Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke slemt ment, men til info hvis hun leser her: Hvorfor i alle dager bruker hun så mye rare produkter når hun går gravid?! Ingen lege i verden ville anbefalt å bruke vippeserum som gravid. Alle produkter mor bruker på kroppen går inn i kroppen og påvirker fosteret. Skjønner ikke folk som gambler med sånt. Det lureste er vel å roe ned produktene når man er gravid, å ha en "føre-var-holdning". 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 20.04, birgitte87 skrev:

På ulbilde som ble lagt ut ser det ut som en gutt. Ifølge nub teorien...

Ul bilde på "termin og andre datoer i svangerskapet" eller?

 

Isåfall så kan man ikke bruke nub teorien så tidlig - den er fra uke 12. Før det er begge kjønn helt like :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 9 ultralyder - så dum jeg er!

Jeg hadde aldri ungen i vår seng, men i egen seng på rommet vårt ved sengen - så dum jeg er!

Jeg valgte å ha barnet vårt på eget rom når han var ca 3 mnd - så dum jeg er!

 

Altså nå må folk snart gi seg. Snakk om å henge seg opp i alt og kverulere om ALT! Folk gjør forskjellig, når skal enkelte godta det?

Endret av Bambi1995
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de avslørt kjønnet?  Ifølge henne skulle vel Ulrik filme reaksjonen på instastory når de fikk vite kjønnet :)

Endret av lillemy100
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, lillemy100 skrev:

Har de avslørt kjønnet?  Ifølge henne skulle vel Ulrik filme reaksjonen på instastory når de fikk vite kjønnet :)

Ingen gender reveal enda nei. Blir vel drøyd litt til, sånn folk klikker seg inn bloggen først, og de kan skaffe Ulrik flere følgere på insta ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia med måten de skulle avsløre kjønnet på. Ulrik snappet liksom 3 bilder fra ultralyden og ikke noe mer... ingen innlegg på bloggen heller. Hva skjer? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Riskrem skrev:

Skjønner ikke helt greia med måten de skulle avsløre kjønnet på. Ulrik snappet liksom 3 bilder fra ultralyden og ikke noe mer... ingen innlegg på bloggen heller. Hva skjer? 

Tøye det ut til det ytterste for å få mest mulig klikk. Huff! Det er ikke til å tenke på hvordan de vil bruke ungen for å tjene mest mulig. Grøss og gru.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så redd for at de har fått dårlige nyheter på ultralyd:/ Håper dere over har rett at de "bare" venter for å få masse klikk/følgere.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Lidis88 skrev:

Jeg ble så redd for at de har fått dårlige nyheter på ultralyd:/ Håper dere over har rett at de "bare" venter for å få masse klikk/følgere.. 

Og nå så jeg at de hadde lagt ut masse jubling osv (på Instagram, ikke Snap som hun sa) Da har det nok gått fint:D de har faktisk holdt det de lovet. De sa bare at de skulle legge ut reaksjonen på kjønnet, ikke hvilket kjønn det var :P (men hun så Snap og ikke insta). Det kommer vel et blogginnlegg om det :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lidis88 skrev:

Og nå så jeg at de hadde lagt ut masse jubling osv (på Instagram, ikke Snap som hun sa) Da har det nok gått fint:D de har faktisk holdt det de lovet. De sa bare at de skulle legge ut reaksjonen på kjønnet, ikke hvilket kjønn det var :P (men hun så Snap og ikke insta). Det kommer vel et blogginnlegg om det :D

Hvor sier hun Snap? På bloggen har det hele tiden stått Ulrik sin Insta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Moongirl skrev:

Hvorfor legger de ting ut på hans Insta? Er jo ikke han som har bloggen...

Hun prøver jo alltid på en desperat og unaturlig måte å inkludere han i blogglivet sitt...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Serpica skrev:

Så bra.☺

Så lenge du syns det klinger bra så er jo det ikke et problem.

Det skulle vel ikke være et problem i det hele tatt? Dette her har jeg faktisk aldri hørt om. Navnet mitt slutter på A (både for og etternavn) og har aldri tenkt på at det var feil eller rart

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...