Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

jeg trodde først dama var syk eller noe, men tror ikke lengre at hun er det. hun gjør det med viten og vilje, så da er hun det jeg kaller ondskapsfull/utspekulert/fæl egentlig.... hun er fullstendig klar over sine handlinger! 

 

kopieringa har hun alltid holdt på meg, tror egentlig alt på den bloggen er kopi av masse bloggere i Norge og hun har jo holdt på i mange år... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får litt vondt av henne - tror hun bare prøver veldig hardt. De "sponsede" solbrillene hun jo klarte å skrive at var verdt pengene (ergo betalt de selv) - og alle de collagene med klær, interiør osv, som andre bloggere får betalt drøssevis for å lage, de gjør hun gratis.

Endret av Flisespikker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Flisespikker skrev:

Får litt vondt av henne - tror hun bare prøver veldig hardt. De "sponsede" solbrillene hun jo klarte å skrive at var verdt pengene (ergo betalt de selv) - og alle de collagene med klær, interiør osv, som andre bloggere får betalt drøssevis for å lage, de gjør hun gratis.

Akkurat. Det virker ikke som at hun forstår hvordan det funker for disse toppbloggerne med sponsing, reklame osv. Hun bare gjør det samme som de gjør.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at de har reist helt til Hunderfossen. Litt komisk at hun har lagt til en sol på IG når det ikke er antydning til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordlegger deg rimelig feil, når du på bloggen skriver at de er i sin nye leilighet.Ser av kommentar feltet at folk tror hun har ny leilighet 🤔. Og hva med innleggene i det siste, har hun skrevet dem??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jennybella skrev:

Ordlegger deg rimelig feil, når du på bloggen skriver at de er i sin nye leilighet.Ser av kommentar feltet at folk tror hun har ny leilighet 🤔. Og hva med innleggene i det siste, har hun skrevet dem??

Tragisk forsøk på clickbait. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lett misforståelser når hun klipper og limer andres tekster. Også skjønner hun nok ikke selv heller hva teksten egentlig inneholder. Hun bare kopierer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogginnlegget i dag er stjelt fra Mamman til Michelle, helt lik overskrift, og hun har bare byttet noen få ord. Når skal hun slutte!? Ser ikke samboer, mor, venner hva hun driver med? Kan ikke noen hjelpe henne med å innse at det hun gjør er ulovlig? Gir hun blaffen? Eller er hun rett og slett syk? Jeg kan ikke fatte at hun ikke skjønner det! Hun er jo frisk nok til å ha to barn. Aldri sett ei eneste venninne, men samboer har hun jo🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun leser jo her inne og vet at alle skjønner hun kopierer, hadde vært så flau

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious

De vet nok ikke om det. Tviler på at samboeren eller moren hennes følger med på rosablogger. Det er fryktelig irriterende at det ikke går an å få stoppet det. Jeg hadde klikka om det var meg hun drev og kopierte. Stusser også over at hun har unger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes ligger på wordpress.com. Det må vel gå an å rapportere til dem på noe vis. Og gjør nok folk det blir de vel tvunget til å sjekke opp i saken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan trademax ha et samarbeid med henne??? Ville ikke hatt henne til å reklamere for mine produkter

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Jennybella skrev:

Hvordan kan trademax ha et samarbeid med henne??? Ville ikke hatt henne til å reklamere for mine produkter

Hvordan vet du at hun har det? Har dem sagt det selv? Eller er det noe hun sier? I så fall så er det ikke sikkert det er sant 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pikapiika skrev:

Hvordan vet du at hun har det? Har dem sagt det selv? Eller er det noe hun sier? I så fall så er det ikke sikkert det er sant 🙄

Jeg vet det ikke, men det står på bloggen at hun har et samarbeid med dem, så frekk kan hun da ikke være?? Da må man jo skrive til trademax og informere dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Jennybella skrev:

Jeg vet det ikke, men det står på bloggen at hun har et samarbeid med dem, så frekk kan hun da ikke være?? Da må man jo skrive til trademax og informere dem

Hvis jeg ikke husker feil, så gjorde hun jo det med style by norway? Uansett så hadde det ikke sjokkert meg om dette var noe hun fant på selv. Men kan jo hende det er sant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pikapiika skrev:

Hvis jeg ikke husker feil, så gjorde hun jo det med style by norway? Uansett så hadde det ikke sjokkert meg om dette var noe hun fant på selv. Men kan jo hende det er sant. 

Hun har løyet på seg mange samarbeid, men så har hun kjøpt og betalt varene selv 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...