Gå til innhold

Fantasy Premier League- tråden!


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Forklaring utbedes. Ellers enig

Aguero-kaptein og 13! poeng under snitt :sur:

Endret av pika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte så vidt over snittet i GW15, og klarte nesten maksimalisere poengene ut i fra tilgjengelig spillematriell. Fornøyd med å velge rett målvakt, en av de få med CS denne runden. Bommet litt på kaptein, men var nest beste, så ikke misfornøyd.

Ligger nå utenfor Cup-kvalifiserte, så trenger 2 gode runder i GW16 (som har frist i morgen!) og GW17.

Hvordan gikk det med dere: @pika, @EpleDrue, @incognita, @Sphere, @minister-mio og @cmd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 historisk dårlige runder nå. Siste runde idiotisk da jeg gikk bort fra vanlig praksis med å gjøre endringer kvelden før. Jepp, jeg bommet på deadline. Så til denne runden gjorde jeg endringer som sikret meg minuspoeng allerede før avspark. Ikke første gang denne sesongen dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under snitt - 42 poeng! To sykt dårlig runder - deprimerende! Hadde jeg ikke gått inn her nå hadde jeg ikke hatt den minste anelse om at det er deadline i dag! Så takk @Dr. A. Kula for at du påpekte det!!! (Jeg må bare ikke glemme det igjen :P ).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på, jeg. Ble endelig ganske fornøyd denne runden. Lallana som kaptein.

Tilsammen ble det 102 poeng :laugh:

Lallana med 38, Zlatan med 11, Eriksen med 19 og Walker med 11. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanket poeng over snittet, bare 3 bak deg, @cmd, men veldig misfornøyd med å bruke trippel captain chips på Vardy denne runden. Helt bortkastet. Fikk meg dog innenfor Cup kvalifiserte, men trenger en god nesterunde for å være sikker.

Gratulerer med god runde @Pylixe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart frist for for endringer før GW17.

Dette er siste runde før Cup eventyret starter, så er du blant de ca 2 millioner beste etter denne runden, får du være.med på Cup.

Jeg ligger innenfor før runden, men ligger utsatt.til. Krysser.fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du om det.

Jeg gikk på en smaell. Hadde Vardy som kaptein, og det var jo ingen suksess. Rødt kort etter ca 25 min. -4 poeng som kaptein.

Vurderte før runden om jeg skulle bruke fritt bytte "chip", men gjorde det ikke. Resulterte i poengfangst langt under snittet og diskvalifisert for Cup som begynner neste runde. Noe som var et delmål.

:kjempesinna:

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Enda en ny runde med gode poengsum.

jeg fikk totalt 78 poeng, Zlatan, Hazard, Lukaku, Firminho var noen av som ga bra poeng.

 

ny runde begynner imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å justere på laget i julen, og poengfangsten ble deretter. Nok en runde godt under snittet, og ukvalifisert for Cupen, så ingen resulteter der heller. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Hva er status da. @pika eller skulle du bare piske litt i stiller vann?

Det var nok rett og slett sutring! Skal det gå oppover må jeg nok bruke litt mer tid på det enn jeg gjør, men det er uansett kjipt da!

Fortsetter det nedover er jeg snart på plass nr 1million :roll: Så er ikke helt fornøyd om dagen..

Hvordan går det med deg da @Dr. A. Kula og dere andre? @cmd @Pylixe @Sphere @incognita @EpleDrue @minister-mio

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhhh... etter å ha surra med laget i jula, har jeg stupt på rankingen. Jeg har også gjort såkalte strategiske utskiftninger slik en overtroisk fotballidiot selvsagt bør gjøre. Med en gang jeg satte ut en spiller på favorittlaget fant han formen, og nå klarer han ikke å stoppe med scoringer og høye poengsummer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...