Gå til innhold

Hun angrer så ufattelig mye..


knust123

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, knust123 skrev:

Hu er helt knekt...hater seg selv og blir kvalm av bare tanken på fyren

Selvfølgelig... hva annet skal hun si? Du skulle fått medalje for å være lettlurt! Gullmedalje!

Anonymkode: b476f...ff3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig... hva annet skal hun si? Du skulle fått medalje for å være lettlurt! Gullmedalje!

Anonymkode: b476f...ff3

åja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, knust123 skrev:

 

Hvorfor i allverden skal hu gidde det? Da hadde jeg heller stikki enn å brukt energi på å være så tett...om hu ikke er lykkelig så hadde hu vell stikki nå(for lengst)

Hun kan ha mange motiver til å handle som hun gjør, men det skal ikke jeg spekulere i.. 

Det jeg lurte litt på, var at det kunne virke som om hun ikke ønsket at du skulle tenke så mye rundt det, og at hun da inntok en offerolle for å avlede tankegangen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig... hva annet skal hun si? Du skulle fått medalje for å være lettlurt! Gullmedalje!

Anonymkode: b476f...ff3

Idiot. 

 

7 minutter siden, knust123 skrev:

 

Hvorfor i allverden skal hu gidde det? Da hadde jeg heller stikki enn å brukt energi på å være så tett...om hu ikke er lykkelig så hadde hu vell stikki nå(for lengst)

Du trenger ikke spekulere i om tårene er falsk eller ekte, det vet du best selv du som er sammen med henne. Uansett; hva synes du er værst å tenke på: å tilgi henne og gå videre, eller å leve uten henne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Hun kan ha mange motiver til å handle som hun gjør, men det skal ikke jeg spekulere i.. 

Det jeg lurte litt på, var at det kunne virke som om hun ikke ønsket at du skulle tenke så mye rundt det, og at hun da inntok en offerolle for å avlede tankegangen din.

Det eneste hu selvsagt vil er at jeg ikke skal tenkte på det og det skjønner jeg(ønsker jo det jeg og), men så lett er det desverre ikke..her tenkes det hardt å lenge av gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, knust123 skrev:

åja..

Fra en mann til annen. Irriterer det deg ikke at hun faktisk mest sannsynelig har tatt dette opp med venninner osv ? uten at du har vist noe ? Tror de fleste kvinner her inne kan si at dette har skjedd

Anonymkode: 44cbe...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Idiot. 

 

Du trenger ikke spekulere i om tårene er falsk eller ekte, det vet du best selv du som er sammen med henne. Uansett; hva synes du er værst å tenke på: å tilgi henne og gå videre, eller å leve uten henne ? 

Begge deler er utrolig vanskelig..Blir helt idiot her jeg sitter! Uvirkelig at jeg er i denne situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra en mann til annen. Irriterer det deg ikke at hun faktisk mest sannsynelig har tatt dette opp med venninner osv ? uten at du har vist noe ? Tror de fleste kvinner her inne kan si at dette har skjedd

Anonymkode: 44cbe...256

De eneste som vet det er foreldrene hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, knust123 skrev:

Det eneste hu selvsagt vil er at jeg ikke skal tenkte på det og det skjønner jeg(ønsker jo det jeg og), men så lett er det desverre ikke..her tenkes det hardt å lenge av gangen..

Og jo mer man tenker, jo flere spørsmål pleier å dukke opp.. Derfor lurer jeg litt på motivene hennes, når hun reagerer slik på "tenkepausene" dine.. Har hun mer å skjule, mon tro...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er åpenbart en nobel og galant herremann, som sitter her og forsvarer din utro kjæreste mot angrep fra oss utenforstående på et anonymt nettforum. Det skal du ha. Du er også en tilgivende og forståelsesfull fyr, helt åpenbart. Mange damer ville drept for å ha en kjæreste som deg.

Så...hvordan syns du selv det står i stil til kjæresten din, som velger å ligge med deres felles kollega og lyve til deg om det i 2 år etterpå, bare fordi hun mener du ikke gir henne nok "komplimenter"? Seriøst??

Anonymkode: ccbf9...988

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Herregud, gi TS litt faktisk støtte, da. Det er noen kommentarer i denne tråden som har en tone som ikke akkurat er konstruktiv, det er vel det siste som hjelper akkurat nå. 

