Gå til innhold

Kjærlighetskuponger... Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal lage kjærlighetskuponger til min kjære, men er helt blank på hva jeg kan skrive på!?

Så langt har jeg:

- filmkveld (han bestemmer film)

- blowjob

- 30 min massasje

 

Ja...står helt stilt. Tips??

Anonymkode: be5ab...f86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Striptease
  • Sex når han ønsker
  • Kveld han velger hva dere ska gjøre
  • frikort (han kan gå ut med kompisene på baren og se fotball f.eks?)

Anonymkode: 9fb26...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapp der du skriver du skal Kjøpe inn pizza og øl til han og en kompis så de kan ha en kompiskveld

middag og dessert

 

Anonymkode: 876f0...2e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juniper skrev:

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

Var det det tråden handlet om? Svar på tråden eller la være. 

Anonymkode: 8749a...1c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Juniper skrev:

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

Personlig hadde jeg ledd meg ihjel hvis det hadde skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardenus skrev:

Personlig hadde jeg ledd meg ihjel hvis det hadde skjedd.

Personlig ja.Men min eks syntes det bare var morsomt og syntes det var hyggelig. 

Anonymkode: 8749a...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, husk at det ikke behøver å vært sexrelatert. Det kan være ting som er litt mer " gutteaktiviteter " 

Hva gokart, paintball og den type aktivteter.

Anonymkode: 8749a...1c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  • Striptease
  • Sex når han ønsker
  • Kveld han velger hva dere ska gjøre
  • frikort (han kan gå ut med kompisene på baren og se fotball f.eks?)

Anonymkode: 9fb26...c39

Denne var morsom :fnise:

Anonymkode: 8749a...1c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Juniper skrev:

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

For å svare på ditt innlegg:

Selvfølgelig gjelder ikke slike kuponger i en krangel. Det går an tenke. 

Slike kuponger kommer også i tillegg til den vanlige intimitet / sex man har i et forhold. Så hva du snakker om når du babler om at man i et godt forhold har sex uten å gi hverandre det i gave. Det du videre snakker om om spesiell sex at man snakker om det er også svada. Selvfølgelig gjør man det. Hvorfor føler du en behov for å si det her?

Det virker som du har ingen anelse om hva slike kuponger er og du bare er rask ute til å kritisere. Slike kuponger er ikke annet enn en tillegg til alt det andre, og ikke i mangel av eller erstatning for andre ting 

Anonymkode: 8749a...1c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne var morsom :fnise:

Anonymkode: 8749a...1c6

Ja det frikortet kan jo forsåvidt brukes til så meget :ler:

Anonymkode: 9fb26...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å svare på ditt innlegg:

Selvfølgelig gjelder ikke slike kuponger i en krangel. Det går an tenke. 

Slike kuponger kommer også i tillegg til den vanlige intimitet / sex man har i et forhold. Så hva du snakker om når du babler om at man i et godt forhold har sex uten å gi hverandre det i gave. Det du videre snakker om om spesiell sex at man snakker om det er også svada. Selvfølgelig gjør man det. Hvorfor føler du en behov for å si det her?

Det virker som du har ingen anelse om hva slike kuponger er og du bare er rask ute til å kritisere. Slike kuponger er ikke annet enn en tillegg til alt det andre, og ikke i mangel av eller erstatning for andre ting 

Anonymkode: 8749a...1c6

Hvorfor er det selvfølgelig?

Får jeg et gavebrev på en butikk, så gjelder det alle dager! Det gjelder ikke bare torsdager, eller bare når jeg er i godt humør. 

Om du synes jeg babler, så burde du lese det du skrev som jeg har sitert her! 

Jeg kommer med konstruktiv tilbakemelding på konseptet, og noen poeng som TS muligens ikke har tenkt over, men som vedkommende burde tenke over. 

Og etter anonymkodene å dømme er du ikke TS, så jeg ser ikke hvorfor du skulle sette deg til doms over mine tilbakemeldinger, eller bestemme hvorvidt de er verdige nok til å være inne i tråden her! Snakk om å være høy på pæra! Ref. den første kommentaren din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Juniper skrev:

Hvorfor er det selvfølgelig?

Får jeg et gavebrev på en butikk, så gjelder det alle dager! Det gjelder ikke bare torsdager, eller bare når jeg er i godt humør. 

Om du synes jeg babler, så burde du lese det du skrev som jeg har sitert her! 

Jeg kommer med konstruktiv tilbakemelding på konseptet, og noen poeng som TS muligens ikke har tenkt over, men som vedkommende burde tenke over. 

Og etter anonymkodene å dømme er du ikke TS, så jeg ser ikke hvorfor du skulle sette deg til doms over mine tilbakemeldinger, eller bestemme hvorvidt de er verdige nok til å være inne i tråden her! Snakk om å være høy på pæra! Ref. den første kommentaren din. 

hæ?

Anonymkode: 8749a...1c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juniper skrev:

Jeg synes det blir så feil å dele ut kuponger på den måten! 
For meg er kjærlighet og sex ikke en ting som er rasjonert! Hverken den ene eller andre veien.

Og hva om man nå hadde en heftig krangel med partneren, og han trakk fram et kort der det sto "Blowjob" og ba deg sette i gang! Hva da? Hvor mye var den kupongen verdt da? Hadde du gjort det? Hvis nei, hvorfor gi han kuponger nå?
Og hvis ja, du hadde gitt han en blowjob midt i en krangel fordi han hadde fått "løfte" på det, hvordan hadde du følt deg etterpå? 

I et godt forhold har man da sex med hverandre uten å gi partneren det i gave! 
Og hvis en av de i forholdet ønsker spesielle former for sex, så snakker man om det!

Signerer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juniper skrev:

Hvorfor er det selvfølgelig?

Får jeg et gavebrev på en butikk, så gjelder det alle dager! Det gjelder ikke bare torsdager, eller bare når jeg er i godt humør. 

Om du synes jeg babler, så burde du lese det du skrev som jeg har sitert her! 

Jeg kommer med konstruktiv tilbakemelding på konseptet, og noen poeng som TS muligens ikke har tenkt over, men som vedkommende burde tenke over. 

Og etter anonymkodene å dømme er du ikke TS, så jeg ser ikke hvorfor du skulle sette deg til doms over mine tilbakemeldinger, eller bestemme hvorvidt de er verdige nok til å være inne i tråden her! Snakk om å være høy på pæra! Ref. den første kommentaren din. 

Nå er vel ikke disse juridisk bindene som et gavekort da :ler:  Det skal vel bare være en morsomhet. 

Anonymkode: 8f2a6...ca6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...