Gå til innhold

Merkelig blogg. Noen som vet noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant en blogg i går og har ikke klart helt å glemme den.

http://ikkeekte.blogg.no/

 

Viss du begynner på innlegg nr 1 og leser fremover. Så får du sett at det er en historie.
Det handler om en jente som vet at hun er en robot? og ikke er ekte. Og så skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Er det noen som vet noenting om denne bloggen?

Det er tegninger til hvert blogginnlegg. Og jeg har kjempelyst å lese mer men det er ikke mer innlegg?

Anonymkode: f2f15...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste innlegg var 10ende i 10ende. Det er ikke skrevet noe mer etter det

Noen som vet?

Anonymkode: f2f15...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Psykose?

Anonymkode: df605...1b8

det er tegninger der så jeg tror det er en historie. Men jeg ville visst noe mer fordi jeg vil egentlig lese videre.

Anonymkode: f2f15...04d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenreklame av en blogg av en wannabe forfatter tenker jeg. Roboter som utvikler følelser og tar tilbake minner er beskrevet i flere filmer. Søtt amatørarbeid.

Anonymkode: 81f4c...247

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nedover og virker som en type sci-fi historie.
Hvem vet,det er vel en ung forfatter kanskje som ønsker å bruke blogg.no til å skrive en "journal, /dagbok"

Psykose tviler jeg på.
Har selv hatt en lignende blogg.
Hvor jeg skrev korte og lange fortellinger :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror så mange at det er psykose? jeg syntes det var ganske spennende men tror ikke det kommer mer innlegg.Det er bare 11 innlegg i historien og jeg tror ikke det kommer mer

Anonymkode: f2f15...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende tegninger.

Anonymkode: 863db...8d5

Jeg syntes også det som om jeg ble hekta. Er bare så redd det ikke kommer mer til historien

 

ts

Anonymkode: f2f15...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er hun ikke ekte, hun er jo en sim. Bildene er screenshots fra The Sims 3 og/eller 4, redigert for å se ut som tegninger. Tror ganske sikkert dette er et slags kunstprosjekt eller en ung forfatterspire som prøver å skape seg et navn.

Jeg syntes ikke det var noe spesielt spennende ved den bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes også det som om jeg ble hekta. Er bare så redd det ikke kommer mer til historien

 

ts

Anonymkode: f2f15...04d

Kan jo hende? Ser ut som den som har laget bloggen har mye på hjertet og et behov for å uttrykke seg.

Anonymkode: 863db...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glidelås
8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Selvsagt er hun ikke ekte, hun er jo en sim. Bildene er screenshots fra The Sims 3 og/eller 4, redigert for å se ut som tegninger. Tror ganske sikkert dette er et slags kunstprosjekt eller en ung forfatterspire som prøver å skape seg et navn.

Jeg syntes ikke det var noe spesielt spennende ved den bloggen.

Synes det så litt ut som DAZ animasjoner. Uansett er det klart det ikke er håndtegninger. Det ser vel alle?

Altså, modeller laget i DAZ Studio.

Endret av Glidelås
Edit: La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant en blogg i går og har ikke klart helt å glemme den.

http://ikkeekte.blogg.no/

 

Viss du begynner på innlegg nr 1 og leser fremover. Så får du sett at det er en historie.
Det handler om en jente som vet at hun er en robot? og ikke er ekte. Og så skjønner jeg ikke helt hva som skjer. Er det noen som vet noenting om denne bloggen?

Det er tegninger til hvert blogginnlegg. Og jeg har kjempelyst å lese mer men det er ikke mer innlegg?

Anonymkode: f2f15...04d

Er det mulig å legge igjen kommentarer på bloggen?

I så fall har det jo vært mulig å oppfordre bloggskriveren til å skrive mer :)

Anonymkode: 76c73...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glidelås skrev:

Synes det så litt ut som DAZ animasjoner. Uansett er det klart det ikke er håndtegninger. Det ser vel alle?

Altså, modeller laget i DAZ Studio.

Det kan godt hende, jeg vet ikke hva DAZ er. Synes bare det var veldig likt sims :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det kan godt hende, jeg vet ikke hva DAZ er. Synes bare det var veldig likt sims :)

Vet heller ikke hva DAZ er, men kjenner igjen enkelte møbler fra Sims :fnise:

Anonymkode: a84a7...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås
Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Det kan godt hende, jeg vet ikke hva DAZ er. Synes bare det var veldig likt sims :)

Ser hva du mener, og det kan godt hende. Synes bare det så veldig "animasjonens"-aktig ut. Typisk for folk som har lekt seg med et animasjonsprogram for første gang.
Så sånn sett ser jeg hva du mener, for Sims har jo veldig den stilen. Uansett synes jeg ikke tegningene var så veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glidelås skrev:

Ser hva du mener, og det kan godt hende. Synes bare det så veldig "animasjonens"-aktig ut. Typisk for folk som har lekt seg med et animasjonsprogram for første gang.
Så sånn sett ser jeg hva du mener, for Sims har jo veldig den stilen. Uansett synes jeg ikke tegningene var så veldig spennende.

Det jeg synes var spennende var komposisjonen, følelsen bildene gir og hvorfor har bloggeren valgt å lage akkurat de bildene. Men vi ser alle forskjellig :)

Anonymkode: 863db...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet heller ikke hva DAZ er, men kjenner igjen enkelte møbler fra Sims :fnise:

Anonymkode: a84a7...e9b

Litt ironisk at hovedpersonen føler seg "uekte", og så er det laget i Sims :fnise: Som faktisk er et simuleringssprogram, så sånn sett fungerer det jo nesten, på en sær måte. Men synes også bloggen var ganske rar :laugh: Vet ikke jeg ass.....

Anonymkode: ea1d5...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...