Gå til innhold

Damer: Hvordan bli en "ladies man"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først må du ha en baseline som er over gjennomsnittet når det gjelder klær, sosial verdi og kropp. Etterpå kommer alt det andre som humor, holdninger, etc. Såklart alt dette kan bygges og læres opp. Jo, mer kjekk du er jo mer kan du komme unna med.

Anonymkode: dbc0d...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Med tanke på konkurrasen trenger du bare tre ting:

1. Ikke vær veldig stygg/overvektig

2. Ikke fortell voldtektsvitser

3. Ikke vær svett og illeluktende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem

Du må aldri spørre kvinner om dette, ettersom kvinner 10 av 10 ganger vil beskrive den mannlige bestevennen de ønsker seg, men som de aldri ville tent på når det kommer til stykket. Du har vel noen kompiser med draget på damene? Hør med dem heller, så får du matnyttige svar.

Endret av AnonymBrunkrem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Du må aldri spørre kvinner om dette, ettersom kvinner 10 av 10 ganger vil beskrive den mannlige bestevennen de ønsker seg, men som de aldri ville tent på når det kommer til stykket. Du har vel noen kompiser med draget på damene? Hør med dem heller, så får du matnyttige svar.

Åja. Jeg beskrev de jeg kjenner som jeg har hatt best sex med og som jeg vet drar damer i fleng. Noen mannlig bestevenn har jeg aldri hatt, da vennskap mellom mann og kvinne sjelden er en mulighet.

Anonymkode: 8c2bc...e80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Jeg beskrev de jeg kjenner som jeg har hatt best sex med og som jeg vet drar damer i fleng. Noen mannlig bestevenn har jeg aldri hatt, da vennskap mellom mann og kvinne sjelden er en mulighet.

Anonymkode: 8c2bc...e80

Ok. 9 av 10 ganger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner vil ha menn som ikke trenger opplæring i hva kvinner vil ha. Og det ts er noe du aldri kan bli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Kvinner vil ha menn som ikke trenger opplæring i hva kvinner vil ha. Og det ts er noe du aldri kan bli.

Så det du sier er at man ikke skal lytte til råd som kommer fra kvinner? Virker som du har rett i det. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det du sier er at man ikke skal lytte til råd som kommer fra kvinner? Virker som du har rett i det. 

Anonymkode: 8d0d9...c73

Det virker som om rådene faller på steingrunn. Her kommer først 10 kvinner med beskrivelse av hva de ønsker av en mann, så kommer det en mann(?) inn med "nehei, det ønsker de ikke  - de ønsker en badboyaalfapuahann så det så". 

Og da har de 10 første kvinnene automatisk feil preferanser, eller de er politisk korrekte eller de rett ut lyver -  for mennene har sagt at slik er det ikke. Hva med å lukke kjeften i blant og åpne øra og faktisk forutsette at kvinner vet hva kvinner vil ha?

Anonymkode: a56dc...2dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fungerer i alle fall på meg :)

- Klassisk klesstil, trenger ikke nødvendigvis å være dyre plagg. Selv kjøper jeg plagg som ser tidløse og pene ut fra kjedebutikker og er flink til å se snitt, stil og farge

-Vær kontrollert, med andre ord håndter situasjoner rolig og ikke bli frustrert dersom kelneren gir deg feil mat og drikke. Vis at du har kontroll og evner å holde hodet kaldt

-Vær vennlig, smil heller en gang for mye enn for lite. Humor er alltid et pluss, men dersom det ikke kommer naturlig så kan du f.eks. bestandig forsøke å se det positive i ulike situasjoner (f.eks. dersom kelneren gir deg en salat så kan du spøke med at du uansett har godt av det)

-Når jeg blir invitert ut så foretrekker jeg å ikke betale. Når jeg inviterer ut så betaler jeg. Dersom damen/mannen insiterer å betale så ville jeg uansett betalt for begge dersom jeg ba daten ut. Dere kan heller bytte på å betale på de neste datene.

-Vær renslig og hygienisk, da er det mye mer behagelig å være rundt deg. Ha litt orden og vær systematisk

-Alltid ha et samtaletema å snakke om på lur dersom det blir litt klein stillhet

-Ikke foreslå sex, ha pervers oppførsel, kom med humoristiske seksuelle kommentarer. Vis henne at du vil noe mer.  Istedenfor å si "damn så deilig kropp du har" så kan du heller gi henne kompliment for hvor bra kjolen/jakken sitter på henne eller at hun er i god form. Da kan du også begynne å snakke om fritidsaktiviteter som trening eller ski

-Prøv å få frem at du er litt kultivert eller verdensvant. Enten om det er museumsbesøk, teater, botanisk hage, festivaler, liker interessant mat, har gått på kurs, hvor du har bodd, feriert, småbyer du har besøkt, osv. Det viser at du er interessant og har substans, men ikke få det til å høres ut som skryting

-Dører kan du alltid åpne for andre. Dame, gammel, barn, gravide, kompis. Du kan alltids hjelpe til med stolen på restaurant og andre høflighetsfraser. Men det må komme naturlig, dersom det er påtrengt så merker vi damer det med en gang :) 

Anonymkode: 65340...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
På 1/14/2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Jo, mer kjekk du er jo mer kan du komme unna med.

Anonymkode: dbc0d...3ba

Viktig å huske på. Er man kjekk eller kjendis så har man fantastisk personlighet uansett hvordan man oppfører seg. 

Selv Hitler dro damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bli ladies man? Lytt til andre menn som er det. Hvis de ikke vil fortelle, observer og lær. 

