Gå til innhold

Har du brukt eller bruker narkotika?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Røyker hovedsaklig gress. Har prøvd litt div. ved anledninger men ikke noe spesielt heftige greier. Kokain, rivotril og subutex. Har lyst til å prøve psykedelika, vurderer kanskje DMT først. 

Anonymkode: 48c21...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Narkotika er en av tingene jeg kan stolt si at jeg aldri har rotet meg bort i. Tror jeg rett og slett var livredd for konsekvensene. Har alltid tenkt narkotika = overdose. Skrekk og gru funker noen ganger ,skjønner dere.

Anonymkode: c96ba...fed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd weed et par ganger når jeg har vært på en fest, men det er ikke noe jeg har kjøpt selv. Var ikke så veldig imponert, jeg tror man får det til høres "kulere" en det virkelig er.  Det er egentlig det eneste jeg har vært nysgjerrig på. Noe sterkere en gress har jeg aldri villet prøve, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg er helt fornøyd med å aldri prøve weed mer heller. 
Jeg drikker ikke en gang, så jeg føler ikke noe behov å "ruse" meg på noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har røkt hasj flere ganger og marihuana en gang, og det har aldri gitt meg noe spesielt. Det var mer en sånn greie som vennene mine gjorde, så jeg heiv meg med. Heldigvis kom ecstasy etter at jeg ble  ordentlig voksen, ellers hadde jeg vel prøvd det også. Jeg er er, eller var, søken og nysgjerrig som ung.  Angrer ikke på at jeg har prøvd hasj, men vil ikke at ungene mine skal gjøre det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun hasj. Prøvde det da jeg var 17-18, kanskje en fire-fem ganger. Synes effekten var begrenset, og røyket det aldri alene, så jeg begynte aldri å røyke det mer "fast". Angrer heller ikke på at jeg prøvde det, selv ikke etter å ha vært innom politiet en periode og blitt litt preget av deres syn på lov og rett, men det kunne ikke falt meg inn å begynne med det igjen nå i voksen alder. Har rett og slett ikke noe behov for et ekstra rusmiddel, og jeg drikker også ganske lite.

Anonymkode: 27171...254

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre røyka jeg litt hasj. Spiste extacy et par ganger også. Ble aldri det store for meg. 

Nå er jeg voksen og drikker knapt alkohol. Så dere dommedagsprofeter som sier at man blir hekta med en gang kan ta dere en bolle ;)

Anonymkode: d72ae...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri hatt interesse, behov eller vært nysgjerrig nok til å prøve det. Livet byr på nok problemer i seg selv.

Anonymkode: afdc2...b9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velger å være anonym her

Brukte amfetamin i mine yngre dager og piller (17-20 år) og festet mye på de tre årene. Jeg er 24 nå og veldig glad jeg kom ut av rusmiljøet relativt tidlig. Jeg henger ikke med de folka lengere (de fleste av de ruser seg enda og noen er blitt heroinavhengige) og lever et normalt a4 liv. 

Anonymkode: 062f5...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men en bekjent av meg har begynt å røyke heroin :ohmy: Hvor ille er det? H*n mener det er myr værre å sette sprøyte, men hallo?! Heroin er heroin vel?

Anonymkode: b3fad...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brukt og bruker enda - med måte. Lever et helt normalt liv. Er ganske kjent på forumet så velger å holde meg anonym.

Anonymkode: 2f8e5...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyket cannabis i 3 år. Hver dag det siste året, så ble jeg gravid og sluttet. Har prøvd to ganger etter barnet ble født (når vi har hatt barnevakt og jeg var ferdig med amming selvsagt) og begge gangene virkelig hatet jeg det så det kommer ikke til å skje igjen. Ved et par anledninger (før jeg fikk barn) stjal jeg Ritalin fra broren min med ADHD, men fikk ingen effekt av det.

Savner virkelig ikke å ruse meg :)

Anonymkode: 2cf1c...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke det, men jeg har ødelagt mye for meg selv ved å være for tålmodig med folk som bruker.

Anonymkode: 306fa...569

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...