Gå til innhold

Ingen kontakt på to dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i en måneds tid ca, ca 1-2 dager i uken. 

I helga skulle vi møtes (han som foreslo) men så ble det ikke av pga forståelige omstendigheter, dvs han hadde gode grunner og det ble litt dårlig tid for min del også. Vi har ikke avtalt noe nytt møte.. og han har ikke tatt kontakt. Av flere grunner synes jeg han bør foreslå noe nytt, så derfor venter jeg med å ta kontakt. 

Men nå begynner jeg å få en klump i magen. Har han mistet interessen? vi hadde det veldig koselig sist vi møttes

Anonymkode: 3fbb4...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er enten usikker, har andre potensielle damer på gang, eller begge deler.

Tipper at interessen vil dale etter at dere har sex hvis ikke han er seriøs.

Anonymkode: ec7cc...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Kanskje han ikke har like mye behov for kontakt som du har? Hva med å ha litt is i magen, vent litt og se hva han gjør. Kan være greit å gi han tid til å savne deg innimellom og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i en måneds tid ca, ca 1-2 dager i uken. 

I helga skulle vi møtes (han som foreslo) men så ble det ikke av pga forståelige omstendigheter, dvs han hadde gode grunner og det ble litt dårlig tid for min del også. Vi har ikke avtalt noe nytt møte.. og han har ikke tatt kontakt. Av flere grunner synes jeg han bør foreslå noe nytt, så derfor venter jeg med å ta kontakt. 

Men nå begynner jeg å få en klump i magen. Har han mistet interessen? vi hadde det veldig koselig sist vi møttes

Anonymkode: 3fbb4...d15

Jeg har blitt så såret før i slike situasjoner. Jeg hadde trukket meg unna, og sett om han tok kontakt siden det var han som avslo.

Husk: at selv om det forrige møte virket koselig, så er det ikke sikkert at han hadde det så koselig. Man kan tro det når det virker koselig. Men det er ikke alltid slik. 

Endret av JenniferA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...