Gå til innhold

Hmm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det virker som han ønsker kontakt med deg når han sendte melding neste da da.

Anonymkode: 9107d...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts:

konsentrer deg heller om jobb, familie og venner, om du har! fokuser på å gjøre jobben din bedre, besøke bestefar, stille opp som barnevakt, hjelpe vennene dine med deres problemer eller hvor det trengs. har du ingen nære - prøv frivillig arbeid! gjør noe for andre.

gå til en psykolog/terapeut og få langvarig hjelp! det må du, det er tegn på dårlig psykisk helse å holde på sånn som dette år etter år

 

 

Anonymkode: 63439...682

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du framstår som needy og svært tapersk, TS. Jeg fornemmer at du er ei jente med tung personlighet. Både selvtillit og selvrespekt ser du ut til å mangle fullstendig.

Hvorfor ser du deg ikke om etter menn du slipper å konkurrere om? Hvorfor sitter du på sidelinjen som en forsmådd kvinne, og venter? 

Etter personligheten å dømme, tror jeg ikke du er mye attraktiv. En attraktiv dame går videre og finner seg noe de fortjener.

Vis meg at jeg tar feil av deg, og gå nå videre med rak rygg. En gang for alle.

Anonymkode: 6f066...96a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar fra flere her. Ja, jeg vet at jeg også er komplisert i alt dette. Men han gjør meg ikke mindre komplisert...

Jeg vil ikke skrive for mye rundt ting, vil ikke utlevere. Men jeg holdte mye igjen.

Til du siste her : jeg føler ikke jeg kan satse, fordi han sviktet meg over en periode, samt at han nå er sammen med en annen. Da vil jeg virkelig ikke gjøre det. Han må kjempe for meg. Men han har det vel greit sånn som han har det nå..? Jeg vet ikke...jeg er ambivalent til om det var rett å skrive at det er vanskelig å ha kontakt nå når han ser ei anna, fordi jeg avslørte jo da følelser, gjorde jeg ikke? Burde kanskje ikke svart han i det hele tatt... Skrev ei ny mld der jeg sa at han aldri får i pose og sekk med meg...burde kanskje ikke gjort det...Det siste møtet var så sterkt, og burde stått alene uten noen mld, men det var jo han som mld meg først...

Forvirra...

 

Anonymkode: ee62d...303

Hvis du vil ha en fremtid med denne fyren, så må du faktisk komme over det sviket uansett. Det nytter ikke å vente på at han skal det ene eller det andre, mens du sakte bryter deg selv ned. Det er derfor du må bestemme deg. Enten legger du sviket bak deg og satser på ham, uten at han skal kjempe for deg. (Dette er spesielt viktig fordi du virker til å ha spesifikke krav til hvordan denne kjempingen skal foregå, og hva han skal si/ikke si. Man kan ikke ha slike forventninger i forhold til andre mennesker, for de er ikke tankelesere). 

Klarer du ikke dette, så må du begynne prosessen med å gå videre. Da spiller det ingen rolle hvor lenge han er sammen med den nye dama, eller om han finner en annen dame, for da er målet ditt å gå videre uten ham. Dere kan selvfølgelig ikke være venner med den forhistorien dere har, det vinner du ingenting på. Skal dere ha et forhold, så er det enten alt (det vil si et ordentlig kjærlighetsforhold, der du ikke holder fortiden mot ham og forventer at han skal oppføre seg slik og sånn til en hver tid) eller ingenting (null kontakt, i det minste fra din side, og du må også blokkere ham for godt). 

Anonymkode: 42cb4...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele denne tråden. Men er dette en du holdt på med over lang tid uten å ha sex med? I så tilfelle, hvorfor ville du ikke ha sex med han? Sex er jo veldig viktig i et forhold, så jeg kan skjønne om han har tatt avstand fra deg fordi du ikke vil gi han dette.

Anonymkode: e6ace...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2016 den 1.22, AnonymBruker skrev:

Han sa bare så mye sist som forvirrer meg: som at når jeg nevnte at han ser noen, sa han at han vet ikke hvor lenge det varer...som om det ikke kommer til å vare lenge, sånn sa han det. Og alt det andre, med å se meg konstant inn i øynene...

Er så forvirret...Burde jeg hatt litt kontakt med han for så å bryte? Nå var jo møtet mellom oss sterkt, så da tenker jeg at kanskje kan tenke...Kanskje jeg ikke burde svart han i det hele tatt?

Hvis jeg mld han, gjør jeg det mer for min egen del, viktig å være tro mot sine følelser...at jeg skriver inatt, evt imorgen på dagtid...Ambivalent...

