Gå til innhold

iPhone full av bilder fra macen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan løser jeg dette? Etter å ha lagt over bilder fra fotoapparatet, til macen, er iPhonen nå stappfull. Jeg får beskjed om at hvis jeg sletter bildene, forsvinner de fra alle enheter. Jeg skjønner at det har med iCloud å gjøre, men aner ikke hvordan telefonen skal få slippe å fylles opp. 

Anonymkode: 949dd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan løser jeg dette? Etter å ha lagt over bilder fra fotoapparatet, til macen, er iPhonen nå stappfull. Jeg får beskjed om at hvis jeg sletter bildene, forsvinner de fra alle enheter. Jeg skjønner at det har med iCloud å gjøre, men aner ikke hvordan telefonen skal få slippe å fylles opp. 

Anonymkode: 949dd...b62

legg alle bildene over på nett (min sky, icloud eller lignende) så er problemet løst :) har bilder på pc også uten at de blir slettet når jeg sletter bildene på telefonen :P 

Anonymkode: 62425...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på innstillingene på macen, og slå av deling på iCloud.

Hvis du vil være på den sikker siden tar du en backup av bildene først (ekstern harddisk), men jeg mener at dette skal være unødvendig.

tenker meg at bildene du tar med telefonen også havner på macen? Er dette noe du vil?

 

Anonymkode: eaccc...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må gå inn på innstillingene på macen, og slå av deling på iCloud.

Hvis du vil være på den sikker siden tar du en backup av bildene først (ekstern harddisk), men jeg mener at dette skal være unødvendig.

tenker meg at bildene du tar med telefonen også havner på macen? Er dette noe du vil?

 

Anonymkode: eaccc...673

Vil de fremdeles finnes i iCloud da? Det er min backup.. Jeg vil bare ikke se de på telefonen. 

Anonymkode: 949dd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

legg alle bildene over på nett (min sky, icloud eller lignende) så er problemet løst :) har bilder på pc også uten at de blir slettet når jeg sletter bildene på telefonen :P 

Anonymkode: 62425...80d

Når jeg skal slette et bilde (som kommer fra macen) fra telefonen, får jeg beskjed om at det vil slettes fra iCloud-biblioteket på alle enheter. Vil det da fremdeles finnes på macen, hvis jeg sletter det fra telefonen?

Anonymkode: 949dd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...