Gå til innhold

Hvilke forumer/underforum er gir deg best energi?


Gjest Timaras

Anbefalte innlegg

Gjest Timaras

Som du selv mener kan gjøre deg litt glad av å følge?

Ikke telletrådene og de andre vasetrpdene folk holder med for å få tiden til og gå.

Tenker på tråder som gir litt positiv energi og gir deg lyse tanker om at ikke alt er negativt i livet.

Har du noen fine opplevelser her inne , du vil dele med meg og resten av oss som liker positiv energi?

 

Bildet tok jeg med mobilen en kald høst morgen. Slike ting gjør meg glad og komme seg ut i marka. Må dele noen bilder med dere for å bevise hva som girriterer meg energi.  Den rene friske luften. 

 

Hvilket forum /underforum dette bør være under er jeg usikker på.

20161012_084550.jpg

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fint bilde :) jeg liker kosthold/velværetrådene og motetrådene. Får alltid en god latter... Karriere og utdanning også, men litt mye mas og tjas og feilinformasjon der da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skråblikk og generaliseringer, uten tvil. Herlig med et eget forum hvor man kan trolle fritt, og bare henvise til navnet på underforumet dersom noen klager på at man generaliserer.

Anonymkode: f140b...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
4 minutter siden, globalagogo skrev:

fint bilde :) jeg liker kosthold/velværetrådene og motetrådene. Får alltid en god latter... Karriere og utdanning også, men litt mye mas og tjas og feilinformasjon der da

Takk.

Ja var innom den kosthold tråden.Trakk meg ut for ble litt mye slik at Man Må. Nei ingen må noe som helst tenkte jeg. Følger heller legen min sine råd.😊

Kan tenke meg at det er mye mas på karriere og utdanning tråden. 

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timaras
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skråblikk og generaliseringer, uten tvil. Herlig med et eget forum hvor man kan trolle fritt, og bare henvise til navnet på underforumet dersom noen klager på at man generaliserer.

Anonymkode: f140b...3a3

Ja du liker sikkert at folk troller med deg. Da er sikkert det passe for deg.😊

Endret av Jaikkesant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...