Anonymkode: ee62d...303

Du bør gi han en liten smakebit på hva du har å by på. Kanskje ikke samleie, men så nært på som det går an. Da får han håp om at du kanskje vil ligge med han snart, etter at du har nektet i alle år. Først da vil han nok ta deg på alvor, og gå fra denne dama.

 

Anonymkode: 9b02d...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

Etter å ha skrevet stygge meldinger til han, og oppført deg som en desperat og psykotisk dame, forventer du at han skal kjempe for deg? Seriøst? Ingen mann ved sine fulle fem ville kjempet for deg fordi du er ikke verdt å kjempe for. For mye drama med deg samt at du virker meget ustabil og kontrollerende. Du vil at alt skal være på dine premisser pga sviket. Igjen, han må være lobotomert for å satse på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. desember 2016 den 4.10, AnonymBruker skrev:

Det virker som han ønsker kontakt med deg når han sendte melding neste da da.

Anonymkode: 9107d...3fa

Takk for svar. Det er det jeg også føler, men hvilken kontakt siden han fortsatt ser hun andre...

 

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. desember 2016 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Du bør gi han en liten smakebit på hva du har å by på. Kanskje ikke samleie, men så nært på som det går an. Da får han håp om at du kanskje vil ligge med han snart, etter at du har nektet i alle år. Først da vil han nok ta deg på alvor, og gå fra denne dama.

 

Anonymkode: 9b02d...b73

Han var veldig på meg sist, men jeg måtte avvise han...Hvorfor svarer han meg ikke nå jeg skrev det jeg gjorde om at det er vanskelig med å ha kontakt når han ser ei anna? Blir helt feil å gå hele veien med han, før jeg vet om han vil ha meg og før jeg vet om han dumper hun dama...

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. desember 2016 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha en fremtid med denne fyren, så må du faktisk komme over det sviket uansett. Det nytter ikke å vente på at han skal det ene eller det andre, mens du sakte bryter deg selv ned. Det er derfor du må bestemme deg. Enten legger du sviket bak deg og satser på ham, uten at han skal kjempe for deg. (Dette er spesielt viktig fordi du virker til å ha spesifikke krav til hvordan denne kjempingen skal foregå, og hva han skal si/ikke si. Man kan ikke ha slike forventninger i forhold til andre mennesker, for de er ikke tankelesere). 

Klarer du ikke dette, så må du begynne prosessen med å gå videre. Da spiller det ingen rolle hvor lenge han er sammen med den nye dama, eller om han finner en annen dame, for da er målet ditt å gå videre uten ham. Dere kan selvfølgelig ikke være venner med den forhistorien dere har, det vinner du ingenting på. Skal dere ha et forhold, så er det enten alt (det vil si et ordentlig kjærlighetsforhold, der du ikke holder fortiden mot ham og forventer at han skal oppføre seg slik og sånn til en hver tid) eller ingenting (null kontakt, i det minste fra din side, og du må også blokkere ham for godt). 

Anonymkode: 42cb4...fb9

Takk for et utfyllende svar! Men hvordan satse på han når jeg ikke vet hva han egentlig vil med meg? Han burde jo svart meg, etter at jeg skrev at det er vanskelig å ha kontakt når han ser hun andre? Istedenfor er han helt tyst... Samme når jeg skrev at han får ikke i pose og sekk med meg...ingen svar...( selv om det kanskje ikke var noe å svare på? )

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående at jeg skrev sinte mld til han ( som ei her har kommentert flere ganger ), var det noe jeeg følte var på sin plass når han sviktet meg. 

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående at jeg skrev sinte mld til han ( som ei her har kommentert flere ganger ), var det noe jeeg følte var på sin plass når han sviktet meg. 

Anonymkode: ee62d...303

Du leser kun det du vil lese, TS! Hvorfor forventer du at han skal kjempe for deg? Hvorfor skal alt være på dine premisser? Du er hans dørmatte, om ikke du ser det. Fyren er ikke interessert i et forhold med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til du siste her. Jeg føler du kommer med veldig bastante uttalelser, har en sort hvit måte å se ting på og tror du sitter på en fasit...Hele situasjonen er veldig komplisert. Har ikke mer å si til deg...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter ennå med sviket, og at han fikk noe oppmerksomhet av meg sist. Først var jeg sint, så ble jeg lei meg og gråt, for så at jeg ble tiltrukket av han igjen...Hadde jeg aldri trodd... Men idag kjenner jeg på et sinne mot han igjen. Kanskje fordi jeg vet han ser ei anna, og ikke har svart meg på det siste jeg skrev ( selv om han tok kontakt først ). 

