Gå til innhold

Hvor er de nå?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Hva med hun som var sammen med lillebror Northug? Hadde dobbeltnavn tror jeg. Flyttet  tidlig for seg selv, ingen kontakt med foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Hjärtat skrev:

Laguna.blogg.no, tenker du på? Jeg fant ikke ut noen verdens ting om dem😕

Ja, det stemmer. Har lurt på hvordan det går der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Hva med hun som var sammen med lillebror Northug? Hadde dobbeltnavn tror jeg. Flyttet  tidlig for seg selv, ingen kontakt med foreldrene.

Rachel Nordtømme, som var sammen med Petter. Hun har fått barn med en annen kjendis. Orka ikke å lese bloggen da det ble for mye fokus på kropp og graviditet. Har ikke sett meg tilbake siden, det har ikke vært noe savn. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Rachel Nordtømme, som var sammen med Petter. Hun har fått barn med en annen kjendis. Orka ikke å lese bloggen da det ble for mye fokus på kropp og graviditet. Har ikke sett meg tilbake siden, det har ikke vært noe savn. 

Nei ikke henne jeg mente. Hun som var sammen med han yngste av brødrene. 

Mulig hun het Caroline(og ett navn til)  Mørkt hår. Hun hadde bare kontakt med søsteren sin og tantebarna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner fashionjunkie, Linnea Myhre, Ulrikke Lund, weight of the world og flinke piker.. bloggnorge var mye mer underholdende før i tiden! Selv fotballfrues blogg var gøy før det gikk helt over styr for henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BlomsterMaja skrev:

Nei ikke henne jeg mente. Hun som var sammen med han yngste av brødrene. 

Mulig hun het Caroline(og ett navn til)  Mørkt hår. Hun hadde bare kontakt med søsteren sin og tantebarna.

Caroline maria😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
2 timer siden, Nappetass1 skrev:

Savner fashionjunkie, Linnea Myhre, Ulrikke Lund, weight of the world og flinke piker.. bloggnorge var mye mer underholdende før i tiden! Selv fotballfrues blogg var gøy før det gikk helt over styr for henne. 

Ah, det var tider! Ulrikke Lund posta ordentlig fashion stoff og jet settet rundt omkring i verden, Linnea hadde noe så sjeldent som en morsom "rosa"blogg og Fotballfrue klarte på et vis å underholde, noe som føles som en saga blott nå. Ja, bloggernorge har virkelig tapt seg totalt og blitt en kynisk kommersiell business.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, KillerKitty skrev:

Noen som vet om Ida Skulstad blogger noe sted fortsatt? :)

Hun blogger enda:) Husker ikke navnet men. Google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjestgitt skrev:

Jeg savner AnneK, det var underholdning type bilkræsj. 

Hun har vel fått barn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Hva med hun som var sammen med lillebror Northug? Hadde dobbeltnavn tror jeg. Flyttet  tidlig for seg selv, ingen kontakt med foreldrene.

Hun er på instagram iallfall-Caroline Maria😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...