Gå til innhold

"nr du har ring er ikke i bruk" , men nr er i bruk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ahhhh det eeer så irriterende. Får ikke ringt bestevennen min fordi jeg kommer til svarer at nr ikke er i bruk. Nr ER i bruk, skjer med enkelte andre nr jeg ringer også (jeg driver ikke med tlf terror hvis noen skulle lure på det, hehe. At venner o.l skulle satt opp sperre for innkommende samtaler fra meg) Har ringt tlf operatøren min for å høre om de kan fixe, men de ser ingen feil, så jeg skjønner ingenting. Noen som vet?

Anonymkode: 27962...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det skjer med andre telefonnr også er det antakelig ditt abonnement eller din telefonoperatør det er noe galt med. For noen har det visst hjulpet å få nytt SIM-kort. Hvis ikke det hjelper og operatøren ikke kan/vil gjøre noe ser jeg ikke noen annen løsning enn å bytte leverandør. Du kan evt. prøve å bytte telefon, men jeg vet ikke noen grunn til at det skulle hjelpe. Utover det er det ikke noe du kan gjøre med det.

Anonymkode: 06171...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning det kan være er at nummeret du ringer er viderekoblet til et nummer som ikke er i bruk. Vet det hender at noen taster inn feil når de skal f. eks viderekoble til mobilsvar. Dersom det f.eks mangler ett siffer i nummeret man forsøker å viderekoble til vil man få beskjed om at nummeret ikke er i bruk.
Forsøk å sende melding til nummeret, det vil uansett komme frem, så kan vennen din forsøke å koble av viderekoblingen på telefonen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...