Noe i meg får lyst til å mld hun dama, si at hun må be han slutte å kontakte meg, og at det er karma, siden hun invaderte forholdet vårt ifjor, med å blande seg, sende meg sms...

Sliter ennå med den mld... 

Da jeg var der sist, ringte hun og da sa han hysj, så han hadde tydeligvis ikke sagt at jeg skulle komme å hente det som var mitt. Angrer nesten på at jeg ikke bare ropte høyt at jeg var der da hun ringte, så hun kunne høre at han hadde besøk av meg, men er redd han hadde blitt så sint at han hadde kastet meg ut så jeg ikke hadde fått tilbake det som var mitt. Evt at jeg skriver det i ei mld til han: at jeg angrer på at jeg ikke skrek høyt da hun ringte, og at det kommer til å skje ved en evt neste gang...

Jeg vet ikke... Det er så mye uforløst imellom oss. Han har jo vært illojal mot henne også, og det er kanskje feil å erkjenne, men det føles på en måte godt at han gikk bak ryggen hennes og. Det var også jeg som stoppet han. Han gikk jo også bak ryggen hennes mens han så meg, men tror hun visste det en periode, så hun godtok uansett å være dame nr 2...Det var det jeg skrev i den siste sms'n jeg sendte til han: at jeg ALDRI kom til å godta å være dame nr 2 for noen mann og at han får ikke i pose og sekk med meg.

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. desember 2016 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil ha en fremtid med denne fyren, så må du faktisk komme over det sviket uansett. Det nytter ikke å vente på at han skal det ene eller det andre, mens du sakte bryter deg selv ned. Det er derfor du må bestemme deg. Enten legger du sviket bak deg og satser på ham, uten at han skal kjempe for deg. (Dette er spesielt viktig fordi du virker til å ha spesifikke krav til hvordan denne kjempingen skal foregå, og hva han skal si/ikke si. Man kan ikke ha slike forventninger i forhold til andre mennesker, for de er ikke tankelesere). 

Klarer du ikke dette, så må du begynne prosessen med å gå videre. Da spiller det ingen rolle hvor lenge han er sammen med den nye dama, eller om han finner en annen dame, for da er målet ditt å gå videre uten ham. Dere kan selvfølgelig ikke være venner med den forhistorien dere har, det vinner du ingenting på. Skal dere ha et forhold, så er det enten alt (det vil si et ordentlig kjærlighetsforhold, der du ikke holder fortiden mot ham og forventer at han skal oppføre seg slik og sånn til en hver tid) eller ingenting (null kontakt, i det minste fra din side, og du må også blokkere ham for godt). 

Anonymkode: 42cb4...fb9

Jeg svarte deg istad, men glemte å spørre deg hva du tror hans intensjon for å ha kontakt med meg er? 

Da vi mld litt dagen før jeg dro opp til han, skrev han ei frekk mld, men da skrev jeg at det kunne han glemme for det toget har gått. Da skrev han at det går alltids flere tog ( og blunketegn ). Hvordan tolke det?

Da jeg skulle til å dra sist, etter at han hadde fulgt meg ut, sa han at jeg vistte hvor han bodde, og at jeg måtte komme til han, en dag kunne jeg overnatte. Så ville ha dra til meg på kaffe en dag. Men da sa jeg at det er vondt for meg når han ser ei anna. Hna sa at det er vondt for han og...Men han fortsetter jo å se henne...Og svarer meg ikke når jeg skrev at det er vanskelig å ha kontakt med han siden han ser ei anna...

 

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et utfyllende svar! Men hvordan satse på han når jeg ikke vet hva han egentlig vil med meg? Han burde jo svart meg, etter at jeg skrev at det er vanskelig å ha kontakt når han ser hun andre? Istedenfor er han helt tyst... Samme når jeg skrev at han får ikke i pose og sekk med meg...ingen svar...( selv om det kanskje ikke var noe å svare på? )

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Du trenger ikke å vite hva han vil for å fortelle han hva du føler. Det er det jeg mener med å satse; du må fortelle ham hvordan du føler det, og at du er villig til å gi han alt i et eventuelt forhold. At du ikke skal holde fortiden imot ham, men at han selvfølgelig er nødt til å dumpe dama dersom han vil satse på deg. 

Noen ganger kommer man opp i situasjoner der man ikke vet utfallet, men der man allikevel må satse alt. Det er det du må gjøre her, dersom du ikke er innstilt på å gå videre. 

Dersom du ikke er klar for å tilgi sviket, må du heller satse på å gå videre. Situasjonen per dags dato er uansett uholdbar for deg, og det må du begynne å ta med i beregningen. Ikke mer venting på og hinting til at han skal si nøyaktig de ordene du vil høre, for det kommer ikke til å fungere.

