Gå til innhold

Babysyk !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er babysyk og skjønner ikke hvorfor engang.. Har en liten på 1,5 år og er forsatt utslitt etter han pga han har sovet lite heletiden, og hatt kolikk og jeg har tenkt med meg selv mange ganger at dette vet jeg ikke om jeg gidder igjen på leenge.. Men nå går eggstokkene amokk :klaske:

Ser på babybilder av han når han var mindre å føles ut som alle rundt meg er gravide og jeg har bare så sykt lyst å oppleve det engang til og ha en liten søt en med soving og amming.. Alt gikk jo så raskt!  Men det passer veldig dårlig og har noen ekstra studier jeg skal gjøre ferdig, og mannen er ihvertfall ikke gira :fnise:

Skjønner ikke hvorfor jeg er så babysyk!! Noen andre som har følt dette?

Anonymkode: 4f6fe...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en på litt under året og kan nesten ikke vente med å få en til :) Men vi prøver å tenke at nå har vi jo faktisk baby, og vil bruke alt vi har av tid og energi på å være sammen med han :hjerte: 

Anonymkode: b5975...904

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror skjer et eller annet i hodet på enkelte av oss,ja :P vår er to år, jeg er sliiiiiiiten, men likevel så blir jeg helt verpesyk når jeg ser en baby. Var aldri spesielt opptatt av babyer før jeg fikk en selv, nå kjennes det ut som et skikkelig behov liksom, å få en til. 

Hadde enda graviditet og fødsel være en dans på roser for meg så.. :fnise: det holder meg igjen (foreløpig...) 

Anonymkode: ab4fd...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror skjer et eller annet i hodet på enkelte av oss,ja :P vår er to år, jeg er sliiiiiiiten, men likevel så blir jeg helt verpesyk når jeg ser en baby. Var aldri spesielt opptatt av babyer før jeg fikk en selv, nå kjennes det ut som et skikkelig behov liksom, å få en til. 

Hadde enda graviditet og fødsel være en dans på roser for meg så.. :fnise: det holder meg igjen (foreløpig...) 

Anonymkode: ab4fd...990

Ts her

Ja sant det, jeg var aldri slik før men nå føler jeg meg helt gal og vil ha en liten til !
Hadde helt forferdelig graviditet jeg også men det har jeg tydeligvis glemt!  :ohmy: Hadde ikke en dag uten å føle meg helt forferdelig og fyllesyk haha.. Fødsel var forsåvidt greit men.. Nei, kanskje jeg må bare minne meg selv på alt det slitsomme :fnise:

Godt å høre at jeg ikke er alene hvertfall! Føler meg helt gal

Anonymkode: 4f6fe...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😊 Så her sitter jeg tre måneder på vei og og har en på 11mnd.

Anonymkode: 2891d...a6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja 😊 Så her sitter jeg tre måneder på vei og og har en på 11mnd.

Anonymkode: 2891d...a6d

åååå:hjerte: Skulle ønske jeg var like modig !
ts

Anonymkode: 4f6fe...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...