Gå til innhold

Hun angrer så ufattelig mye..


knust123

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:forvirra:

 

Anonymkode: 7bb3a...db8

? sjæl.

Anonymkode: 2756f...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tårer er en veldig enkel måte å manipulere andre på.. 

 

Jeg påstår ikke at det er tilfellet her, men personlig ville jeg ikke nødvendigvis tatt det som et tegn på anger.. Jeg ville lagt mer vekt på handlinger og åpenhet i den perioden der en skal prøve å bygge opp ny tillit fremover.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i samme situasjon selv, så vet hvor dritt det er for deg akkurat nå. Jeg lot det gå litt tid, men fant etterhvert ut at jeg kunne klare å tilgi, men aldri stole på henne igjen, så jeg avsluttet. Er veldig glad for det i ettertid, selv om det var et kjipt valg der og da.

Hvis du klarer, sett deg utenfor situasjonen og forsøk å se på det objektivt. Hvis du synes hennes andre kvaliteter kan veie opp for det hun gjorde, så gi det en sjanse til. Hvis ikke så er det best å gjøre det slutt så fort som mulig.

Anonymkode: 4db46...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Tårer er en veldig enkel måte å manipulere andre på.. 

 

Jeg påstår ikke at det er tilfellet her, men personlig ville jeg ikke nødvendigvis tatt det som et tegn på anger.. Jeg ville lagt mer vekt på handlinger og åpenhet i den perioden der en skal prøve å bygge opp ny tillit fremover.

Enig.

Anonymkode: 2756f...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror de mener at tårene hennes er "falske", eller at hun er offer..:vetikke:

Anonymkode: 7bb3a...db8

Prøver å gjøre seg til et offer, ja. Hylgrining og hyperventilering er sånn som unger gjør når de vil oppnå noe hos foreldrene sine, og det er akkurat det hun gjør her. "Stakkars meg som har hatt det så vondt i 2 år" *hylgrine* *hyperventilere*. Faktum er jo at den eneste grunnen til at hun i det hele tatt kommer clean nå er at hun innser muligheten for at dama til han hun var utro med kommer til å fortelle typen hennes det. Og vips, så kommer hulkingen, hylgriningen og hyperventileringen med på kjøpet. Men hvor var den de siste to årene?

TS, ikke vær en tulling nå.

Anonymkode: ccbf9...988

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om menn bare visste hva kvinner egentlig tenker når de feller sine tårer....

Anonymkode: ccbf9...988

Ja hva tenker dere egentligt ? 

Til TS: Problemet er jo at du nok aldri kommer til og glemme dette. Det kommer til å nage på deg hver gang hun går ut på fylla sammen med venninnene / skal reise bort.

Anonymkode: 44cbe...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å gjøre seg til et offer, ja. Hylgrining og hyperventilering er sånn som unger gjør når de vil oppnå noe hos foreldrene sine, og det er akkurat det hun gjør her. "Stakkars meg som har hatt det så vondt i 2 år" *hylgrine* *hyperventilere*. Faktum er jo at den eneste grunnen til at hun i det hele tatt kommer clean nå er at hun innser muligheten for at dama til han hun var utro med kommer til å fortelle typen hennes det. Og vips, så kommer hulkingen, hylgriningen og hyperventileringen med på kjøpet. Men hvor var den de siste to årene?

TS, ikke vær en tulling nå.

Anonymkode: ccbf9...988

Sant nok.. :/

Anonymkode: 7bb3a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er oppriktig lei seg for dette. Men men som teller, er hva hun gjør i ettertid. Om hun er av sorten som lett lar seg flørtes med, sjarmere og har trekk som tyder på at man har behov for mye oppmerksomhet konstant, så hadde jeg stolt mindre på henne - med tanke på hvor hun får oppmerksomhet. 

Hva skjer neste gang det blir tøft? Sånn som nå fremover? Hvordan skal hun takle dette, når tårene er over? Hun er nok lei seg, ja. Men å redde ting etter slike svik er en hard jobb og det krever virkelig den rette innsatsen

Anonymkode: 2c01c...f70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt meg noen krav fremover. Hadde ikke det blitt respektert hadde jeg gått, i stedet for å sitte der skuffet over vedkommende i en slik sammenheng i tillegg til utroskapet.

Anonymkode: 2c01c...f70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der kommer til å sette seg i en posisjon der hun blir fristet igjen og igjen. Hadde ikke rørt henne med ildtang.

Anonymkode: 125ae...36b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal avgårde om to helger(planlagt lenge)..

Hun har sagt til meg at hun ikke trenger å reise og kan være med meg her hjemme eller om jeg vil bli med..hun gjør alt for meg sier hun.

Jeg sa hun bare kunne reise for hvorfor skal man ha henne i lenker ?? Det blir jo aldri bra i lengda.. Trur også det er litt bra og kanskje være litt på avstand så en får kjent på følelser selvom det er for jævlig å sitte å gruble hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, knust123 skrev:

men finnes jo kanskje andre krav..

 

2 minutter siden, knust123 skrev:

Hun skal avgårde om to helger(planlagt lenge)..

Hun har sagt til meg at hun ikke trenger å reise og kan være med meg her hjemme eller om jeg vil bli med..hun gjør alt for meg sier hun.

Jeg sa hun bare kunne reise for hvorfor skal man ha henne i lenker ?? Det blir jo aldri bra i lengda.. Trur også det er litt bra og kanskje være litt på avstand så en får kjent på følelser selvom det er for jævlig å sitte å gruble hele dagen.

