Gå til innhold

Overnatting for familie i London


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til overnatting i London for en familie på 4? Og uten å sprenge banken?

Synes det er vanskelig å finne gode alternativer på nettet, og de jeg har funnet er LAAAANGT utenfor byen. Tips mottas med tankk. 2 voksne og 2 ungdommer.

Trenger ikke å bo midt i sentrum, og så lenge det er i nærheten av en tubestasjon burde det gå greit. Godt renhold er viktig!

Anonymkode: 1a826...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er budsjettet deres per natt? 

Anonymkode: 7dce0...a53

Har ikke satt et absolutt beløp, men er det mulig å komme under 2000 pr. natt? Gjerne enda billigere....

Anonymkode: 1a826...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Caring Hotel (caringhotel.co.uk) er det beste lavprishotellet jeg vet om. Det er mulig Tune (flere lokasjoner) også kan fungere for dere (Tunehotels.com).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var (en familie på 4) i London nylig. Da leide vi leilighet gjennon Airbnb (eller var det homeaway.co.uk muligens?). Det var helt fantastisk - eget soverom til barna, badekar med boblebad, i en rolig men svært sentral del av London. Vi betalte ca 10 000 for en uke. Det er veldig kjekt å ha flere rom når man er på ferie med barn, pluss kjøkken, kjøleskap etc. Så jeg ville gått for leilighet. :)

Dersom man skal være bare en natt eller to, er det kanskje like greit å bo på hotell.

Anonymkode: 6bcfc...015

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde på St.Giles hotel. Var billig og lå ikke så langt i fra Oxford street😀

Anonymkode: 5a3fc...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi, familie på 4, bodde en gang på Novotel i Greenwich. Her hadde vi familierom, hotellet var rent og pent og det var ikke dyrt. Hotellet ligger rett ved siden av togstasjonen så det var enkelt å ta seg til sentrum av London.

Anonymkode: 77e0b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter også St. Giles hotel! Kort avstand til Oxford street, samt alt av kollektivtrafikk. Koselige spisesteder og småbutikker i umiddelbar nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presidential  Marylebone Mayfair.  Romslige leiligheter I rolig strøk.   5 minutter å spasere til Oxford  street.  Frokost levert på døren  hver dag og matforretning I første etasje.   Godt kjøkken som har alt man trenger for eget hushold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mermaid Suite Hotel var veldig greit til en billig pris da vi var der i september. Vi booket firemannsrom, og fikk en liten leilighet (ett soverom / oppholdsrom). Ligger et steinkast fra Oxford Street, så om det er viktig så er dette et helt ok alternativ. Jeg kunne bodd der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...