Gå til innhold

Fant drøssevis av kondomer i nattbordskuffene hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har faktisk nettopp flyttet sammen etter et drøyt halvår sammen, og ble en smule sjokkert da jeg skulle rydde litt ved nattbordet hans. Ikke meningen å snoke, tenkte overhodet ikke på det. Det var altså flere pakker med kondomer, dvs sikkert 30-40 stk totalt, og mange åpnede enkeltkondomer, dvs selve opprevne pakninger som var lagt tilbake. Jeg tenker litt, hva er det han har holdt på med før han traff meg? Treftes på Tinder og det aner meg ar han datet noe vanvittig i et par år før han traff meg, som var ca. to år etter et langvarig forhold han hadde.

Det andre jeg spør meg om er hvorfor han har dette liggende i nattbordet fremdeles? Vi bruker ikke kondomer.

Anonymkode: d4cce...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, kan ikke svare på det første, men svaret på det andre tror jeg er så enkelt som at han ikke har tatt seg bryet med å rydde ut av nattskuffen. Jeg må innrømme at ting som havner i mine skuffer blir der til jeg trenger det, eller at jeg må gjøre plass til noe annet. Jeg innbiller meg at mange andre menn også tenker på samme måten. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bra at han har brukt kondomer da. Trenger ikke være snakk om mange damer heller, kan være han lå med en dame som ikke gikk på annen prevensjon.

Anonymkode: d541a...b70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må stille deg spørsmålet: stoler du på denne mannen?

Anonymkode: ac10e...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsa han kan jo luksus-runke også? Og folk kanskje spesielt menn har en tendens til å glemme hva som ligger i skuffene. 

Anonymkode: 3fa69...b94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare bra at du fant kondomer. Viser at han er en fyr som tar ansvar. Nå flytter dere sammen og begynner på noe nytt, ikke ødelegg det med å tenke på hva han har gjort før han traff deg. 

Endret av Cinder
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at dette er fra før deg?

Har du aldri sovet hos han før?

Anonymkode: 51648...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk nettopp flyttet sammen etter et drøyt halvår sammen, og ble en smule sjokkert da jeg skulle rydde litt ved nattbordet hans. Ikke meningen å snoke, tenkte overhodet ikke på det. Det var altså flere pakker med kondomer, dvs sikkert 30-40 stk totalt, og mange åpnede enkeltkondomer, dvs selve opprevne pakninger som var lagt tilbake. Jeg tenker litt, hva er det han har holdt på med før han traff meg? Treftes på Tinder og det aner meg ar han datet noe vanvittig i et par år før han traff meg, som var ca. to år etter et langvarig forhold han hadde.

Det andre jeg spør meg om er hvorfor han har dette liggende i nattbordet fremdeles? Vi bruker ikke kondomer.

Anonymkode: d4cce...896

De kan ha ligget der siden før din tid. Det er heller ikke sikkert han stoler på deg egentlig men ikke tørr si fra. Dette er ikke uvanlig, da jenta sier "stoler du ikke på meg".

Skulle hun bli gravid og han ikke har planer rom å være far, får han slengt til seg at han kan takke seg selv om ikke tok på regnfrakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske

Vært verre om alle lå der ferdig brukte...!😉😅 

Nei..mest sannsynlig så tilhører de nok fortiden, og ikke så mange fyrer er alltid så gode på å rydde alle steder.. Kanskje du kan komme med forslag om å kunne rydde litt sammen, sånn at dere kanskje får litt mer plass i skuffer og skap..? -så kanskje du kan ymtet frem noen forsiktig spm samtidig...uten å angripe?;)  Virker forholdet deres helt topp ellers, så ikke tenk på det😉☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at dette er fra før deg?

Har du aldri sovet hos han før?

Anonymkode: 51648...d5a

Vi har ikke brukt kondomer i det hele tatt omtrent, var bare et par ganger i starten. Jeg har sovet hos ham mange ganger, ja, men aldri sjekket nattbordet.

Anonymkode: d4cce...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det ikke er gøy, og det bør egentlig han også skjønne. Tror ikke daten min hadde likt å se skuffen min full av kondomer og åpnet kondom-emballasje i skuffen min ved senga..det sier seg selv at han sikkert ville tenkt at det var ekkelt. 

Nå som skaden uansett har skjedd, så tar du det opp med han. Det er sikkert før han traff deg, men utrolig ekkel ting å ha ved senga uansett. Be han om å skjerpe seg, sånt skal ikke du se på.

Anonymkode: 13255...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Mr_White skrev:

Hei, kan ikke svare på det første, men svaret på det andre tror jeg er så enkelt som at han ikke har tatt seg bryet med å rydde ut av nattskuffen. Jeg må innrømme at ting som havner i mine skuffer blir der til jeg trenger det, eller at jeg må gjøre plass til noe annet. Jeg innbiller meg at mange andre menn også tenker på samme måten. 

