Gå til innhold

Hmm...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt kontakt med en jeg tidligere så på veldig lenge, men skulle få igjen noe som var mitt her om dagen. Det ligger mye sinne i meg til han pga tillitsbrudd, noe han fikk høre i lang tid, så det kostet meg mye å se denen personen igjen. Men så møttes vi da. Kom endel replikker ifra meg, og som han stadig prøvde å overse.., men plutselig holder han rundt meg og gir meg en laaang klem...Jeg begynner å gråte, fordi det ligger så mye uforløst imellom oss. Etterhvert kysser han meg først i panna, og så kysser han meg, og jeg kjenner en varme i meg der og da, blir forvirra over hele situasjonen...

Anonymkode: ee62d...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her, fortsettelse : Da jeg drar, skjer det samme, en lidenskap imellom oss, men jeg holder igjen...Han har dame. Jeg sa at dette er vondt for meg, da sa han at det er vondt for han og...Han sa også at han vet ikke hvor lenge det forholdet kommer til å vare...Da han holdte rundt meg først, sa han også at han tror det er endel misforståelser imellom oss...Jeg svarte ikke...Da jeg dro var jeg forvirra...

Dagen etter fikk jeg mld fra han...Hvordan skal jeg tolke han?

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan du skal tolke han. Men han har jo dame nå.  Ikke mas på han osv.  Spør om å møtes og samtidig at han tar med seg det som er ditt.  Og så prater dere ordentlig ut om ting og går hver til deres, og lever videre. 

Anonymkode: ad748...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvordan du skal tolke han. Men han har jo dame nå.  Ikke mas på han osv.  Spør om å møtes og samtidig at han tar med seg det som er ditt.  Og så prater dere ordentlig ut om ting og går hver til deres, og lever videre. 

Anonymkode: ad748...776

Jeg har ikke mast på han, vi møttes jo og jeg fikk det som er mitt. Møtet ble så annerledes enn hva jeg forventet siden han omfavnet meg. Og han mld meg dagen etterpå...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør det for å ha deg på gress i tilfelle det blir slutt med dama. Kun det. 

Dessverre. Her har han allerede klart å være utro mot henne ved å kysse deg. Du bør spørre deg selv: Er det en sånn fyr jeg vil ha som så lett kan kysse på en eks...?? 

Anonymkode: 8e36c...4a9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør det for å ha deg på gress i tilfelle det blir slutt med dama. Kun det. 

Dessverre. Her har han allerede klart å være utro mot henne ved å kysse deg. Du bør spørre deg selv: Er det en sånn fyr jeg vil ha som så lett kan kysse på en eks...?? 

Anonymkode: 8e36c...4a9

Pffft! Ikke hør på dette TS. Det betyr at han ELSKER DEG! Det er DERE TO som skal være sammen! Send hu bitcha ei melding og fortell henne hvor deilig det var å få kyss og klem av han, og at hun må nyte de siste dagene sammen mes han, for til jul er han DIN!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør det for å ha deg på gress i tilfelle det blir slutt med dama. Kun det. 

Dessverre. Her har han allerede klart å være utro mot henne ved å kysse deg. Du bør spørre deg selv: Er det en sånn fyr jeg vil ha som så lett kan kysse på en eks...?? 

Anonymkode: 8e36c...4a9

Denne ts.  Vær sterk.  Nå vet du hvordan han er.  Nemlig utro og manipulerende.  Nå har du fått tilbake det som er ditt, og snakket med han osv.  Blokker han og kom deg videre. Det er så mange gutter der ute som du har mulighet til å finne kjærligheten med.  Og de ordentlige gutta driver ikke med sånt opplegg.  Vær kald og kom deg videre med hodet hevet :-) 

Anonymkode: ad748...776

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne ts.  Vær sterk.  Nå vet du hvordan han er.  Nemlig utro og manipulerende.  Nå har du fått tilbake det som er ditt, og snakket med han osv.  Blokker han og kom deg videre. Det er så mange gutter der ute som du har mulighet til å finne kjærligheten med.  Og de ordentlige gutta driver ikke med sånt opplegg.  Vær kald og kom deg videre med hodet hevet :-) 

Anonymkode: ad748...776

Takk for svar. Ja, jeg ser jo hva du skriver og er så delt angående han. Føler vi har en spesiell connection som ikke kan forklares...Han sa da han fulgte meg ut at vi må møtes igjen, jeg kunne komme til han, en dag kunne jeg overnatte. Han ville også komme til meg, ta en kaffe sammen etc. Mld han skrev neste dag var noen spørsmål, kanskje for å holde kontakten? Noe om hva jeg syntes om noe, hva han syntes bl.a. Jeg satt lenge og tenkte på om jeg skulle svare han, for jeg sa jo dagen før at dette var vondt for meg ( han sa det var vondt for han og...) Til slutt skrev jeg at jeg synes det er vanskelig å ha kontakt med han nå siden han ser ei anna. Han har ikke svart...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte ikke på det han spurte om i mld, skrev bare det jeg nevnte her...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gjør det for å ha deg på gress i tilfelle det blir slutt med dama. Kun det. 

