Gå til innhold

What to do? Hjelp en hormonell høygravid dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal rydde og ordne, men orker ikke å lage middag. Men hvis jeg tar på meg all skylden vil ikke han tro dette er greit? At han kan ødelegge et sjakkbrett for eksempel? Liker at du har svart meg 2 ganger, ville du lest svaret mitt et par innlegg over? Glemte å signere som TS. Far var forresten aldri voldelig mot oss barna, kun ved å knuse ting og rope til mor om hvor udugelig hun var.

hilsen TS.

 

 

Anonymkode: f0853...14b

Mannen din er ikke en unge du skal oppdra! Hvordan i alle dager skal dette gå når dere får barnet, med nattevåk og manko på søvn, ammetåke og alt som følger med? Det er da forholdet virkelig blir satt på prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å lese at du tar noe av dette innover deg TS, for jeg kan love deg at den mannen ikke blir hos deg resten av livet hvis du fortsetter sånn. 

Alle har feil, så å sitte å klage over at han ikke gadd å hjelpe søsteren din med å lete i boden (du kunne jo like gjerne gjort det?) og ble irritert på en fyr som aldri holder avtaler og fikk et lite utbrudd er rett og slett veldig urimelig av deg. Legg deg flat og ta deg sammen, han fyren der fortjener det! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert nok av jenter her inne som gjerne vil overta et sådant prakteksemplar av en mann, du kan bare sende han inn hit, TS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Altså: mannen - som aldri ellers hever stemmen, eller gjør noe overilet - dulter borti et sjakkbrett som går i gulvet og knuser, og du forstår ikke at dette er en grunn til å gå etter mannen for å snakke om saken? Jeg er nemlig helt enig i at å knuse ting av frustrasjon er feil, så da benytter man anledningen til å snakke om saken - f.eks.: hva er det som er galt, hvorfor knuser du ting?

Mannen trengte å bli sett - du kjørte en demonstrasjon.

Og familien din - ærlig talt. Fortell din mor at hun får begynne å betale leie for boden, eller hente tingene. Fortell din søster at hun er hjertelig velkommen til å lete i boden selv. Fortell din bror at avtaler er til for å holdes. Skjønner du hvor jeg vil? Neste gang tar du din mann sin side: Nei vi kan virkelig ikke forlange at Mannen skal gjøre det etter en lang arbeidsdag. Du, Broder'n: han la på fordi du nok en gang har vært uhøflig og bare uteblitt fra avtale og det gidder vi ikke mer. Osv.

Det er bra at du innser noe av det her. Slutt også å krisemaksimere og tegne din mann i ditt fars bilde. Det vil da gå til helvete på første klasse for mannen din vil jo ha dette hengende over seg som en øks, klar til å falle ved det minste feiltrinn.

Du har litt å arbeide med fremover. Begynn med å si takk når han gjør ting for deg. Slutt med å bruke barn og graviditet som unnskyldning for å oppføre deg som et hespetre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei faktisk ikke.

For å være ærlig så ville jeg at han skulle tilbydd seg å lete i boden sammen med søsteren min, ble flau over at han sa at mor har gjort boden uåpenlig (noe som er sant, vi skulle til å hente en varmeovn og den var nedgravd i saker mor har tatt seg friheten til å fylle boden til randen siden hun måtte flytte) og dermed at henne derfor ikke kom til å finne noe. 

Ble også flau over at han i telefon med broren min bare la på, og tenkte "nei, nå tror vel broren min mannen min er fæl som bare la på"

for å være ærlig har jeg lagd noen kjærlighetstråder her inne hvor hele kvinneguiden har gått av skaftet om hvor snill mannen min er, faktisk er han det og alle rundt meg sier det også. Han gjør liksom alt, og til og med for familien min. (Mor var syk og innlagt på sykehus, han dro hjem til mor i en ukenog lagde middag for småsøskene mine b.la) Derfor var det vanskelig for meg å svelge kamelen for at han ikke gadd disse tingene i går da.. Liksom ånei, nå tenker de sikkert at mannen min ikke er like fantastisk som han alltid ellers er 99,99%, men de skjønner jo ikke at han kanskje har hatt en dårlig dag, de tror vel han alltid er sånn nå.

skulle faktisk ønske han var det 100%, hadde han bare brukt 15 min på å lete i boden og bare sagt "ok, hade" til broren min i telefonen, hadde han vært akkurat 100%, men neida han gjorde ikke det og er dermed ikke 100% perfekt og nå vet familien min det...

Anonymkode: f0853...14b

Du kan ikke være frisk😱

Stakkars mann!! Du er jo ikke perfekt i det hele tatt!! Han fortjener så mye bedre. Tenk at alle han kjenner ser og skjønner at du er 0% perfekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo du som mishandler i dette forholdet. Du driver med psykisk vold. Stakkars mannen din. Håper han og barnet kommer seg langt vekk fra deg, hvis du ikke tar tak i dette. Du trenger hjelp. Hvis du vil bevare familien din er du nødt til å ta tak i deg selv.

Anonymkode: 5f944...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ødelegger en flott mann. Håper han tar en lang prat med en god venn som får ham til å innse hva slags kvinne han er i ferd med å få barn med. Han bør komme seg langt vekk fra deg. Psykisk vold er verre en fysisk vold.

Anonymkode: 81364...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...