Personlig mener jeg nok at hun lot det gå for langt for hva jeg hadde tilgitt, men basert på hva TS sier forstår jeg at han kan lure litt på om han bør fortsette forholdet. I dine sko TS (siden du er så usikker, mener jeg), hadde jeg nok kanskje tatt meg en liten reise på egen hånd for å samle tankene og få litt perspektiv på det uten hennes konstante innflytelse. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier så tror du ikke at hun kommer til å gjøre det igjen.. hvis du skal tilgi henne og være sammen med henne så er det fint at du tror det.  Noen klarer å jobbe sammen igjennom er svik og bygge opp tilliten igjen, andre ikke .. det at du skriver om det er viser jo at du absolutt ikke har lyst til å gi slipp på henne egentlig.. jeg synes du skal prøve å tilgi henne, å se hvordan det går.. da slipper du å tenke på " men hva hvis?" Hvis du velger å si hadet.. prøv, og prøv å håndter følelsene dine rundt det, kanskje det går bra, eller kanskje det blir for tøft for deg.. men da har du hvertfall prøvd..  nå tenker jeg bare på deg egentlig.. for henne blir jeg irriterrt på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS, du er åpenbart en nobel og galant herremann, som sitter her og forsvarer din utro kjæreste mot angrep fra oss utenforstående på et anonymt nettforum. Det skal du ha. Du er også en tilgivende og forståelsesfull fyr, helt åpenbart. Mange damer ville drept for å ha en kjæreste som deg.

Så...hvordan syns du selv det står i stil til kjæresten din, som velger å ligge med deres felles kollega og lyve til deg om det i 2 år etterpå, bare fordi hun mener du ikke gir henne nok "komplimenter"? Seriøst??

Anonymkode: ccbf9...988

Godt argument..Jeg føler bare dersom dette skulle ta slutt kommer jeg aldri til å klare å stole på noen igjen, uansett..vet det er mange jenter der ute, men de kan fint gjøre det samme... føles ut som det er utrolig masse utroskap ute å går, men skulle aldri tru min jente ville klare å utføre det. Vil jo ikke ta alle jenter under en kam, men man blir jo totalt idiot i fremtiden vil jeg tru.. Vet jeg er en real kar med godt utseendet, ikke noe problem der. Men føler ikke gresset er så jævlig mye grønnere på andre steder. Trur alle går igjennom noe skikkelig slit i forholdet sitt opp gjennom.. mange som ikke engang får vite om utroskapen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hva du går igjennom.. Jeg kjenner ofte at hele halsen tetter seg igjen, brystet hamrer og tårene presser på og tenker hele tiden på utroskapet og ser det foran meg hele tiden. Tror ikke vi klarer det... :( Hadde aldri trodd noe sånt om han.

Hun er nødt til å lytte til følelsene dine, uten å gå i forsvar. Hun må validere og godkjenne følelsene, og huske at hvis hun er uenig i høyden på reaksjonendin, så har du en rettmessig grunn for å føle, tenke og handle som du gjør.

Hun må konstant lytte til deg igjen og igjen fra hjelpe-perspektivet, men ikke fra "hun er bad" perspektivet. Det vil bare skape rot.

Hun må rett og slett lytte til deg ekstra nå fremover og prøve så godt hun kan å forstå deg - og ikke (!!) prøve å legge sine egne "tanker og verdier" opp i DINE reaksjoner: eksempel: elsker du meg så tilgir du meg nå osv osv. <- Det må hun ikke gjøre! Når noen føler seg forstått og hørt så gjør det mindre vondt. 

  • Be willing to take responsibility for your actions. Everyone makes mistakes from time to time. Everyone uses poor judgment or makes poor choices. Acknowledging your mistake, whether it was intentional or not, will help your partner heal.
  •  
  • Be willing to suffer the consequences. If you’ve hurt someone badly, you may need to tolerate your partner’s anger, distance, withdrawal, mistrust, etc. for some time. Just because you’ve apologized and are ready to move on, your significant other may not. Give your partner the space and time she needs to process the hurt and find a way to forgive and make her way back to you.
  •  
  • Be willing to make restitution. For example, if you forgot your anniversary, you may want to take your wife on her dream vacation; if you’ve been unfaithful, you may need to allow your partner full access to your emails and texts; if you said something hurtful, you may want to make a point to say really nice and complimentary things to your partner every day. Remember, if you made the mess, it is your responsibility to clean it up as best you can.
  •  
  • Do what you can to make it safe for your partner to reconnect. Once trust has been broken, it is normal for the injured person to feel emotionally unsafe—this will cause a person to use withdrawal or anger as a barrier. This is the time to break through your significant other’s wall, demonstrating loving and caring behaviors no matter what. This is the time to prove to your partner that you are genuinely sorry and create a safe space from which she can reconnect. Be tenacious in your willingness to take a stand for the relationship. Don’t let her anger or distance prevent you from reaching out with love and kindness.
  •  
  • Discover what you need to learn about yourself, your partner, and your relationship. When you take the time to self-reflect, you have a better chance to avoid making the same mistake again. A wise person will always learn from their mistakes.  Understand what went wrong and how you can do things differently next time. Communicate this learning with your partner. Together, come up with a plan on how you both can approach your relationship in a more powerful way.
  •  
  • Honor the healing process. Just as a deep cut takes more care and time to heal, so does a deep emotional wound. Be patient. Take care of yourself and seek support as needed from others.

