Gå til innhold

Dfds Oslo-København


Anonym2467

Anbefalte innlegg

Noen som har reist med dfds båt Oslo-København? 

Tenkte det hadde vært en koselig tur å ta nå rett før jul, men finner lite bilder av båten osv. 

Er den grei eller slitt og gammel?

Hvor legger båten til kai? Kan man gå til de fleste fasiliteter i København? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok den for en måneds tid siden og syns den var fin, over all forventning og ikke slitt og gammel i det hele tatt. Jeg tok kanalbåt inn til København (Nyhavn) men tror det er mest vanlig å ta shuttlebus. Jeg gikk fra sentrum og tilbake til båten og det tok cirka en halvtime, så en fin spasertur.
:)

Anonymkode: 6c677...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Jeg tok den for en måneds tid siden og syns den var fin, over all forventning og ikke slitt og gammel i det hele tatt. Jeg tok kanalbåt inn til København (Nyhavn) men tror det er mest vanlig å ta shuttlebus. Jeg gikk fra sentrum og tilbake til båten og det tok cirka en halvtime, så en fin spasertur.
:)

Anonymkode: 6c677...7b2

Var det i en helg du tok den? Jeg skal ta den i en helg og er redd det skal være skikkelig fylletur/harrytur slik det var før. Er det slik fortsatt mon tro? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DFDS er jo litt mer klasse enn Stena da selvom dfds står for Drita Full fra DrøbakSundet:fnise:.

Anbefaler middag og frokost i restauranten 7 seas men det finnes mange andre alternativer. Det er ikke en klassisk fylletur men mer en "venninetur"båt og når du er fremme KBH har dere 7t på dere. Må visst betale ekstra for shuttlebuss til sentrum,20kr pe pers eller noe.

Dra til Tivoli der har de julemarked,handle på Illum og spis sjømat i Nyhavn. Kan også ta turen til fristaden Christiania hvis dere har interesse for det...dere rekker mye på den tiden😊

 

Endret av SunnivaOslo
autocorrect perversiterer ordene..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...