Gå til innhold

Venninnen min som veier 20kg mer enn meg har mer draget enn jeg har. Hva gjør en dame attraktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Kattugla skrev:

Noen mennesker har bare en utstråling som gjør de veldig tiltrekkende. Jeg har en veldig flott venninne, hun er/var ganske overvektig, men samtidig en veldig pen og feminin jente og veldig trygg på seg selv. Vi jobbet sammen for mange år siden og jeg la merke til at menn  ble rett og slett litt fårete rundt henne, jeg vet ikke om alle ville giftet seg med henne, men at de fant henne attraktiv og karismatisk var det ingen tvil om. Et menneske er så mye mer enn kiloene 😊

Kan jeg få spørre om hva fårete er? Bare spør fordi jeg lurer altså ;) Ikke hørt det uttrykket før og lurer på hvordan man er hvis man er fårete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært litt rund i kantene, men har hatt draget på mannfolk hele livet. Rett og slett temmelig omsvermet, og da snakker vi om mannfolk som ønsker forhold. Det jeg får høre, er at de liker meg fordi jeg er blid, utadvendt, morsom og smart. De jeg har vært i forhold med, har også elsket kroppen min, og vist at de nyter de runde formene mine. Jeg tror mange menn liker at det er litt mer kropp å ta i, både pupper, rumpe og lår, men det er jo ikke stuerent å innrømme, så da holder de det for seg selv. 

Hvorfor menn liker venninnen din bedre enn deg, aner jeg ikke TS, men det kan jo handle om signaler hun sender ut, sjarm og utstråling. Jeg sier ikke at ikke du har det også, men hun ter seg sikkert på en annen måte enn deg, da.

Anonymkode: a3306...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært litt rund i kantene, men har hatt draget på mannfolk hele livet. Rett og slett temmelig omsvermet, og da snakker vi om mannfolk som ønsker forhold. Det jeg får høre, er at de liker meg fordi jeg er blid, utadvendt, morsom og smart. De jeg har vært i forhold med, har også elsket kroppen min, og vist at de nyter de runde formene mine. Jeg tror mange menn liker at det er litt mer kropp å ta i, både pupper, rumpe og lår, men det er jo ikke stuerent å innrømme, så da holder de det for seg selv. 

Hvorfor menn liker venninnen din bedre enn deg, aner jeg ikke TS, men det kan jo handle om signaler hun sender ut, sjarm og utstråling. Jeg sier ikke at ikke du har det også, men hun ter seg sikkert på en annen måte enn deg, da.

Anonymkode: a3306...5cf

Det er rimelig lett for kvinnfolk med noenlunde sosial IQ å ha drøssevis av mannfolk etter seg da ..

Sånn sett kan dere få ligg eller forhold om hverandre så mye dere ønsker dere det. Det er ikke så mye større krav enn som så. 

De som ikke får mannfolk skal mangle noe vesentlig etter min mening. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mann på 25 her . for å være helt ærlig så er vi menn veldig visuelle. vi er veldig opptatt av damer som ser pen ut og har bra kropp....vi ser på ansiktet deres...så på rumpen, puppene og formene . rett og slett rett fram. overvektig damer er fysj. men det kan godt hende de som prøver seg på venninen din kun er kåt og vil ha et nummet.  

 

det er veldig lett å være attraktiv for menn... tren lår og rumpe på gymmen, hold deg slank. pynt deg og gå i fine klær og vær feminin. værre er det ikke . du har sikker pent ansikt . så ta en tur på gymmen og begynne å trene . menn får hakeslepp etter slanke damer med sprettrumpe og pent ansikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trex90 skrev:

mann på 25 her . for å være helt ærlig så er vi menn veldig visuelle. vi er veldig opptatt av damer som ser pen ut og har bra kropp....vi ser på ansiktet deres...så på rumpen, puppene og formene . rett og slett rett fram. overvektig damer er fysj. men det kan godt hende de som prøver seg på venninen din kun er kåt og vil ha et nummet.  

 

det er veldig lett å være attraktiv for menn... tren lår og rumpe på gymmen, hold deg slank. pynt deg og gå i fine klær og vær feminin. værre er det ikke . du har sikker pent ansikt . så ta en tur på gymmen og begynne å trene . menn får hakeslepp etter slanke damer med sprettrumpe og pent ansikt

selvfølgelig personelighet og sjarm...men det kommer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten dere damer som sier dere har draget osv . er vell egentlig ikke så kjempe mye å være stolt av . er så sinnsykt mange desperate menn der ute det er kvalmt. mange fler enn desperate kvinner . er nok mange som prøver seg på dere fordi de er gått og vil ha et nummer ......har selv lagt ann på mindre pene damer kunn for å ta en rask en og så videre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, herremann skrev:

Utstråling, store pupper, pent ansikt.

Store damer er generelt mye lettere å få med hjem. "Penere" damer har ofte en utrolig høy hurpefaktor, så vi menn tar det letteste, sikre alternativet om vi kun er ute etter sex.

haha fint svar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2016 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 77kg og er normalt pen. Venninna mi er ansiktapen og veier 98kg. Hun har mer draget enn jeg har, selv om vi begge er utadvendte og humoristiske. Hun flørter nok enda mer enn jeg gjør (men jeg flørter en god del). Trodde menn generelt ikke var giret på store damer, 'men i vårt tilfelle er hun den mennene vil ha... Hva kan være grunnen?

