Gå til innhold

Hvor i dekoderen finner jeg NRKs arkiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg en T-W boks fra Canal digital, og han som solgte den til meg snakket masse om at fordelen med denne dekoderen er at man får tilgang til NRKs arkiver rett på TV-en. Men jeg finner det ikke! Jeg finner TV2s arkiv, TVNorges arkiv og en hel haug med andre kanalers arkiver, bare ikke NRK. Hele grunnen til at jeg kjøpte denne dekoderen er at hele familien kan se gamle NRK-programmer sammen, fremfor at vi må se det på Ipadden. Er det noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 4ae30...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme boksen, kan ikke huske å ha sett NRK arkiv på den. NRK har en gratis app da, den ser jeg via apple TV. 

Kan det hende selgeren mente ukesarkiv forresten? Det ligger i menyen på CD-boksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke se NRK sitt arkiv på dekodere såvidt jeg vet.  Mulig siste uka ligger på ukesarkivet, men det er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, canacas skrev:

Jeg har samme boksen, kan ikke huske å ha sett NRK arkiv på den. NRK har en gratis app da, den ser jeg via apple TV. 

Kan det hende selgeren mente ukesarkiv forresten? Det ligger i menyen på CD-boksen. 

Ja, jeg begynner å tro at jeg har misforstått. Jeg har "gammeldags" TV, så forsto det slik på ham at jeg måtte ha denne dekoderen for å få NRK-appen på TV-en. 

Anonymkode: 4ae30...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest canacas

TS: Nå kan du streame NRK via T-We boksen til Canal Digital :) (Netflix også). Fikk nettopp sms om dette, og da kom jeg på denne tråden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, canacas skrev:

TS: Nå kan du streame NRK via T-We boksen til Canal Digital :) (Netflix også). Fikk nettopp sms om dette, og da kom jeg på denne tråden! 

Jippi! Takk :)

Anonymkode: 4ae30...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...