Gå til innhold

Øya på tv2


waco

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg ser ikke på dette tullet, men det er tydeligvis en del som ser på alt mulig tullball uansett hva det er! :laugh:

Men forhåpentligvis tar vel dette sprøytet slutt snart, slik at TV 2 kanskje finner på noe bedre...

Anonymkode: 17428...b27

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvor mange uker har TV 2 egentlig satt av, til dette programmet?

Anonymkode: 17428...b27

Har du bare én kanal?

Anonymkode: 9fd5e...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 Har du bare én kanal?

 Anonymkode: 9fd5e...1e8

 Jeg bare lurer på når dette programmet endelig er overstått, slik at det (forhåpentligvis) kan komme noen langt bedre programmer der...

Anonymkode: 17428...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett møkkaprogram. De har vært der i dn uke og har ennå ikke fått tak over hodet. 

Så litt på 2.ep nå. Har de virkelig ikke fått fanga noe mat? Programlederen var bare irriterende, så jeg ga meg rett før krabbejakta. 

Anonymkode: 5aa7e...99e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg bare lurer på når dette programmet endelig er overstått, slik at det (forhåpentligvis) kan komme noen langt bedre programmer der...

Anonymkode: 17428...b27

Neste episode er 4 ut av 16 😨

Anonymkode: 4a9d9...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste episode er 4 ut av 16 😨

Anonymkode: 4a9d9...01c

Da håper jeg den blir tatt av beste sendetid snart flytter farmen tidligere😊 

Hvor i alle dager har de henta denne villmarkseksperten av en programleder fra? Han var på Balkan for 20år siden (leste på se og hør). 

Lars Monsen hadde vært en bedre figur, men selv han hadde rivd av seg håret pga jentenes overlevelses kunnskap. 

Anonymkode: 5aa7e...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Neste episode er 4 ut av 16 😨

 Anonymkode: 4a9d9...01c

 Hvis det bare er en episode hver uke, så blir vel programmet gående i ett par måneder da?

Anonymkode: 17428...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvis det bare er en episode hver uke, så blir vel programmet gående i ett par måneder da?

Anonymkode: 17428...b27

Til slutten av april :(

Anonymkode: 4a9d9...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt kanal da hvis dere ikke liker det! Syns det er ok jeg, bedre enn endel  andre realityserier der det bare er intriger,allianser og spill :)

Anonymkode: 50552...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Øya konseptet er så mye bedre enn Robinson ekspedisjonen. Her er det ekte overlevelse i stedet for intriger hvor du kan vinne mat og sjokolade uten å ha løftet en finger for annet enn konspirasjoner og drit. 

Mange flinke og bra damer der, men ihvertfall en av dem må jo være tatt med bare for å lage irritasjon, har aldri sett maken til lat og ubrukelig dame....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pautina skrev:

Mange flinke og bra damer der, men ihvertfall en av dem må jo være tatt med bare for å lage irritasjon, har aldri sett maken til lat og ubrukelig dame....

Hun er jo det beste med hele programmet.

Nå får de som selv tenker at de er gode ledere og motivatorer virkelig prøvd sine egenskaper.

Blir spennende å se om det finnes noen ordentlig og dyktige ledere blant disse jentene. 

De fleste faller igjennom og avslører sine manglende evner når de velger den enkle løsningen, eksklusjon og skam. Resten avslører at de ikke er så gode på samarbeid som selv tror, men heller gode på å ikke bryte normer og gode på å gjøre som de blir fortalt. Dette er langt fra det samme som å være god på samarbeid.

 

Anonymkode: 06156...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo det beste med hele programmet.

Nå får de som selv tenker at de er gode ledere og motivatorer virkelig prøvd sine egenskaper.

Blir spennende å se om det finnes noen ordentlig og dyktige ledere blant disse jentene. 

De fleste faller igjennom og avslører sine manglende evner når de velger den enkle løsningen, eksklusjon og skam. Resten avslører at de ikke er så gode på samarbeid som selv tror, men heller gode på å ikke bryte normer og gode på å gjøre som de blir fortalt. Dette er langt fra det samme som å være god på samarbeid.

 

Anonymkode: 06156...a2f

Det har du jo rett i da, lite underholdning hvis alle er enige, men jeg tror ikke det er mulig for noen ordentlig god leder å få noe særlig kapasitet ut av det der i en normal setting og med dehydrert og sulten tilstand tror jeg du kommer til å bli skuffet hvis du venter på det :)

Nå må jeg bare innrømme at den typen menneskelig tålmodighet som det vesenet der krever eier ikke jeg, er klar over det da, så jeg sier alltid nei til å ha personalansvar fordi det finnes alt for mange av dem...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode i kveld. For en tafatt gjeng! De har vært på øya i 14 dager, men enda ikke skaffet seg tak over hodet. De har funnet et gammlet fiskegarn, men får ikke fisk. Ikke så merkelig når de ikke vet hvordan de skal bruke det riktig. Selvsagt er de sultne og slappe, men det går mer i snakk og surr enn godt er. Får de dårlig vær nå så har de for lite energi til å bygge seg ly.

En av dem har allerede trukket seg på grunn av ryggsmerter, og nå vurderer en annen å trekke seg fordi hun ikke trives. Med sulten kommer også irritasjon og krangel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er det folk klager over? det er jo bare å la være å se på det om dere ikke liker det :fnise: enkelt og greit. jeg liker programmet veldig godt jeg. liker at det ikke er noe konkurranse eller premie. det er spennende å følge med på hvordan de løser ting og hvordan relasjonene utvikler seg. jeg tenker også mye "jammen, hvorfor gjør de det ikke sånn" osv., men de spiser jo nesten ingenting og er konstant svimle/dårlige i formen. da er det ikke så lett å konsentrere seg og den fysiske ytelsesevnen blir svært svekka. jeg synes de er flinke jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skywalker skrev:

Ny episode i kveld. For en tafatt gjeng! De har vært på øya i 14 dager, men enda ikke skaffet seg tak over hodet. De har funnet et gammlet fiskegarn, men får ikke fisk. Ikke så merkelig når de ikke vet hvordan de skal bruke det riktig. Selvsagt er de sultne og slappe, men det går mer i snakk og surr enn godt er. Får de dårlig vær nå så har de for lite energi til å bygge seg ly.

En av dem har allerede trukket seg på grunn av ryggsmerter, og nå vurderer en annen å trekke seg fordi hun ikke trives. Med sulten kommer også irritasjon og krangel..

De fant seg iallefall en pelikan :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun som skulle hjem spiste av denne pelikanen. Når blir hun hentet da? Kunne ikke de andre fått mer mat istedenfor?

Anonymkode: a7d20...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mmmmm....pelikan :)  neste uke blir det krokodille tro?  Syns det er et bra  program... Er det Indonesia de er? noen som vet?

Anonymkode: 50552...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...