At du lar sinnet gå ut over dama hans er forresten veldig dumt og ganske barnslig. For henne er du nøyaktig det samme som hun er for deg; en uvelkommen inntrenger i er forhold. Ikke døm henne for at hun oppfører seg slik du ville gjort i samme situasjon, det hjelper deg uansett ikke hverken hit eller dit.

Anonymkode: 42cb4...fb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å vite hva han vil for å fortelle han hva du føler. Det er det jeg mener med å satse; du må fortelle ham hvordan du føler det, og at du er villig til å gi han alt i et eventuelt forhold. At du ikke skal holde fortiden imot ham, men at han selvfølgelig er nødt til å dumpe dama dersom han vil satse på deg. 

Noen ganger kommer man opp i situasjoner der man ikke vet utfallet, men der man allikevel må satse alt. Det er det du må gjøre her, dersom du ikke er innstilt på å gå videre. 

Dersom du ikke er klar for å tilgi sviket, må du heller satse på å gå videre. Situasjonen per dags dato er uansett uholdbar for deg, og det må du begynne å ta med i beregningen. Ikke mer venting på og hinting til at han skal si nøyaktig de ordene du vil høre, for det kommer ikke til å fungere.

At du lar sinnet gå ut over dama hans er forresten veldig dumt og ganske barnslig. For henne er du nøyaktig det samme som hun er for deg; en uvelkommen inntrenger i er forhold. Ikke døm henne for at hun oppfører seg slik du ville gjort i samme situasjon, det hjelper deg uansett ikke hverken hit eller dit.

Anonymkode: 42cb4...fb9

Tusen takk for et klokt svar igjen. Problemet er hvordan jeg skal kunne vite at han er til å stole på hvis han evt dropper hun dama. Hvordan kan jeg vite at han gjør det 100%, når han har gått bak ryggen min, og hennes rygg... Jeg vil heller ikke føle meg bedre akkurat hvis han vil fortsette med henne...Han sviktet meg i laaang tid, for så at jeg avviste/blokkerte han i ca ni mnd, for så at jeg viste hvor sint jeg egentlig var på han angående dette, for så at jeg vil ha han igjen og han avvisser meg...? Da føler jeg at jeg vil falle enda lenger ned igjen...:(

Jeg skrev deg også et annet svar på ditt forrige. Hva mente han med at han ville ha kontalt tror du? Ha meg på siden på sine premisser, eller se det an over tid mens han ser hun andre?

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å vite hva han vil for å fortelle han hva du føler. Det er det jeg mener med å satse; du må fortelle ham hvordan du føler det, og at du er villig til å gi han alt i et eventuelt forhold. At du ikke skal holde fortiden imot ham, men at han selvfølgelig er nødt til å dumpe dama dersom han vil satse på deg. 

Noen ganger kommer man opp i situasjoner der man ikke vet utfallet, men der man allikevel må satse alt. Det er det du må gjøre her, dersom du ikke er innstilt på å gå videre. 

Dersom du ikke er klar for å tilgi sviket, må du heller satse på å gå videre. Situasjonen per dags dato er uansett uholdbar for deg, og det må du begynne å ta med i beregningen. Ikke mer venting på og hinting til at han skal si nøyaktig de ordene du vil høre, for det kommer ikke til å fungere.

At du lar sinnet gå ut over dama hans er forresten veldig dumt og ganske barnslig. For henne er du nøyaktig det samme som hun er for deg; en uvelkommen inntrenger i er forhold. Ikke døm henne for at hun oppfører seg slik du ville gjort i samme situasjon, det hjelper deg uansett ikke hverken hit eller dit.

Anonymkode: 42cb4...fb9

Glemte å si nylig da jeg svarte deg på denne, at hun dama var virkelig kjip på sms mot meg. Jeg kunne f.eks aldri vært sånn som hun var mot meg til en eks av en jeg datet. Hun invaderte det vi hadde, ba meg komme meg til helvete videre etc, da jeg bare hadde spurt HAN om å få det som var mitt tilbake...Hun mld meg plutselig en dag da jeg ikke ante noenting...Dette sliter jeg fremdeles med selv om det er over ett år siden...Så ikke så rart at jeg har tanker om å "ta igjen", når han tydeligvis fortsatt vil ha meg i livet sitt...

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var hun andre dama kjip mot deg på sms? Skrev hun slemme ting til deg og sånn? Kanskje hun bare var sjalu og følte seg truet av deg?

Anonymkode: 9107d...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...