne kvinner med vanlig økonomi. 

Venter....

Anonymkode: bbe4c...0f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er utrolig flott :) 

Anonymkode: 9d928...4aa

Tusen takk :) 

7 minutter siden, Jacklost skrev:

Må være kjekt for selvtillen da :) 

Absolutt :) Jeg er bare et menneske så alltid kjekt med litt komplimenter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Da forventer jeg bilder av vanlige kvinner. Ikke Hollywood-babes. Vanlige, godt voksne kvinner med vanlig økonomi. 

Venter....

Anonymkode: bbe4c...0f8

Er litt vanskelig å finne noen som ikke er i media og som har godt råd. Kalles personvern. Så kan ikke poste bilder av privatpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Runforit skrev:

Er litt vanskelig å finne noen som ikke er i media og som har godt råd. Kalles personvern. Så kan ikke poste bilder av privatpersoner.

Men da blir jo tråden helt uinteressant. Type: Se hvor ung jeg kan se ut fordi jeg har bøttevis med penger og bor i Hollywood....

Anonymkode: bbe4c...0f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orophin Súrion
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men da blir jo tråden helt uinteressant. Type: Se hvor ung jeg kan se ut fordi jeg har bøttevis med penger og bor i Hollywood....

Anonymkode: bbe4c...0f8

Du er klar over at de aller fleste skuespillere som jobber i Hollywood ikke er rike. De aller fleste er ikke store stjerner.  

Endret av Orophin Súrion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da blir jo tråden helt uinteressant. Type: Se hvor ung jeg kan se ut fordi jeg har bøttevis med penger og bor i Hollywood....

Anonymkode: bbe4c...0f8

Da får du nesten forlate tråden for jeg har ikke tenkt å krenke noens privatliv for å tilfredsstille deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NorahLudoAllis
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne lagt ut bilder av meg selv opp gjennom årene. Jeg har alltid fått høre at jeg er søt og pen, men mange sier jeg blir bare penere med årene. Hvordan skal man tolke slike utsagn? 

Jeg håper jeg blir 70, bare for å se hvor "pen" jeg er da.

Anonymkode: 42fcf...60e

:ler:

Antar det var ironi :P Siste setninga altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
35 minutter siden, Runforit skrev:

Nåja, plastic tar deg så langt. Gener har mye å si gitt.

Svigermor er 65 og har langt mørkt hår, ikke en eneste rynke og bakfra kan man lett forveksle kroppen hennes med en 20 åring. 

Men er det ikke litt trist om det skal være kvinners fokus - å se mest mulig ung ut og at det ikke skal se ut som man gjennomgår menneskelige forandringer?

Ingen ville jo sagt det om intelligens, foreldevner eller selvinnsikt(og andre egenskaper). Alt skal utvikle seg naturlig - bortsett fra utseende, som er flott om endres på kanten til unaturlig så det sjokkerer noen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Image may contain: 1 person

Benedicte Adrian. Hun synes jeg ser utrolig vakker ut for alderen (53 år). OG hun er norsk! :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Orophin Súrion skrev:

Du er klar over at de aller fleste skuespillere som jobber i Hollywood ikke er rike. De aller fleste er ikke store stjerner.  

Greit nok. 

Men når det kommer tll utseende på disse "fattige"; Ser du mange norske, vanlige kvinner i alder 45+ som ser ut som disse?

Anonymkode: bbe4c...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit
22 timer siden, NorahLudoAllis skrev:

Men er det ikke litt trist om det skal være kvinners fokus - å se mest mulig ung ut og at det ikke skal se ut som man gjennomgår menneskelige forandringer?

Ingen ville jo sagt det om intelligens, foreldevner eller selvinnsikt(og andre egenskaper). Alt skal utvikle seg naturlig - bortsett fra utseende, som er flott om endres på kanten til unaturlig så det sjokkerer noen. 

Jeg hadde ingen intensjoner om å sette noen standard på kvinner og aldring. Jeg leste tittel og så kom jeg på noe flotte damer jeg synes har holdt seg godt. 

Verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at en kvinnes verdi blir målt i utseende . Det er en dødssynd å eldes . Ihvertfall naturlig  . En 62 åring som ser ut som en 20 åring. Gode gener ? En dyktig plastikk kirurgi? Det er trist at ingen eldes med verdighet lenger. Gi meg en bestemor som er lubben, rynkete og har grått hår. Som har hjemmelaget eplekake i ovnen.  Ikke ei som kommer rett fra spinning, lever på raw food, fast time med botox  hver 3 mnd, pluss innom plastikk kirurgen for litt nip and tuck her og der.  Jeg setter pris på vakre kvinner og det er ingenting i veien med å ta vare på seg selv men dette skjønnhetspresset unner jeg ingen. Slutt å verdivurdere etter utseende og ungdommelighet.  . 

Anonymkode: bbf0a...cbb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...