Gå til innhold

Dama klapset til meg. Overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er hva man kan kalle en "fyldig dame", og hun har aldri gitt uttrykk for at hun har noe problem med størrelsen sin. Hun vet også at jeg tenner på store damer (mest av alt henne, så klart), så dette har aldri vært noe problem, snarere tvert imot. Men i går skjedde det noe da vi hadde sex. Jeg dreiv og tok henne i doggy, mens jeg fingret henne i rumpa med glidekrem for å gjøre henne klar for analsex (noe vi begge er veldig glade i). Plutselig brøt det ut av meg: "Nå skal jeg knulle deg i deg feite ræva di". Jeg vet ikke helt hvor den kom fra, det var ikke tilsiktet eller noe sånn. Men da snudde hun seg brått rundt, og klapset skikkelig hardt til meg i ansiktet (jeg har fortsatt et rødt merke på kinnet dagen etter). Etterpå forsvant hun inn på badet, og jeg brukte vel resten av kvelden på å si unnskyld og beklage meg. Og til slutt så ble vi vel venner igjen også.

Men i dag føles det som at jeg har fått en eller annen psykisk reaksjon. Jeg føler meg tråkka på og ydmyket, og har ikke klart å snakke til henne i hele dag fordi jeg er redd jeg skal eksplodere på henne. Jeg er så utrolig sint inni meg! Det føles rett og slett som at jeg har mistet mye av respekten for henne etter det som skjedde, og at hun i mine øyne har blitt til en sånn dame som misbruker voldsprivilegiet sitt fordi hun vet at jeg aldri kunne finne på å ta igjen. Jeg fantaserer om å dumpe henne og anmelde henne for vold (har tatt bilde av ansiktet mitt, bare i tilfellet), og i kveld sover jeg på sofaen. Overreagerer jeg??

Anonymkode: 724de...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Altså, du var en idiot, og det tror jeg du synes selv også. Men uønsket fysisk avstraffelse i et parforhold er enda verre, og glatt grunn for brudd i min bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et klaps i forbindelse med sex kommer du ikke langt med.

Hadde det vært en knyttneve hadde jeg forstått deg. 

Du drev med psykisk vold, og da må du tåle et klaps.

Anonymkode: 76920...152

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sa var jo skikkelig teit, men ingen grunn til å ty til vold av den grunn. Hun virker ikke helt i vater som kan tillate seg å gjøre noe slik. Jeg kommer ikke til å fortelle deg hva du bør gjøre, men jeg tror neppe jeg hadde blitt i et voldelig forhold. Spesielt ikke ettersom du virker å ha et realt temperament selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp "feite" i fremtiden, så slipper du å ta stilling til denslags problemer ved en senere anledning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fnis..ja! Du overdriver max mye!!

Kaller du dama di fleskerumpe må du seriøst tåle å få deg en smekk. Syns hun var snill som bare gav deg en lusing og ikke fyken. 

 

Anonymkode: f18fb...e6c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså nå snakker jeg av min erfaring når det gjelder sex. Jeg føler meg ekstremt sårbar når jeg har sex spesielt når der er snakk om anal og slikt. Min kjære hadde drukket en gang ikke noe særlig mye egentlig men nokk til at han hadde lyst til å være litt ekstra dirty. Så han klapset meg i ansiktet og kalte meg skitten hore. Jeg visste han ville gjøre det var ikke vondt eller noe og det var avtalt men det såret meg så mye helt ufrivillig at jeg begynnte å hylgråte. Stakkars skjønnte jo ingenting... Hadde han sagt noe sånt om rompa mi hadde jeg også slått DU såret henne! DU gjorde noe som hun kanskje allerede føler veldig sterkt på. TA deg sammen og vær en mann helt ærlig du sitter ikke og gråter over at dama de klapset til deg når DU gjorde det DU gjorde???? Hadde aldri vert sammen med deg makan!