Man spør ikke fisken hvordan den skal fanges, man spør andre fiskere. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: det kommer an på hva du selv er ute etter. Pule eller forhold? Er du ute etter å pule er det ikke så avansert. Kle deg pent, lukt godt, vis dama interesse, og vær litt humoristisk og frampå. Dette forutsetter selvfølgelig at du treffer på damer som også er villige til bare å pule - de er det nok litt færre av enn menn som ønsker det samme.

Er du ute etter et forhold er det litt mer avansert. Særlig siden vi kvinner heller ikke er en homogen masse som ønsker akkurat det samme (til tross for hva bitterpikkene på KG desperat prøver å overbevise deg om). Men for min del var det dette som tente interessen min for ham jeg er sammen med i dag:

Felles interesse/hobby
Smart (også sosialt)
Viser masse omsorg og gentlemansfakter (også kalt normal folkeskikk)
Varme
Oser av trygghet
Humor

Men det skal sies at han aldri har vært noe særlig av en "damenes mann", så han er kanskje ikke det beste eksemplet sånn sett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Petra75.

Hvordan du skal bli en "ladies man" kommer veldig an på hva du er ute etter og hva slags damer du vil ha. Er du ute etter å få så mange damer som mulig til sengs, og jeg antar det er fordi du vil hevde deg blandt de andre mennene, så finner jeg det uinteressant å svare på spørsmålet ditt.

Derimot, hvis du virkelig vil bli attraktiv blant kvinner, slik at de får stjerner i øynene når de tenker på deg, da synes jeg problemstillingen er mer interessant. Jeg tror de handler om å få dem til å føle seg vel i ditt selskap. Så enkelt og så komplisert. Hva som får dem til å føle seg vel er jo forskjellig fra individ til individ. 

 

Anonymkode: 632c0...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/14/2017 den 13.16, MajorasMaske skrev:

Kvinner vil ha menn som ikke trenger opplæring i hva kvinner vil ha. Og det ts er noe du aldri kan bli.

Også vil de ha menn som ikke behøver å tråkke på andre for å fremheve seg selv.

Anonymkode: c9744...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2017 den 10.26, AnonymBruker skrev:

1. Du må være veldig snill, og være spandabel (betale for kaffen, middagen) i den første tiden hvertfall. Åpne døren osv. 

Anonymkode: 7f206...44a

Selv tenker jeg at det er ganske nedverdigende av en mann å betale for damen som om hun ikke er et selvstendig vesen som kan forsørge seg selv. Den type tradisjonelle kjønnsroller er et grufs fra fortiden hvor det faktisk var slik at damer var finansielt avhengig av en mann for å få mat i magen. I fortiden ble fenomenet kaldt "bread winner" - altså den som viste seg kapabel til å sette mat på bordet og forsørge damen var den som ble gift - i retur for denne økonomiske tryggheten så måtte damen yte i husmorrollen i retur og om hun var heldig fikk hun litt lommepenger fra uke til uke. 

Rollene var klare : Mannen jobbet og han kjøpte maten - damen jobbet på kjøkkenet og hennes rolle var å ha maten varm og klar til han kom hjem fra jobb.

Idag har vi ikke de kjønnsrollene lenger heldigvis og jeg ser ingen mulige grunner til at en part fremdeles må innta disse utdaterte kjønnsrollene. Med mindre damen faktisk ikke har penger til sin egen mat som hun inntar på en date som hun har sagt ja til å være med på så bør hun betale for maten hun spiser.

For meg virker det som et eskorte opplegg hvorpå eskorte pikene i snitt tar 1000 kr i timen for sitt selskap. Det er den samme summen en mann må betale om han skal ta hele regningen etter 1 times restaurant besøk med en date.

Om du er økonomisk selvstendig, jobber og du har takket ja til å dra på restaurant er det mer enn rett og rimelig at man betaler for det man selv inntar. Jeg ville aldri i verden ydmyket meg selv ved å kreve at noen skal betale for maten jeg spiser med mindre jeg faktisk ikke hadde nåla i veggen og jeg sultet.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overskriften kan oversettes: "Hei fisk, hvordan skal jeg fange dere?"

TS, bli venn med noen som er "ladies man" og se på hva de er og hvordan de presenterer seg.

Her blir du bare sittende og få råd om å kaste bort penger på å spandere kaffe og middager. Det er ikke ladies man, det er ladies bitch. Du har annet å by på enn pengene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin

Personlig ville jeg unngått enhver mann som bruker denne betegnelsen. Oversatt betyr det "damenes mann" ergo betyr det en rundbrenner, en don juan, en flørt eller på godt norsk: en heller useriøs mann.

Jeg gidder ikke å gi noen menn tips til hvordan de kan bli en slik fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nok en gang blir damenes kommentarer overkjørt av menn som vet mer om damene enn hva damene gjør sjæl. Gratulerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, draug 75 skrev:

Overskriften kan oversettes: "Hei fisk, hvordan skal jeg fange dere?"

TS, bli venn med noen som er "ladies man" og se på hva de er og hvordan de presenterer seg.

Her blir du bare sittende og få råd om å kaste bort penger på å spandere kaffe og middager. Det er ikke ladies man, det er ladies bitch. Du har annet å by på enn pengene dine.

I call bullshit. Det var ett inlegg hvor damen ville bli påspandert. Resten av damene som har svart har vært inne på helt andre ting enn penger.

Men som vanlig er dere ikke interessert i å lære hva kvinner ønsker, men bare maler videre på det samme, gamle. Det begynner å bli trøttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...