Gå til innhold

Fantasy Premier League- tråden!


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Back by popular demand! :takke:

Hei godtfolk! 

Her kan dere (vi :ninja: ) fotballentusiaster diskutere fantasy! Hvem er den beste keeperen, hvem har du cappa?

 Fikk du mange poeng sist runde? Tips og råd kan deles fritt i denne fabelaktige FPL-tråden.

La oss starte med en liten poengsumoppdatering.

Nå - hvordan ligger dere an? :ball:

 

@EpleDrue

@Dr. A. Kula

@minister-mio

Spread the word!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble det 47 poeng denne runden, med bruk av "All out Attack". Fornøyd med valg av målvakt (har 2 gode) men bommet stygt på forsvarsrekken. Clyne på benken (riktignok førstevalg) ville gitt 9 poeng om jeg hadde valgt han fremfor Walker, som kom poengløs fra sitt oppgjør.

Ikke mye valg fremme eller på midten, men "mistet" 9 poeng på feil valg av kaptein.

Ettersom jeg mistet første runde, er målet å være kvalifisert til cup-spullet, og der er jeg nå innenfor.

Andre?

@Loki Laufeyson, @Pawn Hearts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj! Her må jeg følge med!!

Gikk skikkelig dårlig forige runde så må prøve å huske på å gjøre noe smart før neste runde....

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pika skrev:

Ojj! Her må jeg følge med!!

Gikk skikkelig dårlig forige runde så må prøve å huske på å gjøre noe smart før neste runde....

Det sier jo alle, men ingen vil skrive. Det blir jo ingen god tråd da. Fikk du mer poeng på benken enn på banen, så skriv det. Er du med i Jobb-/venne-liga, og gikk du oppover eller nedover på listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det sier jo alle, men ingen vil skrive. Det blir jo ingen god tråd da. Fikk du mer poeng på benken enn på banen, så skriv det. Er du med i Jobb-/venne-liga, og gikk du oppover eller nedover på listen?

Var endelig på vei opp igjen og lå øverst i jobbligaen, men fikk kun 22 poeng så gikk kraftig ned i alle ligaene :O

Har 591 poeng.... :(:cry3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, pika skrev:

Var endelig på vei opp igjen og lå øverst i jobbligaen, men fikk kun 22 poeng så gikk kraftig ned i alle ligaene :O

Har 591 poeng.... :(:cry3:

Men da ligger du jo bedre an enn meg totalt sett, jeg har under 540.

Men klatret eller på stedet hvil i denne runden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyle Walker settes på benken siden Spurs møter Chelsea (Spurs borte). Chelsea er i form og Spurs slapp inn mange mål sist. Slike vurderinger er greit å ha med. Vurderer de andre backene til å ha bedre poeng potensiale.

Litt fristet å kjøpe Heaton hos Burnley (GK), men klarer han å holde nullen mot MCI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat å kikket på status. Denne runden var ikke bra, fikk uttelling på under gjennomsnittet, og irriterer meg grønn på at jeg bytta kaptein før runden (fra Agüero til Capoue). Igjen feil måålvakt valg, og den ene spilleren fra midtbanen på benken fikk 1 poeng mindre enn hele rekka på banen. :sinnatagg:

Kom igjen @incognita, gni det inn, hvordan gikk det med deg?

Edit: Men fortsatt innen Cup-rekkevidde!

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Satt akkurat å kikket på status. Denne runden var ikke bra, fikk uttelling på under gjennomsnittet, og irriterer meg grønn på at jeg bytta kaptein før runden (fra Agüero til Capoue). Igjen feil måålvakt valg, og den ene spilleren fra midtbanen på benken fikk 1 poeng mindre enn hele rekka på banen. :sinnatagg:

Kom igjen @incognita, gni det inn, hvordan gikk det med deg?

Edit: Men fortsatt innen Cup-rekkevidde!

Haha er nok ikke så mye å gni inn, 58 poeng på meg. Har ikke gått så bra hittil, men er alltid litt skivebom i starten, skal skjerpe meg nå fremover :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, incognita skrev:

Haha er nok ikke så mye å gni inn, 58 poeng på meg. Har ikke gått så bra hittil, men er alltid litt skivebom i starten, skal skjerpe meg nå fremover :opplyser:

 

Gjennomsnittet for denne runden er 46, så vil jo si du har gjort det bra da. Mye bedre enn meg i hvertfall. Selv om Agüero hadde vært kaptein, ville jeg ikke nådd opp til din poengsum.

Men hadde jo uflaks med at både Coutinho og Sterling på midtbanen ble skadet og byttet ut før 60 spilte minutter.

Kan du fortelle litt om laget ditt, og hvilke spillere som sanket poeng? Hvordan ligger du an i jobb-ligaen. Jeg holdt stand i den ene, men droppet 3 i den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Gjennomsnittet for denne runden er 46, så vil jo si du har gjort det bra da. Mye bedre enn meg i hvertfall. Selv om Agüero hadde vært kaptein, ville jeg ikke nådd opp til din poengsum.

Men hadde jo uflaks med at både Coutinho og Sterling på midtbanen ble skadet og byttet ut før 60 spilte minutter.

Kan du fortelle litt om laget ditt, og hvilke spillere som sanket poeng? Hvordan ligger du an i jobb-ligaen. Jeg holdt stand i den ene, men droppet 3 i den andre.

Skulle cappa agüero jeg også, da kunne vi snakka! Hazard var kaptein, var ikke mye å hente der gitt. Hadde Zlatan, agüero og deeney på topp. Cappa zlaten de første ørten rundene, men ga opp til slutt da han tapte seg mer og mer for hver runde. Nå leverer han selvsagt. Murphys law osv.

Fikk 9 poeng på walcott og 10 på mcauley. Ellers...meh. 

Ligaene går det heller dårlig med. Er med i en low stake-liga med 26 lag, der er jeg på 24. :dry: Men har klatra i det minste.

På gameweek db-ligaen er jeg på 3790-ish (:ninja:), også der har jeg klatra, men alt i alt går det ganske dårlig. Jeg pleier å ta meg opp utover i sesongen, alt er jo bare gambling i starten - satser på jeg gjør det også i år.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fristen for endringer før GW14 nærmer seg. Forrige runde endte med noen skader så det er kanskje behov for salg og kjøp eller rene bytter.

Ønsker alle lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppdateringer etter GW14?

Selv hadde jeg en svak runde, godt under snittet og havnet utenfor Cup-listen. Fikk ikke gjort kjøp/salg før runden, men fikk satt rett kaptein og valgte rett målvakt av mine 2, basert på spillerstallen jeg disponerer. 

Må nok ut på transfer før neste runde. Andre som vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...