Gå til innhold

Fortell om helgens date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.12.2016 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en 1. date i går. Var ikke helt klaff. Det følte jeg egentlig helt fra begynnelsen, men han var ok kjekk og hyggelig, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det beste ut av det. Jeg trenger dessuten å øve meg på å være på date og snakke med menn. Jeg har ikke pleid å gå på date, er litt sjenert av meg og har lite med menn å gjøre. Det var hyggelig å prate med han, men jeg følte vi var for forskjellige. Jeg er mer rolig og avbalansert, mens han er en mer urolig, nervøs? og rastløs type. Selv om han snakket bra, så synes jeg han hadde et lukket kroppsspråk. Så jeg trenger nok en som er mer åpen, avbalansert og får meg til å føle meg bra. :)

Anonymkode: b81ac...cde

Det kan jo være at han egentlig er mer avbalansert og åpen, men var skikkelig nervøs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det håper jeg også :) Vi var sammen til langt ut på lørdagen.. Morgensex, frokost, en liten tur i nabolaget, litt mer sex før han dro :fnise: Meldingene fra han i etterkant har vært utelukkende sexrelaterte..morsomt og spennende det og jeg blir revet med, men ser jo at det kanskje burde vært litt mer substans om det skulle gå mot et forhold. Vi får se :)

Anonymkode: 14ccc...523

Hvis du vil utforske muligheten for et forhold er mitt tips å møte han for noe ikke-sex-relatert på neste møte. Hvis du da føler at du kan bli interessert i noe mer med han ville jeg bare sagt det. At du ikke kun er ute etter sex, men at det selvsagt er en del av datingen. 

Er han ute etter det samme som deg vil han bare bli glad for at du er direkte. Er han ikke ute etter det samme kan du slippe en runddans av miksede signaler og frustrasjon.

Anonymkode: 441ef...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et par dater forrige uke... Middag og film med han ene - veldig hyggelig det altså.. Men han har også barn og en travel jobb så tror det kan bli litt for lite tid.... :/

Han andre tok jeg en kaffe med - det var også veldig hyggelig.. Vi skal møtes igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil utforske muligheten for et forhold er mitt tips å møte han for noe ikke-sex-relatert på neste møte. Hvis du da føler at du kan bli interessert i noe mer med han ville jeg bare sagt det. At du ikke kun er ute etter sex, men at det selvsagt er en del av datingen. 

Er han ute etter det samme som deg vil han bare bli glad for at du er direkte. Er han ikke ute etter det samme kan du slippe en runddans av miksede signaler og frustrasjon.

Anonymkode: 441ef...7cb

Ja, jeg har også tenkt på det. Samtidig vil jeg ikke ødelegge en litt lidenskapelig og heftig start på et forhold, hvis det er det som skjer. Kan ikke utelukke at han ikke er ute etter noe i utgangspunktet, men blir det etterhvert. Akkurat det har jeg erfaring med :) Så vil i hvert fall ikke stille det som et slags ultimatum. Og nå har vi bare møttes én gang i denne omgang, så føler ikke jeg har grunn til å stresse eller bør tenke så mye foreløpig.

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, pika skrev:

Var på et par dater forrige uke... Middag og film med han ene - veldig hyggelig det altså.. Men han har også barn og en travel jobb så tror det kan bli litt for lite tid.... :/

Han andre tok jeg en kaffe med - det var også veldig hyggelig.. Vi skal møtes igjen...

Så hyggelig :) Hvordan traff du disse?

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig :) Hvordan traff du disse?

Anonymkode: 14ccc...523

Det var disse appene da vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, pika skrev:

Det var disse appene da vettu...

Vipps? :klo:

Anonymkode: 175e5...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2016 den 22.28, AnonymBruker skrev:
På 5.12.2016 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Takk, det håper jeg også :) Vi var sammen til langt ut på lørdagen.. Morgensex, frokost, en liten tur i nabolaget, litt mer sex før han dro :fnise: Meldingene fra han i etterkant har vært utelukkende sexrelaterte..morsomt og spennende det og jeg blir revet med, men ser jo at det kanskje burde vært litt mer substans om det skulle gå mot et forhold. Vi får se :)

Anonymkode: 14ccc...523

For min del endte det som jeg trodde, en morsom kveld og vi havnet i senga. Skikkelig spenning mellom oss, deilig å kjenne på den følelsen! Men kanskje ikke så mye mer? Skal nok prøve ut dette iallefall, han får meg til å føle meg trygg, sexy og morsom. TS

Anonymkode: 14ccc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen min klikka visst helt så får ikke svart der jeg har sitert 😜

Uansett. Det hørtes ut som første date med samboeren min. En sinnsykt koselig kveld, men tenkte vi var alt forskjellige og vi endte i senga. Han ble utover dagen med morgensex, frokost og sex igjen før jeg måtte kaste han ut da jeg skulle bort. Meldingene i ettertid var veldig sexrelaterte og jeg tenkte det egentlig var greit da vi passet godt i senga. 

