Gå til innhold

Kommer bare av rolig, dyp sex - kjæresten må ha skikkelig fart... Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Hvis han er så jævla ego at han ikke klarer å ta dypt og rolig først, så det ordner seg for deg, og så gasser på, så det ordner seg for ham, tror jeg at jeg kan love deg at det er en der ute som gjerne gjør det. Noen av oss har nemlig skjønt at den letteste måten å opprettholde et godt sexliv på, er å sørge for partneren sin også. 

Han har som sagt aldeles ikke klaget, og han gjør alltid som jeg ber om i senga altså. Så han har sikkert skjønt det han også! Problemet er at jeg tror han kjeder seg, fordi han er ikke like entusiastisk og noen ganger dabber ereksjonen litt av (ikke slapp, men ikke like hard heller)

34 minutter siden, Sphere skrev:

Dere varierer jo allerede mellom mykt og hardt. Ellers er det jo også smart å fortsette med å øve på det dere ikke får til også. Plutselig så kan det klikke. Datet ei som aldri hadde kommet med noen før. Kun alene, og med kraftig vibrator. Men hun ville ikke jeg skulle gi meg med slikkinga. Det var jo godt selv om hun ikke kom. Plutselig løsnet det for oss, og da kom hun som bare det. Ikke lås dere til noe, selv om dere mener dette er det eneste som fungerer for dere. Så får du heller drite i om han kjeder seg innimellom. Selv skjønner jeg ikke hvordan sex kan være kjedelig når det handler om å få partner til å komme.

Ja mulig det, men jeg har vært seksuelt aktiv i over 10 år og aldri har noen fått klitoris til å reagere i det hele tatt :dry: Jeg klarer ikke komme når han gjør det så fort, fordi jeg syns det er utrolig sårt og litt vondt - allefall etter en liten stund. Er tydeligvis laget for kosesex :P 

Anonymkode: e4e7b...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja mulig det, men jeg har vært seksuelt aktiv i over 10 år og aldri har noen fått klitoris til å reagere i det hele tatt :dry: Jeg klarer ikke komme når han gjør det så fort, fordi jeg syns det er utrolig sårt og litt vondt - allefall etter en liten stund. Er tydeligvis laget for kosesex :P 

Anonymkode: e4e7b...341

Dere er laget såpass forskjellige. Noen må ha fjærlett berøring, mens andre liker at det gjør litt vondt og kan klapses litt. Han må tilpasse seg deg. Være tålmodig. Og det viktigste er at du klarer å slappe av. Og du, kosesex er deilig det... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har som sagt aldeles ikke klaget, og han gjør alltid som jeg ber om i senga altså. Så han har sikkert skjønt det han også! Problemet er at jeg tror han kjeder seg, fordi han er ikke like entusiastisk og noen ganger dabber ereksjonen litt av (ikke slapp, men ikke like hard heller)

Ja mulig det, men jeg har vært seksuelt aktiv i over 10 år og aldri har noen fått klitoris til å reagere i det hele tatt :dry: Jeg klarer ikke komme når han gjør det så fort, fordi jeg syns det er utrolig sårt og litt vondt - allefall etter en liten stund. Er tydeligvis laget for kosesex :P 

Anonymkode: e4e7b...341

OK, men da tenker jeg dere må prate litt sammen. Så lenge du bare tror han tenker sånn. 😊 Dette bør kunne løses, hvis det eneste problemet er at dere trenger forskjellig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som dere må utforske hverandre mer jeg. Dere har begge bare en metode dere kommer av, noe jeg synes høres merkelig ut, samme med at han ikke får liv i klitten din. 

Jeg trodde frem til nåværende partner at jeg bare kunne komme ved klitorisstimulering. Nå kommer jeg faktisk nesten ikke uten at noe er inni meg (kroppen min har vel på en eller annen måte vendt seg til det). Kommer også lettest når jeg rir, en stilling jeg hatet før. Og alle forandringer har skjedd iløpet av tiden vi har kjent hverandre. I begynnelsen kom jeg på måtene jeg alltid har gjort, nå fungerer nesten ikke de lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Dette kan forandre seg etterhvert. Før da jegvar veldig ung, kom jeg bare av klitorisstimulering. Nå må jeg ha kuk for å komme og kommer kjempelett med engang jeg bilr penetrert. Så jeg ville forsøkt andre måter og prøvd ut litt mer. Plutselig kommer du av andre ting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2016 den 17.00, AnonymBruker skrev:

men herregud man dør ikke av å ikke få orgasme en gang nå og da. jeg er kvinne å ser at mannen kan synes at det blir litt kjedelig at man hele tiden må ta det rolig. jeg ELSKER røff sex, men det er ikke det jeg kommer av. av og til vil jeg bare ha røff sex fordi jeg liker akkurat det. 

Anonymkode: 09c03...84a

Men herregud, man dør da ikke av å ta det rolig en liten stund før man avslutter med røff sex. Om damen VELGER å ikke komme er det helt greit, men ikke greit hvis det er mannen som velger det. Hvor mange menn gidder sex uten å komme? Burde vært likestilt for lengst. 

(Man må jo ikke ta det rolig hele tiden, det er bare å ta det rolig frem til dama har kommet, så kan man ta mannens tempo. Faktisk den enkleste problemstillingen noensinne, siden man kan få i pose og sekk her, man trenger ikke velge)

Anonymkode: 5bd0c...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.12.2016 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Ville du heller hatt sex uten at dama kom? 

Anonymkode: e4e7b...341

Nei, ville ikke det.

Anonymkode: 98c84...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann var i et forhold der hun ville ha hard sex, og jeg likte mer dyp sex med mer nærhet og kontakt. Så du hadde virkelig matchet meg bra der. For meg er sex det å komme nærmere, ikke bare å nå målet.

Anonymkode: f0fd9...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...