Gå til innhold

Hun angrer så ufattelig mye..


knust123

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du trenger noen å snakke med eller få ut litt frustrasjon og tanker hos snakker jeg gjerne med deg på pm om du ønsker. :) Jeg er hun over hvor eksen var utro og jeg fikk vite det et år senere. Er helt ferdig med det nå, men tenkte kanskje det var greit å snakke med noen som har vært i samme situasjon. :) 

Anonymkode: f0939...acf

Kanskje det kunne vært greit(?).. Må du sende meg melding da eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, for en forferdelig situasjon. Jeg vet ikke selv hvordan jeg ville reagert, men jeg kan forstå hvorfor dama di valgte å ikke si noe før det ble oppdaget av samboeren til han hun var utro med. For det første, hun er sikker på at det aldri kommer til å gjenta seg, for det andre, hvis hun forteller det så er sannsynligheten for at du forlater henne ganske stor, og for det tredje, hun hadde det allerede fælt, hvorfor skulle du måtte ha det fælt i tillegg.
Når det da ble oppdaget av andre, og hun skjønte at du kommer til å finne det ut på en eller annen måte uansett, så forteller hun det til deg selv, og viser at hun angrer på det som har skjedd.

Slik jeg forstår det så har det bare skjedd en gang, selv om hun kanskje flørtet litt med ham før det skjedde, er det riktig?
Selv har jeg, da jeg var 16 kysset en fyr som ikke var kjæresten min, og fikk så dårlig samvittighet over det at jeg rett etterpå gjorde det slutt med han jeg var sammen med, og vet med meg selv at jeg aldri vil kunne være utro igjen. Så hvis du tror på at hun virkelig angrer, og at hun aldri vil gjøre det igjen så kan du prøve å gi det en ny sjanse. Det krever dog mye av dere begge for å få det til å fungere, og det er viktig at dere sammen finner ut av nye kjøreregler for forholdet. Når det er sagt, hvis du velger å stole på henne denne gangen, og dere fortsetter sammen, så må dere la fortid være fortid, ikke noe som blir dratt opp når dere senere krangler.

Anonymkode: cc13c...ae7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang utro, alltid utro. Det er ikke annerledes for kvinner, selv om de gråter og kommer med masse unnskyldninger.

Anonymkode: 62beb...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde en feil, en engangs hendelse som hun avbrøt fordi hun skjønte at det var feil.

Hvis dette er dama du vil leve livet ditt med hadde jeg nok forsøkt å tilgi henne. 

Hadde utroskapen pågått over tid hadde jeg aldri kunne tilgi, men en engangs hendelse hadde jeg tilgitt, ihvertfall prøvd å tilgi. 

Alle kan gjøre feil

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det skal gå så langt før man virkelig innser hva man har....klarer nesten ikke godta eller akseptere som har skjedd, uvirkelig at hu kkunne gjøre det :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle varsellampene lyser her, hadde ikke gitt henne en sjanse til. Hun kom bare clean fordi hun var avslørt og samtidig prøvde å legge skylda på dine fraværende komplimenter. Next.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dump henne. Hvis du fortsetter i forholdet vil hun aldri respektere deg eller se deg på samme måte lenger. Du vil alltid være redd for om hun gjør noe dumt og forholdet er nok dømt til å ta slutt uansett.

Finn ei ny dame som elsker deg og respekterer deg, eller nyt singellivet.

Anonymkode: 2f05c...0b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet er over. Du vil aldri stole igjen på henne og dette vil tære på deg og forholdet, inntil det en dag er nok. Like greit å avslutte det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbrøt hun dette når det skjedde, eller foregikk dette over lang tid? 

Anonymkode: 7bb3a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Anonymkode: 2756f...c0b

Hvis dette ordner seg, så ville jeg ha hatt dna test på babyen ved graviditet, selv om den er planlagt...

At kvinner gråter må du ikke la deg lure av - Det er kvinnenes måte å skifte fokus på et emne og på den måten vri seg unna ting og tang. Brått blir det du som er offeret som må trøste henne.

Det som ofte er forskjell på gutt og mann er om man lar seg manipulere sv kvinnen f.eks med gråting. Slik har det vært i alle tider. Selv om kvinner ikke innrømmer det så likerde innerst inne en mann som setter grenser og ikke lar seg styre 100%. Det må være en motstand der.

ps. Har ikke lest det første innlegget ditt. Så svaret er på generelt basis.

Anonymkode: bdc86...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avbrøt hun dette når det skjedde, eller foregikk dette over lang tid? 

Anonymkode: 7bb3a...db8

etter at hun avbrøt sexen har hu bare sett han på jobb og oversett han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, knust123 skrev:

etter at hun avbrøt sexen har hu bare sett han på jobb og oversett han..

Ville sjekket litt nærmere rundt den avbrytelsen, da det også er en relativt vanlig forklaring.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...