Gå til innhold

Beskyldt for å lage ripe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vedkommende sier jeg har laget ripe i bilen hans når jeg gikk langs bilenefor å komme ut. Jeg føler jeg hadde merka og hørt(!) om jeg hadde lagd en så dyp ripe. Hva skal jeg gjøre nå? Har ikke lyst å betale for noe jeg ikke gar gjort

Anonymkode: 115b8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han prøver nok bare å få andre til å betale for riper han selv har laget. Ikke skriv under på noe som helst. 

Anonymkode: 5798c...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han bevis på at du gjorde det? Hvis ikke, så har han ikke krav på å få betalt..

Anonymkode: 84aca...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ingenting annet enn at bilen min stod vedsiden av. Hva skjer hvis jeg ikke godtar? Føler jeg bare vil betale for å få saken ut av verden

Anonymkode: 115b8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener du ikke har gjort dette! IKKE GODTA DET. Det er masse folk som kynisk prøver å få skader på bilene sine på andres forsikring og regning. 

Anonymkode: 5798c...67f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt som dette er forferdelig irriterend efor bileier. 

Anonymkode: 9d696...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterende for bileier som i meg, eller han? Hadde jeg trodd jeg hadde laget den ripa så hadde jeg betalt uten å nøle

Anonymkode: 115b8...0e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah det var en slik en på jobb og, som prøvde å ta en kollega av meg, 

men hun visste at hun ikke hadde vært borti for hun hadde vært veldig forsiktig og ville merket om hun hadde kommet borti da hun åpnet døra... han mente hun hadde dunket døra borti hans bil! Men det var umulig, for hun var veldig obs da hun åpnet døra. Han ga seg til slutt. ville vel ha dekket en tidligere skade.... 

Anonymkode: d05bb...658

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...