Anonymkode: bae06...6f6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså nå snakker jeg av min erfaring når det gjelder sex. Jeg føler meg ekstremt sårbar når jeg har sex spesielt når der er snakk om anal og slikt. Min kjære hadde drukket en gang ikke noe særlig mye egentlig men nokk til at han hadde lyst til å være litt ekstra dirty. Så han klapset meg i ansiktet og kalte meg skitten hore. Jeg visste han ville gjøre det var ikke vondt eller noe og det var avtalt men det såret meg så mye helt ufrivillig at jeg begynnte å hylgråte. Stakkars skjønnte jo ingenting... Hadde han sagt noe sånt om rompa mi hadde jeg også slått DU såret henne! DU gjorde noe som hun kanskje allerede føler veldig sterkt på. TA deg sammen og vær en mann helt ærlig du sitter ikke og gråter over at dama de klapset til deg når DU gjorde det DU gjorde???? Hadde aldri vert sammen med deg makan!

Anonymkode: bae06...6f6

Så et avtalt klaps i ansiktet såret deg så mye, men du synes TS, som fikk et ikke-avtalt klaps i ansiktet under sex, skal ta seg sammen? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun slo deg er ikke greit. Uansett hvor såra hun ble, kan hun ikke holde på sånn. Det du sa var jo tåpelig og dumt, men hun krysser en skummel grense ved å slå deg!

Anonymkode: 39627...b02

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente med BMI på 17 og høyde på 180cm, så gjør regninga selv.

går høygravid og gått opp 10 kilo, magen synes ikke bakifra (den buler ikke ut til siden) og jeg er veeeldig slank i forholdt til å gå høygravid.

lår og hoftepartiet mitt kan beskrives med thightgap (illustrasjon)

- mannen min klasker meg ofte på rompa og sier "så feit rompe du har fått", kan begynne å synge på "big butts in the house", ETC!

tenk å slå han på grunn av dette da! Greit nok at dama er fyldig som TS beskriver, og ikke jeg. Men terskelen er vel høyere når man skal drive med dirty talk mist under en opphetet akt. Tror dere det ikke ligger i kardashian søstrenes+kylies dirtytalk hvis de er i en slik setting som TS og dama var i? (Som forøvrig var ekkelt beskrevet :fnise:) og hvis noen hadde gjort dem i ræva st de bare hadde klikka helt?

nå når jeg kommer på det har mannen min forøvrig sagt, "skal jeg putte den inn i den feite ræva di?" Mens vi har sex, eller når han har tatt meg i doggy, så kan han si noe ala "se på den feite ræva"

 

......og nei, han er ikke veldig rompe-fiksert, ble veldig mye kommentarer om feit ræv i livet mitt ser det ut som av innlegget, nei han har ikke noe fetisj eller noe. Har sikkert lagt på meg 1-2 av mine 10 graviditetskilo rundt rompe/lår siden han plutselig etter 5 år synes rompa mi er stor nå :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke du overreagerer. Ja, du sa noe dumt men man skam ha rett til å si noe dumt uten å bli slått. Ville snakka med henne om din reaksjon

Anonymkode: bca1b...69a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte med å klapse mannen min i ansiktet en gang han med vilje beit meg hardt i brystvorta 3 ganger etter hverandre. Det var kun en reaksjon. Jeg har aldri "slått" noen før:P

Anonymkode: a454b...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du fortjente det klapset. Hun føler seg sikkert ydmyket og tråkka på hun og. RASSHØL.

Anonymkode: 33c02...718

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha hvert en reaksjon, en refleks. Jeg har også klappa til mannen under sex fordi han klemte brystet mitt såpass hardt. På sekundet kom hånda ut av det blå. Da hadde vi hvert sammen i fem år uten noe som helst av "vold" og er ennå sammen tre år etterpå. Selv min kjæreste forstod at dette ikke var med vilje. Vi pratet om det med en gang. 

Virker som dere har en del kommunikasjon vansker siden ingen av dere tar opp dere. Jeg forstår din reaksjon, men også det din kjære opplevde. Du drev med psykisk vold og hun fysisk vond. Så dere er ikke verre enn den andre. 

