Gå til innhold

Giftering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter inspo. Vis gjerne bilde av din, spesielt hvis det er noe annet enn den klassisk, enkle gullringen. 

Anonymkode: 97bfb...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk Google og Pinterest! 

 Vi brukte det i jakten på de perfekte ringene - og fikk siden hjelp av en gullsmed til å designe og lage våre perfekte ringer ❤️

Anonymkode: 6d4f6...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal designe egne hos mestergull. Nydelig inngravering med diamanter og går for platina. Ikke tradisjonelle gult gull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket en tradisjonell giftering, bare helt vanlig gullring. Typen ønsket noe litt mer spenstig, og da han så denne var han ganske sikker på hva han ønsket. Da jeg så dem i virkeligheten og ikke bare i brosjyren var jeg enig. På avstand ser det ut som en standard gullring. Kjempeglad i den, og passer så fint med forlovelsesringen. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt denne til typen, som han får når jeg frir. Regner med at den blir brukt som giftering også. Han har alltid sagt han ønsker noe litt spesielt, men likevel klassisk, så håper denne faller i smak. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vi skal ha klassiske gullringer. Min ganske smal, hans litt bredere siden han er mye større enn meg. 

Velger dette fordi jeg synes det er desidert finest. Og når mine venninner giftet seg valgte de alle moderne ringer eller egendesignede. Husker jeg synes de var superfine den gangen, men nå, en fem, seks år etter, så ser ringene umoderne og harry ut. 

Anonymkode: 74010...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...