Betyr denne turen mye for henne ? om ja og dette er typisk jentetur, så hadde jeg testet henne. Sagt det ikke blir aktuelt

Anonymkode: 44cbe...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å gjøre seg til et offer, ja. Hylgrining og hyperventilering er sånn som unger gjør når de vil oppnå noe hos foreldrene sine, og det er akkurat det hun gjør her. "Stakkars meg som har hatt det så vondt i 2 år" *hylgrine* *hyperventilere*. Faktum er jo at den eneste grunnen til at hun i det hele tatt kommer clean nå er at hun innser muligheten for at dama til han hun var utro med kommer til å fortelle typen hennes det. Og vips, så kommer hulkingen, hylgriningen og hyperventileringen med på kjøpet. Men hvor var den de siste to årene?

TS, ikke vær en tulling nå.

Anonymkode: ccbf9...988

Selvfølgelig har det slått meg tanken.. men herregud... hu kan da ha sitti å grini alene mens jeg har vært på jobb og?? Jeg kan se for meg det er en rimelig kjip beskjed og gi til sin samboer.

Hu sliter veldig når jeg blir stille(for da tenker jeg og klarer ikke snakke).. og da tenker hu med engang at det er over og da begynner hu å grine/blir lei seg, noe som ikke er lett for meg å trøste der og da for jeg har mer enn nok å tenke sjøl og til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, knust123 skrev:

Selvfølgelig har det slått meg tanken.. men herregud... hu kan da ha sitti å grini alene mens jeg har vært på jobb og?? Jeg kan se for meg det er en rimelig kjip beskjed og gi til sin samboer.

Hu sliter veldig når jeg blir stille(for da tenker jeg og klarer ikke snakke).. og da tenker hu med engang at det er over og da begynner hu å grine/blir lei seg, noe som ikke er lett for meg å trøste der og da for jeg har mer enn nok å tenke sjøl og til tider..

Alltid kjipt og bli tatt. Det med at hun grein når du kom hjem kan fint lages til. vist hu hadde sotte å hyperventilert hele dagen hadde hu vore i koma

Anonymkode: 44cbe...256

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Betyr denne turen mye for henne ? om ja og dette er typisk jentetur, så hadde jeg testet henne. Sagt det ikke blir aktuelt

Anonymkode: 44cbe...256

Hu sa dette på eget intiativ at hu ikke ville/trengte å reise med åssen det var nå, men siden jeg ønsket det gjør hun det..gidder ikke ta tilbake det (Kunne gjort det), men det trenger jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, knust123 skrev:

Hu sliter veldig når jeg blir stille(for da tenker jeg og klarer ikke snakke).. og da tenker hu med engang at det er over og da begynner hu å grine/blir lei seg, noe som ikke er lett for meg å trøste der og da for jeg har mer enn nok å tenke sjøl og til tider..

Klassiske manipulasonsteknikker.. Vær obs!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oppgitt78 skrev:

Klassiske manipulasonsteknikker.. Vær obs!

 

1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Klassiske manipulasonsteknikker.. Vær obs!

Hvorfor i allverden skal hu gidde det? Da hadde jeg heller stikki enn å brukt energi på å være så tett...om hu ikke er lykkelig så hadde hu vell stikki nå(for lengst)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, knust123 skrev:

men finnes jo kanskje andre krav..

Ja, å holde henne i lenker er ikke riktig. Hvordan skal man stole på noen man må holde i lenker? 

Men at hun tar ekstra hensyn til dine behov fremover er en viktig faktor. Om det er å kunne sjekke telefoni/internett, om det er å bli kontaktet jevnlig, kunne snakke ut om dette to timer om dagen i noen måneder fremover, om det er at hun fjerner vedkommende fra livet deres, går i parterapi med deg. Dette må du finne ut av, hvilken behov du har for at dette skal ordne seg. Det er vel det som er målet, har jeg skjønt. Ikke tenk straff - tenk at det skal heale og skape tillit og trygghet

Anonymkode: 2c01c...f70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, knust123 skrev:

Hu sa dette på eget intiativ at hu ikke ville/trengte å reise med åssen det var nå, men siden jeg ønsket det gjør hun det..gidder ikke ta tilbake det (Kunne gjort det), men det trenger jeg ikke..

Hun sa det fordi hun visste du kom til å være snill og be henne reise. Den jenta der har deg rundt lillefingeren. Jeg skjønner at dette er vanskelig for deg, så klart er det det. Og jeg sier ikke at utroskap under ingen omstendighet skal kunne tilgis. Men en ting bør du huske på her, og det er at dersom hun virkelig angret, brydde seg om deg på en ikke-selvisk måte og var en person med litt integritet, hadde hun kommet clean med deg for 2 år siden. Men hun kom ikke clean med deg før det var en fare for at hun kunne bli avslørt. Med andre ord har hun ikke bare vært utro mot deg, men holdt deg for narr i 2 år etterpå. Og det hadde hun tenkt å fortsette med. Er det virkelig en person du ønsker å være sammen med, eller kan det tenkes at det snarere er frykten din for å bli alene og ikke finne noen bedre som gjør at du vurderer det? Jeg skal ikke si hva som er hva, men tenker at det i hvert fall er noe du bør tenke godt over.

Anonymkode: ccbf9...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...