Gå til innhold

Er det mange som bruker dop på Sunnmøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får inntrykk at at mange bruker dop på sunnnøre. Er det tilfelle?

Anonymkode: 58d44...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingen som ruser seg på annet enn alkohol, og jeg har en ganske stor omgangskrets, og en jobb hvor jeg er i kontakt med masse mennesker.

Anonymkode: b5418...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg besøkte ei venninne i Ålesund og i hennes omkrets brukte omtrent alle sammen dop. Husk folk dyttet i seg piller og det ene og det andre da vi var på fester. 

Anonymkode: 09ee8...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er endel dop der, mye ghb og piller. spørs hvor du drar.

Anonymkode: 701f3...6d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med venner og bekjente i tre-fire forskjellige miljøer i Ålesund og omegn, og har aldri sett en pille eller sprøyte. I et av miljøene har jeg møtt på hasj to ganger, men ellers ingenting annet enn alkohol. Det er til og med begynt å bli vanlig med måtehold og avhold hos en rekke venner, og jeg holder ofte kurs for ungdom der oppe, og ser samme trend hos dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Ålesund og har ungdom i hus, tror nok det er mye hasj i Ålesundsområdet ut fra det jeg selv erfarte som ung, og det mine ungdommer forteller. Det er relativt mer lukket miljø når det gjelder sterkere stoff, her har jeg egentlig bare hørt fra venner som har venner har hørt osv, vet det har vært flere overdoser og dødsfall, mer enn hva som er vanlig andre steder. Vår eldste bekreftet det med lukket miljø, og de på samme alder vet mye om dem som er i de lukkede miljøene. 

Anonymkode: d6d23...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har ikke sett noe selv, men vet det er en del ut i fra hva andre sier. 

Anonymkode: 8f9b7...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd selv, men ifølge de jeg gikk på vgs med var det visstnok et av de største miljøene i Ålesund. Lukket miljl

Anonymkode: 66e19...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...