Neste gang vi møttes hadde vi hele helga. Trodde det skulle være mest sex da også. Noe det forsåvidt var, men han tok meg med på middag til noen venner og vi gjorde endel andre ting også. Så det jeg trodde skulle være er FF-lignende forhold endte med stor forelskelse fra begge parter. 

Ingen av oss hadde egentlig sett for seg et forhold etter første date, men syntes det var morsomt å henge og sexen var (er) fantastisk. Så planen var egentlig å bare forsette med det. Heldigvis endret vi begge mening ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Inwe for en historie som gjør meg virkelig optimistisk! Får bare prøve å ikke bli for skuffa om det ikke blir en hel helg med vennemiddag og andre ting neste gang. Haha neida. Har samme innstilling som du hadde, setter pris på å ha gjenoptatt kontakten med en som er morsom å være med, får meg til å føle meg bra og som jeg har fantastisk sex med. Om vi begge får følelser etterhvert er det strålende, men ikke bortkastet om vi ikke får det heller.

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2016 den 10.05, Broken_1988 skrev:

Jeg var på date med en ny mann på mandag. Daten var veldig hyggelig og jeg satt igjen med inntrykket at jeg ønsket å treffe han igjen. Så jeg takket for en koselig date, men spurte ikke om vi skulle møtes igjen. Heldigvis spurte han meg om jeg hadde lyst til å treffes igjen så vi har nå avtalt en ny date. Dette blir spennende. Han er en sjenert type, og det er jeg selv også, så ønsket er vel at vi føler oss så trygge på hverandre at vi klarer å ta steget videre. :laugh:

 

 

Koselig. :hjerte::) Minnes om min fortid da jeg datet. Noen ganger virker alt så bra. Man svever i den "syvende himmel". Nyt det!. 

Skal jeg fortelle om helgens date: Den var med meg selv i min egen stue :P. Men den var koselig den og. ;) 

Endret av JenniferA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helgens date ble dessverre avlyst. Vi har holdt på i to måneder nå da, så alle møtene er jo fine. Men jeg hater denne perioden her. :fnise: Alle syntes det er så gøy og spennende med forelskelsen og startfasen, men jeg syntes egentlig ikke det er noe gøy i det hele tatt. Går rundt å tenker på han hele tiden, selv når jeg gjør andre ting, er alt for forelsket, men likevel usikker på hva han tenker.

Og plager sikkert venninnene mine alt for mye også, så får heller plage dere her inne istedenfor. :) Koselig tråd forresten da.

Anonymkode: 82811...db6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere med disse lidenskapelig datene, åssen gjør dere det? Jeg har truffet en fyr to ganger nå, og vi har god kjemi. Men begge er litt tilbakeholden, så det har verken blitt noe kyssing eller sex for den del. Er litt stressa for jeg vil ikke komme in the friendzone, om dere skjønner. Har dere noe tips, skal treffe han i morgen! :)

Anonymkode: a56ae...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for å gi konkrete tips uten at det skal bli kunstig. Det viktigste jeg gjør er nok ubevisst, kroppsspråk jeg har når jeg merker jeg vil ha han. Men gjør også konkrete ting som å berøre han med benet når stemningen god (etter vi har ledd av noe f.eks). Eller legge hånden min på hans og gjerne stryke litt med en finger. Hehe. Begge deler mens jeg holder blikket  og smiler. Men er nettopp disse tingene jeg er redd blir  kunstig om de ikke faller deg naturlig. Benflørting er uansett et bra sted å starte.

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere med disse lidenskapelig datene, åssen gjør dere det? Jeg har truffet en fyr to ganger nå, og vi har god kjemi. Men begge er litt tilbakeholden, så det har verken blitt noe kyssing eller sex for den del. Er litt stressa for jeg vil ikke komme in the friendzone, om dere skjønner. Har dere noe tips, skal treffe han i morgen! :)

Anonymkode: a56ae...34a

Ble ikke noe sex eller kyss på første daten min altså. Vi ga hadekyss på 2 date, og 3 kysset vi litt mer. Hadde ikke sex før etter 6 dater tror jeg :) Det var etter 5 uker.

Så lenge du oppfører deg flørtende og viser at du liker han, gjerne ta litt på armen hans og slikt så blir det ikke friendzone!

 

Anonymkode: 82811...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daten skal på julebord i dag og jeg i morgen, så vi møtes ikke før søndag :icon_frown: Irriterende for har ikke sett han siden lørdag og uka har føltes veldig lang!

Anonymkode: 14ccc...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...