Gå til innhold

Eva Weel Skram - har hun egentlig talent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så henne på Jul med Kringkastingsorkesteret på NRK her om dagen. Det er vel et tegn på at man er godt inne i varmen som norsk artist. Bare jeg som ikke helt ser hva hun har å gjøre der? Stemmen hennes er utrolig svak og hun sliter med å holde tonen, karismaen fraværende, og opptredener er mer "fakter" og følsomme armbevegelser enn det er vakkert å høre på. Mulig jeg som er rar, men skjønner ikke helt appellen. Kanskje hun er en grei låtskriver, men veldig svak vokalist.

Digger du Eva Weel Skram?

Anonymkode: caf46...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes, og har ment det lenge at Eva er noe av det beste som har kommet ut av Idol. Enda morsommere er det at hver gang hun gir ut noe MÅ "venninna" Tone Dami ut og se hvor stolt hun er over venninna si....

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon og hetsende utsagn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Jeg liker stemmen hennes og synes hun har talent i massevis. "Faktene" er jeg mindre fan av, men tenker ikke at hun gjør seg til. Heller mer mot at hun lever seg inn i musikken og er selvsikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg hatet måten hun gynget kroppen på, fikk makk i ræva av det. Likte ikke vibbene hun gav meg. Ikke blikket heller.

Anonymkode: 74ea9...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun har talent i det hele tatt. I tillegg fremstår hun som særdeles usympatisk. 

Anonymkode: 6faab...628

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Weel Skram har i løpet av de elleve siste årene klart å etablere seg som en av de mest populære artistene vi har i Norge, og det klarer man ikke uten et stort talent og masse hardt arbeid. Jeg er imponert over henne både som komponist, sanger og scenepersonlighet.

Jeg var på konsert med henne i sommer, og det var en veldig fin opplevelse. Jeg likte spesielt at hun mellom sangene fortalte bakgrunnen for hver enkelt sang hun framførte. Jeg har alltid syntes hun er en sympatisk person. Dessuten er hun veldig pen. Jeg heier på henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempehyggelig og veldig flink. Hun ble mobbet noe forferdelig i oppveksten, så jeg tror sånt henger litt igjen i oss alle som har opplevd det...og det gjør oss litt utilnærmelige. På scenen spiller hun en persona i eva and the heartmakers og er ikke seg selv...hun er kjempeflink...Tone Damli er også nydelig og veldig flink, hun har bare ikke hatt riktig management ennå som gir henne rett type musikk som ikke spiller mer på sex enn sangtalent...det er helt okay og ikke like musikken til folk, men og angripe dem på grunn av utseende, fakter etc, er direkte ufint! Det er netthets og jeg håper tonen her kan endre seg litt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Aina Y K S skrev:

det er helt okay og ikke like musikken til folk, men og angripe dem på grunn av utseende, fakter etc, er direkte ufint! Det er netthets og jeg håper tonen her kan endre seg litt...

Enig! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var desidert best på KORK julekonserten. De andre artistene hadde ikke noe på den scenen å gjøre. Ikke kom jeg i julestemning heller.

Anonymkode: d5ba5...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er fantastisk, veldig pen og virker veldig jordnær.

Anonymkode: 47753...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Antoinette skrev:

Jeg synes, og har ment det lenge at Eva er noe av det beste som har kommet ut av Idol. Enda morsommere er det at hver gang hun gir ut noe MÅ "venninna" Tone Dami ut og se hvor stolt hun er over venninna si.... mens alle vet at hun er dritmisunnelig siden Eva har talent og selger album, spiller for fulle hus og er en respektert artist og låtskriver. Alt det Tonefjolset ikke får til. 

Så alle vet at Tone er dritmsunnelig? Jeg vet ikke det. Ikke trorjeg det heller. Det går an å skryte av Eva uten å tråkke på Tone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.12.2016 den 12.36, Testosteron skrev:

Eva Weel Skram har i løpet av de elleve siste årene klart å etablere seg som en av de mest populære artistene vi har i Norge, og det klarer man ikke uten et stort talent og masse hardt arbeid. Jeg er imponert over henne både som komponist, sanger og scenepersonlighet.

Jeg var på konsert med henne i sommer, og det var en veldig fin opplevelse. Jeg likte spesielt at hun mellom sangene fortalte bakgrunnen for hver enkelt sang hun framførte. Jeg har alltid syntes hun er en sympatisk person. Dessuten er hun veldig pen. Jeg heier på henne.

Er det deg, Eva..?

Anonymkode: bd186...7ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Utrolig talentfull dame. Var på konsert med henne i Operaen, og jeg ble helt bergtatt av henne.

Anonymkode: 073cb...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2016 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Er det deg, Eva..?

Anonymkode: bd186...7ff

Nå får det være nok! Eva Weel Skram er en hederskvinne!

Anonymkode: 7f157...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...