Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, Sandin skrev:

Det med Dubai handler nok i stor grad om at hun ikke vet bedre. 

Nei. Hun vet ikke så mye utenom sin egen sminkeveske stakkars.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det blir mye clickbaits og at hun vil legge opp til spekulasjonernå som hun er gravid.. Noe hun allerede har gjort da det sto "lille S i magen" og da trodde jo alle det var en gutt. "Glemte" å nevne at de hadde byttet jentenavn til et navn som begynner på S :roll:

Merker jeg er lei clickbaits og bloggere som legger opp til spekulasjoner hele tiden 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LadyBlaBla skrev:

Hun sier selv på bloggen:

«- Jeg synes som sagt at hysteriet rundt eksponering av barn i sosiale medier er noe overdrevet. Det er viktig å sette grenser sammen som foreldre og tenke nøye over alt som deles. Men jeg synes ikke at full skjerming er verken en god eller nødvendig løsning i år 2018, hvor sosiale medier er en del av hverdagen til nesten alle.»

Så det lover jo ikke særlig godt for barnets personvern..

Herregud for en holdning.... 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LadyBlaBla skrev:

Hun sier selv på bloggen:

«- Jeg synes som sagt at hysteriet rundt eksponering av barn i sosiale medier er noe overdrevet. Det er viktig å sette grenser sammen som foreldre og tenke nøye over alt som deles. Men jeg synes ikke at full skjerming er verken en god eller nødvendig løsning i år 2018, hvor sosiale medier er en del av hverdagen til nesten alle.»

Så det lover jo ikke særlig godt for barnets personvern..

Dette lover mye eksponering av barnet 😔 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilotfrue kommer med det ene innlegget etter det andre på bloggen som får meg virkelig til å lure på henne. Noe skurrer.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, LadyBlaBla said:

Hun sier selv på bloggen:

«- Jeg synes som sagt at hysteriet rundt eksponering av barn i sosiale medier er noe overdrevet. Det er viktig å sette grenser sammen som foreldre og tenke nøye over alt som deles. Men jeg synes ikke at full skjerming er verken en god eller nødvendig løsning i år 2018, hvor sosiale medier er en del av hverdagen til nesten alle.»

Så det lover jo ikke særlig godt for barnets personvern..

Så hun mener alt med måte?!! 

Nok ett togkræsj på gang...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fjær skrev:

Så hun mener alt med måte?!! 

Nok ett togkræsj på gang...

Ja, den har vi hørt før.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fjær skrev:

Så hun mener alt med måte?!! 

Nok ett togkræsj på gang...

Høres ut som hun har enda et forbilde i VP, privatliv er bra men alt med måte! 

Tenk så mye mer cred hun ville fått ved å velge å ikke eksponere, se bare på Live Nelvik og Jenny Skavland.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at den ungen kommer til å bli eksponert. Hvis ikke, så blir jeg veldig overrasket!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir det eksponering. Ikke alla Villapaprika med gulp rundt munn og bleia på klærna, men "smakfulle" bilder (blæh) og reklamebruk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Dolly1982 skrev:

Skal vi tippe navn? Hva tror du ungen skal hete?

Jeannette Madeilene eller Leon Leanderh.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, O.G. skrev:

Jeannette Madeilene eller Leon Leanderh.-

Det er ikke dama bak bloggen «lykken er mange» som skal ha barn nå, men hun kunne nok fort brukt desse forslagene. 

 

Når jeg tenker meg om så kan det forøvrig godt hende at hun også skal ha barn. Kanskje hun endelig har blitt preggis med tvillinger?

Jeg tipper at pilotfrue kaller jenta si sienna ellerno.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nettroll skrev:

Det er ikke dama bak bloggen «lykken er mange» som skal ha barn nå, men hun kunne nok fort brukt desse forslagene. 

 

Når jeg tenker meg om så kan det forøvrig godt hende at hun også skal ha barn. Kanskje hun endelig har blitt preggis med tvillinger?

Jeg tipper at pilotfrue kaller jenta si sienna ellerno.

Jeg synes ikke Julianne er likere enn at hun kunne finne på å  bruke de her forslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LadyBlaBla skrev:

Hun sier selv på bloggen:

«- Jeg synes som sagt at hysteriet rundt eksponering av barn i sosiale medier er noe overdrevet. Det er viktig å sette grenser sammen som foreldre og tenke nøye over alt som deles. Men jeg synes ikke at full skjerming er verken en god eller nødvendig løsning i år 2018, hvor sosiale medier er en del av hverdagen til nesten alle.»

Så det lover jo ikke særlig godt for barnets personvern..

Jeg følger ikke bloggen, men følger det noe argumentasjon etter det utsagnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Melis87 skrev:

Jeg følger ikke bloggen, men følger det noe argumentasjon etter det utsagnet?

Nei, hun hadde en spørsmålsrunde på bloggen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte87
9 timer siden, Christy89 skrev:

Jeg tror nok det blir mye clickbaits og at hun vil legge opp til spekulasjonernå som hun er gravid.. Noe hun allerede har gjort da det sto "lille S i magen" og da trodde jo alle det var en gutt. "Glemte" å nevne at de hadde byttet jentenavn til et navn som begynner på S :roll:

Merker jeg er lei clickbaits og bloggere som legger opp til spekulasjoner hele tiden 

På ulbilde som ble lagt ut ser det ut som en gutt. Ifølge nub teorien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...