Gå til innhold

error


noranicolaisen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes absolutt ikke det er pene jakker.
Men skal du på fjelltur er dem sikkert gode å ha!

Anonymkode: 1a347...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke! 

Har Parajumpers men annen modell, veldig godt fornøyd med den. 

Anonymkode: 1875d...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 8.12, AnonymBruker skrev:

Jeg synes absolutt ikke det er pene jakker.
Men skal du på fjelltur er dem sikkert gode å ha!

Anonymkode: 1a347...54d

Man går da ikke med tykke dunjakker på fjelltur? :klo: Vindtett tynn allværsjakke, fleece genser, og ull er vel det som er brukt? 

Anonymkode: f2fea...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎12‎.‎2016 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Man går da ikke med tykke dunjakker på fjelltur? :klo: Vindtett tynn allværsjakke, fleece genser, og ull er vel det som er brukt? 

Anonymkode: f2fea...76f

Mulig du holder deg varm nok med den bekledningen i -30 grader, men de fleste jeg kjenner som går mye på fjell i vintersesongen sverger til dun, da det er det beste i slik kulde. Men denne jakka hadde absolutt vært perfekt som stalljakke også!

Men hvilken funksjonalitet har den gule flappen? Og hvorfor ha en stor krok på skulda? og hva er poenget med så store lommer ?  

Anonymkode: 1a347...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du holder deg varm nok med den bekledningen i -30 grader, men de fleste jeg kjenner som går mye på fjell i vintersesongen sverger til dun, da det er det beste i slik kulde. Men denne jakka hadde absolutt vært perfekt som stalljakke også!

Men hvilken funksjonalitet har den gule flappen? Og hvorfor ha en stor krok på skulda? og hva er poenget med så store lommer ?  

Anonymkode: 1a347...54d

Det er jo rart. Jeg har gått på fjelltur hele livet og her er en gyllen regel at når man sitter stille så skal man ta mer på seg og når man går videre så kler man av seg. Derfor er lag-på-lag metoden det mest produktive man kan gjøre. Polfarere kan ikke regnes som fjellgåere siden de hovedsakelig tar i bruk scootere og andre farkomstmidler, men disse bruker også polyester framfor dun. 

Den gule flappen og kroken er "fresht" og er varemerket. 

Anonymkode: f2fea...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...