Gå til innhold

Er 17 cm lite?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er det viktige er jo ikke lengden, men meter per sekund! :opplyser:

Anonymkode: 725f3...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er det viktige er jo ikke lengden, men meter per sekund! :opplyser:

Anonymkode: 725f3...419

Det viktigste er ikke lengden, men tykkelsen :opplyser: 

Hjelper ikke å ha 17 cm om den er en tynn flis, hehe

Anonymkode: 3ab60...a35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Så klart er ikke det lite! Er jo det jeg har og jeg synes jeg har akkurat passe stor nok. Ville absolutt ikke hatt noe større! Ikke tykkere heller. Den passer både i trange og vide vaginaer. Kan bli litt trangt hvis hun er veldig trang, men går bra etter hvert. 

Skal si det er mange rare svar her inne (fjortiser som leker?). 17 cm er ikke lite. Det er tross alt litt større enn gjennomsnittet. Så er jeg opprinnelig tysker og vi er kjent for å ha store nok peniser ;) 

Ryktet om store tyskere har ikke nådd min landsdel. Dont believe it.

Anonymkode: c26d8...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryktet om store tyskere har ikke nådd min landsdel. Dont believe it.

Anonymkode: c26d8...9df

Det kommer nok snart ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det kommer nok snart ;) 

Om enn størrelsens betydningsløshet er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Bootyhunter skrev:

Så klart er ikke det lite! Er jo det jeg har og jeg synes jeg har akkurat passe stor nok. Ville absolutt ikke hatt noe større! Ikke tykkere heller. Den passer både i trange og vide vaginaer. Kan bli litt trangt hvis hun er veldig trang, men går bra etter hvert. 

Skal si det er mange rare svar her inne (fjortiser som leker?). 17 cm er ikke lite. Det er tross alt litt større enn gjennomsnittet. Så er jeg opprinnelig tysker og vi er kjent for å ha store nok peniser ;) 

Har alle du har vært med syntes at den er stor? Hvor mange har syntes at den var liten?

Anonymkode: fe1f1...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt under 20 cm er lite, ja. 20-24 cm er innafor, men forsatt litt tamt. 25 cm og oppover er optimalt. Liker å kjenne en stor, deilig kuk i skjeden. For endetarmen kan det være litt mye, men med mye glidekrem er det helt fantatisk etter en stund.

Anonymkode: 5e39e...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alle du har vært med syntes at den er stor? Hvor mange har syntes at den var liten?

Anonymkode: fe1f1...aa7

Ingen har sagt den var liten, men hva de innerst inne tenker vet ikke jeg. De som vil ha større får finne seg større, men tviler på de finner så mange med 20 cm og mer. Det er sjelden. I Norge ihvertfall. I afrika er det kanskje vanlig xD 
17 cm er mer enn nok synes jeg. Vil ikke ha den tjukkere heller. Har tjukk nok til å nyte de som er vid også. Aldri hatt problem med noen som mange klager over hele tiden så jeg forstår ikke de som klager over de vide. Vagina er vagina og like deilig uansett trang eller vid. Men det har vert ei som var ganske trang som syntes jeg hadde stor/tjukk. Det var litt ubehagelig i starten for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt under 20 cm er lite, ja. 20-24 cm er innafor, men forsatt litt tamt. 25 cm og oppover er optimalt. Liker å kjenne en stor, deilig kuk i skjeden. For endetarmen kan det være litt mye, men med mye glidekrem er det helt fantatisk etter en stund.

Anonymkode: 5e39e...be6

Du skal vel på skolen i morgen du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er ikke hvor stor pikk du har, men hvordan du bruker den.

Anonymkode: 2b309...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...