Anonymkode: 1e85c...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bledle skrev:

Jeg er en jente med BMI på 17 og høyde på 180cm, så gjør regninga selv.

går høygravid og gått opp 10 kilo, magen synes ikke bakifra (den buler ikke ut til siden) og jeg er veeeldig slank i forholdt til å gå høygravid.

lår og hoftepartiet mitt kan beskrives med thightgap (illustrasjon)

- mannen min klasker meg ofte på rompa og sier "så feit rompe du har fått", kan begynne å synge på "big butts in the house", ETC!

tenk å slå han på grunn av dette da! Greit nok at dama er fyldig som TS beskriver, og ikke jeg. Men terskelen er vel høyere når man skal drive med dirty talk mist under en opphetet akt. Tror dere det ikke ligger i kardashian søstrenes+kylies dirtytalk hvis de er i en slik setting som TS og dama var i? (Som forøvrig var ekkelt beskrevet :fnise:) og hvis noen hadde gjort dem i ræva st de bare hadde klikka helt?

nå når jeg kommer på det har mannen min forøvrig sagt, "skal jeg putte den inn i den feite ræva di?" Mens vi har sex, eller når han har tatt meg i doggy, så kan han si noe ala "se på den feite ræva"

 

......og nei, han er ikke veldig rompe-fiksert, ble veldig mye kommentarer om feit ræv i livet mitt ser det ut som av innlegget, nei han har ikke noe fetisj eller noe. Har sikkert lagt på meg 1-2 av mine 10 graviditetskilo rundt rompe/lår siden han plutselig etter 5 år synes rompa mi er stor nå :fnise: 

Har du og Ts sin dame noe til felles, siden du skriver så mye om deg selv? 

Til Ts: Kan du ikke snakke med henne om det? Vold er ikke greit. Fortell henne hvor grensene dine går, og lytt når hun forteller om sine. 

Anonymkode: 88b39...9f1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Salka skrev:

Du fortjente det. Ferdig snakka 

Så der er situasjoner der det er greit å slå partneren sin. Good to know. Og likestilling skal det fremdeles være?

Anonymkode: 0585b...3e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun slo deg er ikke greit. Uansett hvor såra hun ble, kan hun ikke holde på sånn. Det du sa var jo tåpelig og dumt, men hun krysser en skummel grense ved å slå deg!

Anonymkode: 39627...b02

Misforståelse. Det var vel egentlig seksualisert griseprat som slo feil.

Den største feilen gjorde hun som slo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et klaps i forbindelse med sex kommer du ikke langt med.

Hadde det vært en knyttneve hadde jeg forstått deg. 

Du drev med psykisk vold, og da må du tåle et klaps.

Anonymkode: 76920...152

Er du seriøs? Så du mener kvinner So  sipper krokodilletårer,kontrollerer mannen ("hvem ringte deg?få passordet på facebooken din!") også fortjener en klaps?

Det å kontrollere og sippe for alt mulig går også under psykisk trakassering ser du,noe kvinner i forhold er ekstremt gode på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plutselig brøt det ut av meg: "Nå skal jeg knulle deg i deg feite ræva di". 

Jeg måtte le av den der, var sikkert ikke ille ment fra din side og bare sagt i ett uomtenksomt ivrig øyeblikk, lett å miste hodet da...

Men du gjorde deg fortjent til en liten klaps altså, er ikke noe å ta på vei og overdramatisere dette, såpass bør enn kunne tåle som hannkjønn.

En gang klappet jeg mine håndflater mot veggen, mens jeg henvendte meg til min bestevenninne og sa følgende, at du bruker BH er som om jeg skulle hengt en BH på veggen her - fikk en klaps over kjeften med flat hånd jeg også da så måtte si til henne at neste gang hun skulle klappe til meg så foretrekker jeg at hun knytter neven da det sved når hun benyttet håndflaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...