Gå til innhold

Jeg er stolt av å ha liten penis!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra du er fornøyd med deg selv :) Ingen grunn til å rakke ned på andre.

Anonymkode: 89c1e...923

De med store er så hårsåre, en kan nesten ikke unngå å såre dem, dessverre. Hva skal en gjøre liksom? Som å pirke i et korthus, det bare raser ned med en gang.

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, herremann skrev:

dropp den tåpelige herseteknikken og heller svar skikkelig på svarene du får i tråden.

Gode argument er ikke en hersketeknikk ;) 

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De med store er så hårsåre, en kan nesten ikke unngå å såre dem, dessverre. Hva skal en gjøre liksom? Som å pirke i et korthus, det bare raser ned med en gang.

Anonymkode: 20cee...5ac

Du kan enkelt og greit la vær å kalle de ekle :) Det er ikke mer komplisert enn det.

Anonymkode: 89c1e...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, -Skylar skrev:

Hvor går grensa på hva som er en stor og liten penis, egentlig? Bra du er fornøyd med deg selv! :) 

Er det ikke på 5 cm?!

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan enkelt og greit la vær å kalle de ekle :) Det er ikke mer komplisert enn det.

Anonymkode: 89c1e...923

Ok, beklager, tenkte meg ikke om. Unskyld til alle med store peniser, ikke mist nattesøvnen av meg.

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, beklager, tenkte meg ikke om. Unskyld til alle med store peniser, ikke mist nattesøvnen av meg.

Anonymkode: 20cee...5ac

Det tviler jeg på at dem gjør. De vet godt at kvinner elsker størrelsen deres :) Troll litt hardere a

Anonymkode: 94399...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på at dem gjør. De vet godt at kvinner elsker størrelsen deres :) Troll litt hardere a

Anonymkode: 94399...e5f

Ikke få meg til å le. Det er ingen ting som er verre enn en halverigert winerpølse etter noen år med sex. Etter 35 er de fleste ikke stive nok til å komme seg gjennom åpningen en gang :tongue:

Anonymkode: 20cee...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, -Skylar skrev:

Hvor går grensa på hva som er en stor og liten penis, egentlig? Bra du er fornøyd med deg selv! :) 

Kvinner! Jeg sier ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke få meg til å le. Det er ingen ting som er verre enn en halverigert winerpølse etter noen år med sex. Etter 35 er de fleste ikke stive nok til å komme seg gjennom åpningen en gang :tongue:

Anonymkode: 20cee...5ac

Du er sinnsforvirret hvis du tror at kvinner ikke elsker stor kuk. Vet ikke helt om jeg kjøper greia om at dem skal være så mye slappere. Bra du er fornøyd med deg selv, men du blir nok litt for smått hvis det nå er slik at du er liten

Anonymkode: 94399...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er sinnsforvirret hvis du tror at kvinner ikke elsker stor kuk. Vet ikke helt om jeg kjøper greia om at dem skal være så mye slappere. Bra du er fornøyd med deg selv, men du blir nok litt for smått hvis det nå er slik at du er liten

Anonymkode: 94399...e5f

  Jada, jada, jeg er bare sinnsforvirret, dumming! Alle kvinner elsker stol tiss. Jeg er bare en dum, dum, dumming! :grine:

Bilderesultat for crying boy

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

  Jada, jada, jeg er bare sinnsforvirret, dumming! Alle kvinner elsker stol tiss. Jeg er bare en dum, dum, dumming! :grine:

Bilderesultat for crying boy

Anonymkode: 20cee...5ac

Skjønner ikke hva du prøver å få ut av det her. 

Anonymkode: 94399...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva du prøver å få ut av det her. 

Anonymkode: 94399...e5f

Underholdning, hehe. God natt :)

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Underholdning, hehe. God natt :)

Anonymkode: 20cee...5ac

Var vel noen som beit på

Anonymkode: 94399...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var vel noen som beit på

Anonymkode: 94399...e5f

Særlig du vil jeg tro

Anonymkode: 20cee...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særlig du vil jeg tro

Anonymkode: 20cee...5ac

Tja

Anonymkode: 94399...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Kvinner! Jeg sier ikke mer.

Nei, og godt er det. Jeg var kun interessert i å høre TS sitt syn. Tenkte det kunne vært underholdende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje litt under normalen i størrelse når den er slapp. Men tror den er normal når den er stiv. Den gjør susen med dama og hun er glad i den. For min del er det veldig praktisk. Jeg slipper å ha en stor kabbe ned ene boksebenet som jeg må rette på hele tiden.Sett at mangensyns det er ekkelt å se på menn med store kjepperni tights. Hus megne r det bare en liten bul. Så jeg har aldri opplevd at noen har stirret der nede med avsky når jeg har gått med tights. 

Den er praktisk, gir meg og fruen mye nytelse og en del av kroppen som ikke tar for stor plass.

Jeg ville aldri byttet i noe større. Jeg tror alle bakdelene med å ha noe slikt svineri å drasse på. Ville overgått fordelene. 

Jeg tror ikke jeg ville vært sammen med en kjerring som var så vid og utkjørt at min størrelse ville vært et problem. 

Anonymkode: bbe27...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2016 den 11.40, -Skylar skrev:

Nei, og godt er det. Jeg var kun interessert i å høre TS sitt syn. Tenkte det kunne vært underholdende :) 

Du virker å ha et lesbisk perspektiv, hvilket er interessant nok i seg selv, men for det heteroseksuelle flertallet fullstendig uten statistisk betydning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...