Anonymkode: 85116...356

Ansiktspen er mer verdt enn noen aner.

Men det kan og være at du blir undervurdert av en eller annen grunn. kanskje har hun et mer åpent "her er jeg, kom og ta meg"- kroppsspråk. Kanskje kler hun seg mer flatterende og blir dermed mer oppptennende. Eller kanskje hun sjekker videre og breiere enn du gjør. Eller kanskje hun fanger opp de som er interesserte i store jenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere ts? 

Jeg tror det er personlighet som gjør utslaget her.

Anonymkode: c48a5...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/3/2016 den 15.56, Fagottkoret skrev:

Hva gjør en dame uattraktiv:

  • Feminist (absolutt dealbreaker)
  • Er "frigjort"
  • Politisk venstrevridd
  • Overvektig
  • Er ikke trent, dvs. er tjukk
  • Liker tv-serien "Girls"
  • Tattoos
  • Ring i nesen
  • Kler seg utfordrende
  • Kort hår
  • At hun ikke ønsker barn, dvs. verdsetter ikke morsrollen
  • Farget hår, dvs. annet farget enn brunt, mørkt eller blondt
  • Bitchy
  • Dramaqueen
  • Passiv aggressiv
  • Materialistisk
  • Glad i å feste, dvs. feltmadrass
  • Avhengig av mobil, sosiale medier og/eller oppmerksomhet
  • For gammel (helst 20-27, over 30 er dealbreaker)
  • Lett på tråden (over 5 er dealbreaker)
  • Har hoppet i høyet med andre enn sin egen rase
  • Har egne barn fra tidligere ekteskap og/eller vært tidligere gift

Håper du gir ut denne listen og ber henne krysse av på første date :nigo:

Anonymkode: 90f6d...57b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 16.56, wintergirl skrev:

Kan jeg få spørre om hva fårete er? Bare spør fordi jeg lurer altså ;) Ikke hørt det uttrykket før og lurer på hvordan man er hvis man er fårete :)

I denne sammenhengen tenker jeg vel å fremstå litt fjollete? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kattugla skrev:

I denne sammenhengen tenker jeg vel å fremstå litt fjollete? :) 

Ok, sånn ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, December 03, 2016 den 16.56, wintergirl skrev:

Kan jeg få spørre om hva fårete er? Bare spør fordi jeg lurer altså ;) Ikke hørt det uttrykket før og lurer på hvordan man er hvis man er fårete :)

Prøv å forestille deg 4 sauer som prøver å fange 1 pellets. Det er ganske klønete, men optimismen kan ingen ta fra dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, fulladet skrev:

Prøv å forestille deg 4 sauer som prøver å fange 1 pellets. Det er ganske klønete, men optimismen kan ingen ta fra dem.

Skal sjekke YouTube om jeg finner video om sauer som fanger en pellets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, og synes selv at jeg ikke er spesielt attraktiv. Er også den litt klønete, nerdete typen. Men jeg har liksom draget likevel.. Har blitt fortalt at jeg har seksuell energi, eller utstråling. 

Anonymkode: 818e7...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at hun har livslyst og at hun er åpen. Alle elsker å suge noens gode selvfølelse, det er et deilig rusmiddel. :) 

Tenk deg at menn er vampyrer og at vampyrer må ha mat. Livslyst er vitalitet, vitalitet er liv, liv må konsumeres for å dekke opp for egne manglende følelser, for å ikke gjøre tilværelsen for uutholdelig. Vampyrer er ekte, men ikke slik vi ser på TV. Det er mennesker som går rundt som svarte hull, som suger til seg alle gode følelser og gjør dem om til noe stygt... Overdriver litt, poenget mitt er at veldig mange trenger tilførsel av det, de klarer ikke å skape det selv.

 

Anonymkode: 0f225...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fårete er det uttrykket den svenske statsministeren har. Idiotisk smil som alle krenger seg innvendig av.

xWtOPutp_400x400.jpeg

Anonymkode: 0f225...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica
På Saturday, December 03, 2016 den 15.56, Fagottkoret skrev:

Hva gjør en dame uattraktiv:

  • Feminist (absolutt dealbreaker)
  • Er "frigjort"
  • Politisk venstrevridd
  • Overvektig
  • Er ikke trent, dvs. er tjukk
  • Liker tv-serien "Girls"
  • Tattoos
  • Ring i nesen
  • Kler seg utfordrende
  • Kort hår
  • At hun ikke ønsker barn, dvs. verdsetter ikke morsrollen
  • Farget hår, dvs. annet farget enn brunt, mørkt eller blondt
  • Bitchy
  • Dramaqueen
  • Passiv aggressiv
  • Materialistisk
  • Glad i å feste, dvs. feltmadrass
  • Avhengig av mobil, sosiale medier og/eller oppmerksomhet
  • For gammel (helst 20-27, over 30 er dealbreaker)
  • Lett på tråden (over 5 er dealbreaker)
  • Har hoppet i høyet med andre enn sin egen rase
  • Har egne barn fra tidligere ekteskap og/eller vært tidligere gift

Hei.  Er du en krysning av Brad Pitt, George Clooney blandet med perfekt ? 😍 Hvis ja så kan du ha disse kriteriene. Hvis nei gå og ta deg en bolle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...