Gå til innhold

Boob - størrelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille meg en sånn ammesinglet fra Boob slik at jeg slipper BH. Er det noen som har kjøpt noe derfra og vet hvordan klærne deres er i størrelsen? Jeg pleier å bruke M/L litt ettersom, men for tiden (gravid) bruker jeg L.

Anonymkode: 7cc34...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker L/XL og som gravid brukte jeg XL. Jeg bestilte XL i ammetopper og bh derfra. Jeg synes det passet bra.

supre klær forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med for stort enn for lite hvertfall . Jeg er M/L og bestilte amme-bh i M fordi det skulle passe i følge tabellen deres , men det er for lite . :( Bestilte en annen topp i M som passer greit , men den hadde nok vært fin i L også . Ville gått for L ! 

(under graviditeten var jeg XL på slutten ) 

Endret av Sisti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nettopp, og syntes de var ganske gjennomsnittlige i størrelsen. Er høygravid, bestilte L. Bruker L til vanlig også. 

Anonymkode: 049e6...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også M/L til vanlig... For meg passer M fint fra Boob, jeg ville definitivt ikke hatt L...selv da jeg var gravid... Da tror jeg de hadde blitt veldig vide på det smaleste punktet rett under brystet. Men her vil vel mye være avhengig av kroppsfasong i tillegg til standardstørrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Ser det er litt ulike meninger. Jeg har fått ganske store pupper, så der har jeg gått fra 75D til 85E. Har pleid å ha veldig smal midje/flat mage, men er høy. Men nå har jeg ikke akkurat midje lenger. :P Prøver å legge meg på størrelsen over jeg tenker jeg. Takk for hjelpen!

Anonymkode: 7cc34...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...