Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, møblene ble kjøpt medio desember (akkurat innenfor januarsalg-priser :nigo: ), så de har vi ventet på i ca to mnd. Komfyren var noe vi (endelig) forstod behovet for nylig, som er litt kjedelig, for vi hadde mulighet til å få komfyren til mamma og pappa når de flyttet.. Men, men. Det er viktigere å ha en trygg ovn enn å tenke på at vi kunne spart pengene :) Den vi har har ødelagt barnesikring og løse knotter, og døra blir dritvarm. I tillegg er den nesten 20 år gammel, så det gjør sikkert ikke noe å bytte den ut :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt hult i stua :ler: Stakkars lillemor skjønte ingenting, her kommer det to fremmede inn, så begynner vi å styre med sofaen. Og borte blir den og! Litt mye for en trøtt liten kropp å ta inn over seg akkurat da, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+0! Minsten er nå ca 17-18 cm, og vokser som bare det :) Har ikke merket antydning til noe babymage, men det tok sin tid før den var synlig med lillemor og :) 

To uker til oul! :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, nye møbler på plass! Da gjenstår det bare å få de impregnert, så vi forhåpentligvis slipper flekker :) Vi er kjempefornøyd, men det kom selvfølgelig en ting vi ikke hadde tenkt på; salongbordet er alt for lite for sofaen! :ler: Så da ser det ut til at det blir byttet og.. *ser penger flakse*

Snart Norske Talenter! Siste auditionrunde, så da blir det spennende å se om dansegruppa herfra kommer videre (til semifinalen)  :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med nye møbler på plass:biggrin:

Hvilken dansegruppe er det som er fra samme plass som deg? Kommer bare på den med de voksne damene, som danset spenstig:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mumsy skrev:

Så gøy med nye møbler på plass:biggrin:

Hvilken dansegruppe er det som er fra samme plass som deg? Kommer bare på den med de voksne damene, som danset spenstig:duskedame:

Ikke helt hvor jeg er fra, men de er herfra jeg bor (pirk pirk :ler: ) Det er ei folkedansgruppe :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Ikke helt hvor jeg er fra, men de er herfra jeg bor (pirk pirk :ler: ) Det er ei folkedansgruppe :jepp: 

Haha, okei:fnise: Kom på dem nå, får håpe de går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg tipper at store-:babyjente: får en lille-:babyjente:.

Håper du har fine dager fine FruN. :hug:

Notert :opplyser: 

Har det stort sett, men merker jeg er sliten. Tror det har mer med generell mental tilstand enn hva svangerskapet + lillemor krever, så det er heldigvis noe jeg kan jobbe med :) 

Håper du har fine dager og, Aldri :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk og sukk ja :ninuskapus: 
Delvis sjalu på at du har kommet såpass langt i forløpet og nærmer deg kontroller, ul og små spark :rodmer:

Kommer vel etter deg med noen mnd dog, så håper på å stå i samme sko om 2/3 mnd selv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært hos frisøren! Det var deilig, det!  Klippet av ca 10cm :jepp: Deilig med litt egentid og egenpleie :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruN skrev:

Da har jeg vært hos frisøren! Det var deilig, det!  Klippet av ca 10cm :jepp: Deilig med litt egentid og egenpleie :jepp: 

Ja det er så deilig med litt egentid i frisørstolen :yvonne:
Og så føler man seg litt ekstra fjong etterpå og går og svinser med håret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, tr.heimspia83 skrev:

Ja det er så deilig med litt egentid i frisørstolen :yvonne:
Og så føler man seg litt ekstra fjong etterpå og går og svinser med håret :fnise:

Ja, det er noe eget med nyfrisert hår :jepp: Tar stadig på det :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...