Gå til innhold

FruN og FamilieN


FruN

Anbefalte innlegg

Ånei! Hvor har du vondt? Så bra du skal til fysio, du får prøve å slappe av så godt som mulig i helga. Løfting av unge og leking på gulvet er døden for mitt bekken i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nautika skrev:

Ånei! Hvor har du vondt? Så bra du skal til fysio, du får prøve å slappe av så godt som mulig i helga. Løfting av unge og leking på gulvet er døden for mitt bekken i hvert fall. 

Det er vondt bak på venstre side, vanskelig å beskrive akkurat hvor. Begynte smått, så har det utvidet seg, om du skjønner. Det gjør vondt å sette seg, noen ganger gå i trappa, får jeg vridd på bekkenet eller må gå sidelengs, gjør det vondt. I dag er det vondt å gå, og det stråler noe oppover og nedover. Trodde liksom jeg var passelig vant med smerter, men dette føles nytt. 

Slappe av, ja.. lov å håpe :ler: Men skal snakke med HerrN om at jeg trenger litt hjelp fremover, og særlig om fysio'n bekrefter mistanken. Kan ikke unngå å løfte på lillemor, men prøver å løfte på rett måte i det minste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nesten ut som bekkenlåsning for meg. Fordelen med det er at det skal være mulig å behandle så man blir tilnærmet smertefri. Jeg har hatt bekkenlåsning en periode i begge svangerskap, før det har "gitt etter" av seg selv, men så har bekkenløsninga begynt etterpå. Jeg har ikke kommet meg til behandling, bare redusert på belastningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nautika i at det høres ut som bekkenlåsning, hovedforskjellen er vel grovt sett at låsningen sitter bak og løsningen sitter foran. Jeg hadde begge deler mot slutten av forrige svangerskap, og låsningene knakk kiropraktoren ganske greit opp altså. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusproblem-lørdag..

Du har film du har gledet deg til å se, men er ikke i filmhumør. Du er fysen, men har ikke lyst på noe. Ingenting interessant på TV, orker ikke strikke og orker ikke finne noe på Netflix o.l. selv om lista over det du egentlig vil se er allerede passe lang. Men du er i orker ikke, gidder ikke-humør. 

(Noe som faktisk frister, men som jeg holder meg unna; spise Nugatti rett fra boksen med skje.) 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mandagen kommer med den etterlengtede fysio-timen kommer, og bekkenet har kommet seg greit på plass på egenhånd... Fikk en stabiliseringsøvelse av han da, så håper det hjelper fremover :jepp: 

Selvfølgelig blitt forkjølet da, så vondt å svelge, hodepine, skikkelig whiskystemme, tett nese og hoster (au det og). Da passer det kjempefint at lillemor setter i gang med trasseskriking... Håper det blir borte til helga, for da skal jeg, lillemor og svigermor på badet :jepp: 

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere :klemmer: 

Formen er raskt stigende for min del, kan ikke si det samme for lillemor... Ho er heldigvis stort sett i godt humør, men fort sliten og trassete. Fullt forståelig da, hvem er ikke lettere irritert og grinete når de er sjuke :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, SPOCA skrev:

Hvordan er formen? :kose: 

Formen er bra! :jepp: Knasket unna de første syrenøytraliserende tablettene i dag, men ellers er alt bra i magen :Nikke: 

Skal på ul på torsdag! Blir fint å se lillebror igjen :hoppe: 

I går var lillemor, svigermor og jeg på "badeland", og det var ei lita jente som syntes det var sååå moro! Litt skeptisk i starten, men det gikk fort over :) Må få kommet oss mer bortover dit altså :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har muligheter til å gå og bade. Jeg har aldri vært på "det spesielle badet", men har hørt at det skal være veldig fint der. :kghjerte:

God bedring til lillemor, og håper du slipper for mange plager fremover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ta turen innom om du har mulighet en gang, Aldri :jepp: Og det er veldig fint. Har vært der to ganger nå, og har egentlig ikke fått helt oversikt (selv om det ikke er veldig stort :fnise: 

Og takk :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18+3, og ny ultralyd imorra! 

Kjenner lillebror styrer fælt noen ganger, så er det (relativt) stille i en evighet :ler: Gleder meg til jeg kjenner han ordentlig :rodmer: 

Selv om vi var blitt enige om navn til han, spørs det om vi ikke har funnet et nytt :ler: Det er ihvertfall et alternativ :Nikke: 

Det har smeltet noe voldsomt med snø de siste dagene, det er helt voldsomt :overrasket: Med denne hastigheten er det nesten bart til påske! Til og med fjelltoppen i nærheten ser ut til å ha mindre snø enn vanlig. Lurer på om handelsstanden rundtom i kommunen kommer til å merke noe på det eller ei. Jeg vet ikke heeelt hva hyttefolk og turister kommer opp for i påska annet enn å stå på ski :P Det er jo noen severdigheter her, men det er passe kjapt unnagjort på noen få dager enn så lenge :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej! Da har vi fått tak i vogn! Pent brukt Emmaljunga til 3000kr :nigo: Må bare få tak i søskenbrett :Nikke: Så får vi håpe det ikke angres på at vi ikke gikk for dobbeltvogn... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på ultralyd i går? :) Hva er endelig termindato?

Vi går nok heller ikke for søskenvogn, så lenge vi får tak i et søskenbrett som passer på vogna vår. S går veldig bra allerede, og vi har en trille hun kan bruke når vi er mer enn en voksen. :jepp: Satser på at det gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk veldig fint! Lillebror vokser som han skal, og alt ser veldig bra ut :) Terminen ble satt til 30.august :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...