Gå til innhold

Allergisk eller bare angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en tøff periode i livet og er fra før generelt redd for å ikke få puste, sånn at det er sagt :) Saken er i alle fall at i det siste har reagert sterkt (først psykisk), når noen i familien eller noen rundt meg har brukt overdrevent mye spraydeo/parfyme. Blir først livredd for å være allergisk og få pustebesvær, enda jeg aldri har reagert på dette før... videre kjenner jeg i alle fall at jeg blir kvalm, det blir trangt å puste, får en kløende følelse i halsen og ja - blir  veldig redd og får angstanfall. Å bruke parfyme selv tåler jeg, med mindre den er supertung (da blir det hodepine). Har jeg blitt såpass syk av angsten, at det er dette som gjør det? Eller kan jeg plutselig ha blitt allergisk mot parfyme?! 

Alt dette oppsto etter at jeg følte meg dårlig av noen øyedråper, og jeg for første gang "la merke til" at også jeg kan reagere allergisk på noe. Før tenkte jeg aldri slik. 

:/ 

Anonymkode: 79da5...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At man blir livredd for å få pustebesvær kan vel utløse et angstanfall vil jeg tro. Men ta en tur til legen :) 

Anonymkode: f6bd4...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...