Dessverre. Her har han allerede klart å være utro mot henne ved å kysse deg. Du bør spørre deg selv: Er det en sånn fyr jeg vil ha som så lett kan kysse på en eks...?? 

Anonymkode: 8e36c...4a9

Er det jeg er redd for...Synes selv det var galt, men var i øyeblikket der og da...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om denne mannen går fra dama, og om dere blir kjærester igjen, så kommer det ikke til å bli som det var. Han har brutt tilliten din, og det er et skikkelig dårlig utgangspunkt for en relasjon. Hverken han eller du vet hva dere egentlig vil med hverandre, og med tanke på hvor lenge dette faktisk har pågått, er ikke det noe godt utgangspunkt heller.

En psykolog eller annen profesjonell person som jobber med psykisk helse, kan faktisk hjelpe deg ut av dette. Det er ikke sikkert du vil ut av det nå, men på lang sikt er det ingenting annet som er bra for deg. 

Anonymkode: 42cb4...fb9

Endret av lillesky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhjelp, er dette det opplegget med hun som kanskje eller kanskje ikke var sammen med noen, men så gjorde han masse "tillittsbrudd" også fikk hun aldri igjen tinga sine, også var hun sinna på grunn av alt som hadde skjedd, og til slutt møttes de og hun fikk letta på trykket, men tinga hennes fikk hun ikke, og egentlig er det ingen som vet om det i det hele tatt var et forhold, men de var av og på i en eeeevighet, er det DETTE? 

HAR DU FÅTT TINGA DINE?!?!?!?!

Anonymkode: 8eebd...7f8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om denne mannen går fra dama, og om dere blir kjærester igjen, så kommer det ikke til å bli som det var. Han har brutt tilliten din, og det er et skikkelig dårlig utgangspunkt for en relasjon. Hverken han eller du vet hva dere egentlig vil med hverandre, og med tanke på hvor lenge dette faktisk har pågått, er ikke det noe godt utgangspunkt heller.

En psykolog eller annen profesjonell person som jobber med psykisk helse, kan faktisk hjelpe deg ut av dette. Det er ikke sikkert du vil ut av det nå, men på lang sikt er det ingenting annet som er bra for deg. 

Anonymkode: 42cb4...fb9

Ja, det er komplisert...Han er jo ikke lojal mot henne...Jeg kjente han lenge før henne. Føler de begynte å ha et fysisk forhold og at han aldri kom noen vei med meg, som han sa...Jeg ba han jo reise til h....... da jeg fikk vite om hun andre. hun godtok å være nr 2 siden hun visste at han så meg, og stod der med åpne armer uansett...

Hvordan tror du han tolket svaret jeg ga han på mld han sendte meg dagen etter? Har ikke hørt noe siden...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Ja, jeg ser jo hva du skriver og er så delt angående han. Føler vi har en spesiell connection som ikke kan forklares...Han sa da han fulgte meg ut at vi må møtes igjen, jeg kunne komme til han, en dag kunne jeg overnatte. Han ville også komme til meg, ta en kaffe sammen etc. Mld han skrev neste dag var noen spørsmål, kanskje for å holde kontakten? Noe om hva jeg syntes om noe, hva han syntes bl.a. Jeg satt lenge og tenkte på om jeg skulle svare han, for jeg sa jo dagen før at dette var vondt for meg ( han sa det var vondt for han og...) Til slutt skrev jeg at jeg synes det er vanskelig å ha kontakt med han nå siden han ser ei anna. Han har ikke svart...

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Håper virkelig ikke det er kjæresten min du møter. Oh hvor fulgte han deg ut fra?

Anonymkode: 314bd...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt kontakt med en jeg tidligere så på veldig lenge, men skulle få igjen noe som var mitt her om dagen. Det ligger mye sinne i meg til han pga tillitsbrudd, noe han fikk høre i lang tid, så det kostet meg mye å se denen personen igjen. Men så møttes vi da. Kom endel replikker ifra meg, og som han stadig prøvde å overse.., men plutselig holder han rundt meg og gir meg en laaang klem...Jeg begynner å gråte, fordi det ligger så mye uforløst imellom oss. Etterhvert kysser han meg først i panna, og så kysser han meg, og jeg kjenner en varme i meg der og da, blir forvirra over hele situasjonen...

Anonymkode: ee62d...303

Hva skulle han gi tilbake?

Anonymkode: 314bd...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han er frustrert over at han aldri fikk prøvd deg i senga! Det har han jo sikkert tenkt en del på opp igjennom, og lurer fortsatt på hvordan det ville vært.

Anonymkode: 8458b...70e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er noe mer mellom oss en det...

( til sistnevnte svar her )

Ts

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig ikke det er kjæresten min du møter. Oh hvor fulgte han deg ut fra?

Anonymkode: 314bd...543

Hvorfor? Har han ei han ikke er over? Ei du tror han kontakter? 

Anonymkode: ee62d...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...