Anonymkode: 18a27...2a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, knust123 skrev:

Godt argument..Jeg føler bare dersom dette skulle ta slutt kommer jeg aldri til å klare å stole på noen igjen, uansett..vet det er mange jenter der ute, men de kan fint gjøre det samme... føles ut som det er utrolig masse utroskap ute å går, men skulle aldri tru min jente ville klare å utføre det. Vil jo ikke ta alle jenter under en kam, men man blir jo totalt idiot i fremtiden vil jeg tru.. Vet jeg er en real kar med godt utseendet, ikke noe problem der. Men føler ikke gresset er så jævlig mye grønnere på andre steder. Trur alle går igjennom noe skikkelig slit i forholdet sitt opp gjennom.. mange som ikke engang får vite om utroskapen..

Det er ikke veldig lurt å automatisk overfør en kvinnes feiltrinn over på alle kvinner. Du, det finnes så mange bra damer der ute. Virkelig. Det var en kvinne som gjorde noe feil mot deg, det har ikke alle andre kvinner ansvar for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Leoria skrev:

Som du sier så tror du ikke at hun kommer til å gjøre det igjen.. hvis du skal tilgi henne og være sammen med henne så er det fint at du tror det.  Noen klarer å jobbe sammen igjennom er svik og bygge opp tilliten igjen, andre ikke .. det at du skriver om det er viser jo at du absolutt ikke har lyst til å gi slipp på henne egentlig.. jeg synes du skal prøve å tilgi henne, å se hvordan det går.. da slipper du å tenke på " men hva hvis?" Hvis du velger å si hadet.. prøv, og prøv å håndter følelsene dine rundt det, kanskje det går bra, eller kanskje det blir for tøft for deg.. men da har du hvertfall prøvd..  nå tenker jeg bare på deg egentlig.. for henne blir jeg irriterrt på. 

Hun har jo allerede gjort det to ganger, så hvorfor tror du ikke hun gjør det igjen? Sannsynligheten er ganske stor for at hun gjør det nok en gang. Hun er på søken etter noe mer. Forholdet hun har til TS er helt klart ikke nok for henne. 

Anonymkode: b476f...ff3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er ikke veldig lurt å automatisk overfør en kvinnes feiltrinn over på alle kvinner. Du, det finnes så mange bra damer der ute. Virkelig. Det var en kvinne som gjorde noe feil mot deg, det har ikke alle andre kvinner ansvar for. 

Enig! Er så ufattelig lei de idiotdamene som fucker til mannfolks kvinnesyn og menneskesyn ved å holde på sånn der.

Går det ikke an å gi henne avskjed på grått papir, og slutte å tenke at alle kvinner er på denne måten? Det er vi IKKE.

Anonymkode: 2756f...c0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo allerede gjort det to ganger, så hvorfor tror du ikke hun gjør det igjen? Sannsynligheten er ganske stor for at hun gjør det nok en gang. Hun er på søken etter noe mer. Forholdet hun har til TS er helt klart ikke nok for henne. 

Anonymkode: b476f...ff3

Jeg har ikke sagt at jeg ikke tror hun gjør det. Jeg kjenner ikke situasjonen godt nok til å uttale meg om det, men ts tror ikke at hun kommer til å gjøre det, så da får det vel bli opp til han om han tørr ta sjangsen eller ikke.. 

Endret av Leoria
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Er så ufattelig lei de idiotdamene som fucker til mannfolks kvinnesyn og menneskesyn ved å holde på sånn der.

Går det ikke an å gi henne avskjed på grått papir, og slutte å tenke at alle kvinner er på denne måten? Det er vi IKKE.

Anonymkode: 2756f...c0b

Neida.. det er nok mange som ikke kunne falt seg tanken, er jo ikke bare meg som er slik:P ... skulle bare ønske så sterkt at hu ikke hadde gjort dette..hu er jo en så fin jente, skjønner ikke at jeg skriver det etter det hun har gjort, men måten hun vært på den siste tiden er overbevisende..selvom som de sa ovenfor her, kan være hu, også jeg er redd for å være alene... Jeg vet ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev tidligere.. Måten hun handler på nå fremover, og åpenheten, er et mye bedre grunnlag for å avgjøre om hun faktisk angrer på det som har skjedd, eller om hun er lei seg for å ha blitt avslørt.. 

 

Vær varsom, men ikke urimelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...