Gå til innhold

Den beste serien du har sett?


Josefinel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supernatural definitivt. jeg er ikke et serie menneske men fy søren så bra supernatural er!!

Anonymkode: d647b...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord og sør, Dexter, Sons of anarchy, nip/tuck, true blod, frustrerte fruer, the bold and the beautiful 😌

Anonymkode: ad056...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Band of Brothers, uten et fnugg av tvil. Brutalt god serie rett og slett.

Syntes deler av Game of Thrones er direkte svake, men fremdeles en stor favoritt pga bøkene.

Har ikke sett storheter som The Wire og The Sopranos, får ta det snart :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supernatural definitivt. jeg er ikke et serie menneske men fy søren så bra supernatural er!!

Anonymkode: d647b...ce3

Første 4/5 sesongene er magiske. Resten er desverre direkte svake.. IMO

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en? 😳

Skal jeg velge en her og nå så tror jeg nesten det må bli Penny Dreadfull.

Ellers elsket jeg også Lost, True Blood, The OA, Stranger Things, Orange is the new black, Vampire Diaries, The Big Bang theory, House MD og mange mange flere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sirah skrev:

Bare en? 😳

Skal jeg velge en her og nå så tror jeg nesten det må bli Penny Dreadfull.

Ellers elsket jeg også Lost, True Blood, The OA, Stranger Things, Orange is the new black, Vampire Diaries, The Big Bang theory, House MD og mange mange flere.....

Når du faktisk putter slike serier opp på lista, så betyr det jo at det er utrolig mange gode serier du ikke har sett! Misunnelig på deg!

Anonymkode: b64b0...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når du faktisk putter slike serier opp på lista, så betyr det jo at det er utrolig mange gode serier du ikke har sett! Misunnelig på deg!

Anonymkode: b64b0...50f

Kom VELDIG gjerne med tips! :D Det var disse jeg kom på i farten, det finnes sikkert mange flere jeg kunne puttet på den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top of the lake. Forunderlige og fascinerende karakterer,sterk historie. Twin Peaks,av samme grunner i tillegg til den fantastiske blandingen av det mørke,surrealistiske og det sukkersøte. Fargo! Vanvittig morsom og godt trøkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tråd om dette?

Svarte i en tidligere tråd med samme tema...

"Lonesome Dove"  Sett utallige ganger uten å bli lei.

Boka leses og hvert annet år.  ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Tudors
Game of Thrones
The Crown
The Tribe
Friends 

Anonymkode: 23e9c...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange is the new black! Fordi den er nyskapende og utrolig spennende. Den tar opp viktige temaer og har kvinner i hovedrollene. Fantastisk serieskaper!!

Må også nevne Weeds! Herlig serie med dame i hovedrollen. Utrolig spennende. 

Skins! Kan se denne serien igjen og igjen. Favorittkarakterer: Cassie, Effie, Chris og Cook. Utrolig dyktige skuespillere. Er vel denne serien SKAM er is inspirert av? Fantastisk serie.

Andre favoritter er the affair, Dag, Sopranos, Derrek (nei, ikke den tyske gamle serien på NRK..) ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, King in the North skrev:

Band of Brothers, uten et fnugg av tvil. Brutalt god serie rett og slett.

Syntes deler av Game of Thrones er direkte svake, men fremdeles en stor favoritt pga bøkene.

Har ikke sett storheter som The Wire og The Sopranos, får ta det snart :P 

😱 Da blir det Sopranos på deg i kveld!!!

Anonymkode: 37a42...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big Bang Theory og Doc Martin er to serier jeg har likt veldig godt.

Førstnevnte har jeg sikkert sett minst 4 ganger. Zapper jeg rundt på tv og kommer over sending av repriser av episodene, så ser jeg på dem, selv om jeg nesten kan dialogen utenat i mange. Har sett enkelte episoder sikkert flere ganger enn 4 også. Jeg har kjøpt serien på dvd, og den har jeg sett 2 ganger. Så kommer alle gangene jeg har sett den på tv i tillegg.

Jeg er nok en liten raring som aldri har sett Game of Thrones, men sånn fantasy-greier er liksom ikke min favorittsjanger.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Irja skrev:

Orange is the new black! Fordi den er nyskapende og utrolig spennende. Den tar opp viktige temaer og har kvinner i hovedrollene. Fantastisk serieskaper!!

Må også nevne Weeds! Herlig serie med dame i hovedrollen. Utrolig spennende. 

Skins! Kan se denne serien igjen og igjen. Favorittkarakterer: Cassie, Effie, Chris og Cook. Utrolig dyktige skuespillere. Er vel denne serien SKAM er is inspirert av? Fantastisk serie.

Andre favoritter er the affair, Dag, Sopranos, Derrek (nei, ikke den tyske gamle serien på NRK..) ;-) 

Sykt skuffet over Orange is the New black, grei start men ble så svakere og svakere. Dette trusegreiene var virkelig lavmål, tragisk. De burde pakket sakene sammen og lagt ned serien for lenge siden.

Anonymkode: 05045...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange bra, men den absolutt beste må være Band of Brothers. Deretter kommer nok Sherlock Holmes, Vikings, House og Game of Thrones, ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra de åpenbare bra seriene som jeg ser flere nevner.. band of brothers, the wire, sopranos, sherlock osv. Så liker jeg godt arrested development, the it crowd, firefly, better off ted, fringe ++

Ser mye serier og gjerne de samme om igjen, så vanskelig å ha en kort liste egentlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...