Gå til innhold

Jeg må suge hele tiden, fordi jeg er feit


aiba

Anbefalte innlegg

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Jeg blir med på den! Jeg har liten pikk, så nå gidder jeg ikke slikke lenger!

Da ordner sikkert livet seg for oss begge, skal du se!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, aiba skrev:

Har noen kilo for mye, opplever pga dette at jeg alltid må suge gutten for at han skal få den opp... skal ikke gjøre det mer. Får han den ikke opp av seg selv kan det vær det samme

 

2 minutter siden, Sphere skrev:

Ja! Jeg blir med på den! Jeg har liten pikk, så nå gidder jeg ikke slikke lenger!

Da ordner sikkert livet seg for oss begge, skal du se!

Kan ikke dere slå dere sammen da? Den ene for feit og den andre med liten pikk. Så kan dere ha oralsex på hverandre, for den lille pikken rekker ihvertfall ikke fram til høna når den først skal forsere alt spekket...

Anonymkode: 56361...45e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
2 minutter siden, Sphere skrev:

Ja! Jeg blir med på den! Jeg har liten pikk, så nå gidder jeg ikke slikke lenger!

Da ordner sikkert livet seg for oss begge, skal du se!

At ikke du og TS slår dere sammen. Tenk for et spennende sexliv det ville blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du møtt feil menn. Jeg er selv 15 kg overvektig, og de menn jeg har vært med, har ingen problemer med å tenne på meg. Men meg må de date en stund, før det blir sex. Regner med at det hjelper en del og.

Anonymkode: df86e...8d2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

Øy! Hva skjedde her? Er du i tankene mine eller?

Jepp :fnise:

Anonymkode: 56361...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

At ikke du og TS slår dere sammen. Tenk for et spennende sexliv det ville blitt...

Ja, det hadde nok vært fantastisk. 

For å bli litt seriøs her. Man bruker selvsagt de triks man har. Min lille vil definitivt ikke tenne de fleste damer slik en større gjør, så da må jeg finne andre metoder. Hva er problemet med å suge opp partner? Eller i mitt tilfelle, slikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan ikke dere slå dere sammen da? Den ene for feit og den andre med liten pikk. Så kan dere ha oralsex på hverandre, for den lille pikken rekker ihvertfall ikke fram til høna når den først skal forsere alt spekket...

Anonymkode: 56361...45e

Ohhh, nå bare pirrer du, din tøysekopp. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Jeg har selv ekstrem overvekt og har aldri opplevd at en fyr ikke har hatt stå når jeg har skulle ha meg..

Anonymkode: 155fa...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
2 minutter siden, Sphere skrev:

Ja, det hadde nok vært fantastisk. 

For å bli litt seriøs her. Man bruker selvsagt de triks man har. Min lille vil definitivt ikke tenne de fleste damer slik en større gjør, så da må jeg finne andre metoder. Hva er problemet med å suge opp partner? Eller i mitt tilfelle, slikke?

Klart du må være oppfinnsom, hvem hadde giddet ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Strixa skrev:

Klart du må være oppfinnsom, hvem hadde giddet ellers?

Mmmmm... ikke sant! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt partner og finn deg noen som tenner på deg i steden.

Anonymkode: 65a99...a74

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ?,han kan være kåt som faen fordi om den ikke står med en gang . Syns det er godt og suge den opp jeg ,kjenne den vokser når jeg har den i munnen :wow: Trenger da vel ikke ha noe med at du er feit og gjøre ,det er du heller ikke!

 Tror nok ikke det har noen sammenheng med det og at du suger .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har maaange kilo for mye, men har ALDRI møtt på en mann jeg ikke klarer å få steinhard bare ved berøring, tror nok det har mer med hvordan du er å gjøre :fnise:

Anonymkode: 6a858...5bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

uff...been there. Husker jeg skulle ha sex med ei jente som var tjukk. Hadde ståkuk når vi la oss i sengen, men ble rett og slett slapp når hun kledde seg naken. Hun hadde brettekanter på magen sin. Endte med at hun måtte suge meg leeeenge før jeg fikk stå igjen, og da måtte jeg skynde meg å få den inn i musa hennes så jeg kunne sette i gang pumpingen. Så var det bare å lukke øynene og se for meg en annen jente. Heldigvis greide jeg å komme. Hun også for den sags skyld. Så tror vi begge ble fornøyde tross alt. :-) 

Anonymkode: 0317a...ab4

OMG...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens pikk er litt tricky, ofte veldig god og stiv, men ikke alltid når det passer. Jo de fleste liker veldig godt å bli suget på, men si du vil se litt på.når han ruker litt, kyss litt,,,på den og på truten hans. Bryt litt vaner, Sitt oppå han og kjæl skrittet ditt mot han, Gør en liten ny vri innimellom. Det er ufattelig mange små varianter en kan prøve. Kos,  utforsk og og munter stemning er stikkordet.

Anonymkode: 8c7a1...4c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...