Gå til innhold

Nytt på nytt er død.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kveld fikk vi et glimt til glandsagene når Knut Nærum og Linn Skåber kom på besøk. Nå vil det ledes av Bård Tufte Johansen, Pernille Sørensen og Johan Golden. Det er ikke noen grense på hvor dårlig det vil bli. Kanskje de bare bør legge hele greia død, hva synes dere?

Anonymkode: b36b8...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ting gikk down hill når Anne Kat Hærland sluttet, jeg. Og det er jo en stund siden. Alle andre er for snille.

Ikke fulgt med på mange år. Egentlig litt lei hele konseptet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hadley skrev:

Synes ting gikk down hill når Anne Kat Hærland sluttet, jeg. Og det er jo en stund siden. Alle andre er for snille.

Ikke fulgt med på mange år. Egentlig litt lei hele konseptet. 

Liker du seriøst henne? Hun er slem

Anonymkode: ea196...476

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker du seriøst henne? Hun er slem

Anonymkode: ea196...476

Snill satire og sarkasme blir liksom bare feil. Det skal være slemt, men aldri ondskapsfullt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Hadley skrev:

Synes ting gikk down hill når Anne Kat Hærland sluttet, jeg. Og det er jo en stund siden. Alle andre er for snille.

Ikke fulgt med på mange år. Egentlig litt lei hele konseptet. 

Jeg er helt enig. Jeg så på det til hun sluttet.

Jeg sluttet å se fordi jeg ikke liker Linn Skåber noe særlig, hun er bare prøvemorsom syns jeg. 

Anonymkode: 9e8a7...0bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært bra siden Hærland sluttet. Har vel ikke sett mer enn 10-12 episoder de siste fem årene.

Anonymkode: 20e8e...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette programmet har ikke vært noe spess de siste ti årene. Regner med den nye versjonen får slakt på nyåret, men faktisk godt mulig det rent faktisk blir bedre.

Den "hyllesten" av Jon Almaas fra diverse utlendinger må være noe av det kleienste, ikke så langt unna hilsenen fra Ari Behn til Robbie Williams på Først & Sist i 2005 eller deromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig. Jeg så på det til hun sluttet.

Jeg sluttet å se fordi jeg ikke liker Linn Skåber noe særlig, hun er bare prøvemorsom syns jeg. 

Anonymkode: 9e8a7...0bb

Linn Skåber holdt på å le seg fordervet i kveld av at hun visstnok skulle ha fått klamydia av noen illegale innvandrere hun plukket opp på Lillestrøm. Aldri likt hennes "humor". Knut Nærum, derimot er klasse. 

Anonymkode: 46b46...5c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt meg på dere som liksom synes at alt var bedre da AnneKat var med! Alle tema hun spilte på var sex og 'me, me, me'. Jeg tror bestemt at dere husker helt feil om hvor bra det liksom var.

Linn var helt fantastisk morsom nå sist, og Knut og, men Linn dro hele showet. Hun har jo rett, for fanden, Nytt på Nytt har vært for snevre med for lite utenriksnytt.

Jeg savner ellers et mye skarpere og syrligere NyttPåNytt. At noen som har kunnskap er bittert ironiske med politikere og andre linselus.

Og endelig skulle jeg ønske NRK kunne finne et annet programkonsept for Jon Almaas. Skjønner ikke at de lar ham gå! 

Anonymkode: 8c2b6...4f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette konseptet har vel egentlig vært dødt og begravet ganske lenge?

Anonymkode: 6535f...0c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 21.44, AnonymBruker skrev:

I kveld fikk vi et glimt til glandsagene når Knut Nærum og Linn Skåber kom på besøk. Nå vil det ledes av Bård Tufte Johansen, Pernille Sørensen og Johan Golden. Det er ikke noen grense på hvor dårlig det vil bli. Kanskje de bare bør legge hele greia død, hva synes dere?

Anonymkode: b36b8...676

Ja, legg programmet ned. Har ikke vært morsomt siden Almaas, Nærum og Skåber-kombinasjonen.

Bård Tufte er jo morsom, men dette er ikke hans prosjekt, så det føles litt feil. Pernille Sørensen er helt GRUSOM med den skjærende stemmen sin, og hverken henne eller Golden er særlig morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 21.44, AnonymBruker skrev:

I kveld fikk vi et glimt til glandsagene når Knut Nærum og Linn Skåber kom på besøk. Nå vil det ledes av Bård Tufte Johansen, Pernille Sørensen og Johan Golden. Det er ikke noen grense på hvor dårlig det vil bli. Kanskje de bare bør legge hele greia død, hva synes dere?

Anonymkode: b36b8...676

Hvorfor legge ned hele greia? Er jo seertallene som avgjør. Men det er jo ingen som tvinger deg på se på.

Anonymkode: 17e4d...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK må virkelig revurdere humorsatsingen sine. Nytter ikke med lun voksenhumor på boks. Nå kommer PISA-generasjonen og de krever mye mer intelligent, sylskarp humor! Om de i det hele tatt ser på TV da. 

Anonymkode: 8c2b6...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel Nytt på Nytt startet med Jon Almaas og Knut Nærum og de holdt ut i mange år, damene har de byttet litt på. 

Det blir ikke noe Nytt på Nytt lenger uten disse to. De kan bare kalle det noe annet med engang. Bård Tufte Johansen kan ikke ta over å lage Nytt på Nytt men han kan sikkert lage et bra annet program, men jeg kommer ikke til å se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier litt at de siste fem sekundene av kavalkaden der Jon Almaas hentet pennen sin var høydepunktet. Det ble aldri det samme uten Knut, og nå er moroa over.

Anonymkode: 46b46...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoren har vært brukt opp for lenge siden. Må være 8 år siden jeg sist lo av noe i en episode. Skjønner at Almaas føler at humoren er gammel og kjedelig, og vil hoppe av før flere begynner å merke hvor utvannet det har blitt

Anonymkode: 0c96d...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humoren har vært brukt opp for lenge siden. Må være 8 år siden jeg sist lo av noe i en episode. Skjønner at Almaas føler at humoren er gammel og kjedelig, og vil hoppe av før flere begynner å merke hvor utvannet det har blitt

Anonymkode: 0c96d...466

Helt enig, er vel ti år siden jeg så noe særlig på dette. Mulig det blir severdig igjen med Bård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leifern skrev:

Helt enig, er vel ti år siden jeg så noe særlig på dette. Mulig det blir severdig igjen med Bård.

Ja, sånn sett er det noe av det eneste som kanskje kan redde serien. Liten sjanse, men bedre enn å fortsette i nøyaktig samme spor

Anonymkode: 0c96d...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere som ikke synes det er morsomt lenger, finne noe annet å se på? Er vel ingen som tvinger dere til å se det.

Anonymkode: da663...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneKat hadde noen sinnsykt bra kommentarer. Synes det tapte seg etter at hun sluttet. 

Anonymkode: 61d29...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...