Anbefaler deg å ikke ha slikt liggende. Prøv å gi datene dine, spesielt kjærestene dine, en clean start. 

Mange som hadde reagert på å sett ting fra tidligere sexliv hos partneren sin på den måten, selvom man vet at folk har hatt en fortid så tror jeg mange kvinner og menn gjerne skulle vært foruten å få det i fleisen.

Anonymkode: 13255...474

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk nettopp flyttet sammen etter et drøyt halvår sammen, og ble en smule sjokkert da jeg skulle rydde litt ved nattbordet hans. Ikke meningen å snoke, tenkte overhodet ikke på det. Det var altså flere pakker med kondomer, dvs sikkert 30-40 stk totalt, og mange åpnede enkeltkondomer, dvs selve opprevne pakninger som var lagt tilbake. Jeg tenker litt, hva er det han har holdt på med før han traff meg? Treftes på Tinder og det aner meg ar han datet noe vanvittig i et par år før han traff meg, som var ca. to år etter et langvarig forhold han hadde.

Det andre jeg spør meg om er hvorfor han har dette liggende i nattbordet fremdeles? Vi bruker ikke kondomer.

Anonymkode: d4cce...896

Jeg kan svare på det andre.

Han har brukt de når han han har runket. Da får han ihvertfall noe som minner om våt og godt.  Dessuten er det rensligere og slipper styr med papir.

Jeg er mye på Tinder selv, har ikke hatt sex med en eneste en der. Ikke slå krysssammenhenger samen , blr nødvendigvis ikke være slik. Man kjenner kanskje lusa på gangen og du har selv kanskje hatt mange Tindersextreff, den krysssammenhengen ser beg ut i fra dine egne resonnemt.

Selv har jeg komdomer i skuffen, selv om keg ikke har hatt sex på flere år.

Mvh

Mann

 

 

Anonymkode: 45cc8...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan svare på det andre.

Han har brukt de når han han har runket. Da får han ihvertfall noe som minner om våt og godt.  Dessuten er det rensligere og slipper styr med papir.

Jeg er mye på Tinder selv, har ikke hatt sex med en eneste en der. Ikke slå krysssammenhenger samen , blr nødvendigvis ikke være slik. Man kjenner kanskje lusa på gangen og du har selv kanskje hatt mange Tindersextreff, den krysssammenhengen ser beg ut i fra dine egne resonnemt.

Selv har jeg komdomer i skuffen, selv om keg ikke har hatt sex på flere år.

Mvh

Mann

Anonymkode: 45cc8...e96

Jeg er ikke ts, men svarer deg likevel.

Jeg hadde godtatt din "forklaring" med lettelse og glede; gjett om altså. Huff..

Men tenk om det ikke er slik? Da er det kanskje ikke like kult ;) Fint å unngå sånt hvis man ikke har en slik type forklaring på det-

Anonymkode: 13255...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men svarer deg likevel.

Jeg hadde godtatt din "forklaring" med lettelse og glede; gjett om altså. Huff..

Men tenk om det ikke er slik? Da er det kanskje ikke like kult ;) Fint å unngå sånt hvis man ikke har en slik type forklaring på det-

Anonymkode: 13255...474

Ps. Og da mener jeg ikke at sexlivet som var er et problem. Problemet hadde vært å få det i trynet.)

Anonymkode: 13255...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kondomer i min nattbordsskuff (har samboer, går på ppiller).

Det er rett og slett praktisk å ha, og noen har jeg tatt meg med fra før vi ble sammen :tongue: Greit hvis jeg har glemt en pille, eller jeg ikke orker styr i nytt sengetøy. Eller rett og slett for å bremse han ned litt :) 

Det betyr ikke at jeg er utro eller har planer om å være det. Vi pleier ikke bruke det, men er faktisk veldig greit å ha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men svarer deg likevel.

Jeg hadde godtatt din "forklaring" med lettelse og glede; gjett om altså. Huff..

Men tenk om det ikke er slik? Da er det kanskje ikke like kult ;) Fint å unngå sånt hvis man ikke har en slik type forklaring på det-

Anonymkode: 13255...474

Ja, tror nok jeg også ikke hadde blitt trodd 100%. Dette siden det virker som så mange har seg mye. Mulig jeg er spesiell på det området. Har vært singel i 4 år og har ikke hatt sex siden den gang. Har startet med noe dating i år da. Vi får se om jeg begynner å trå i vannet igjen snart...har lissom ikke vært typen til å sex hvis det ikke er et forhold.

Noe jeg har lært er å ikke la egne tanker rulle og gå om hvis sånn eller sånn. Pleier aldri å stemme og man brenner mye energi på området som ikke gir noe svar. Også andre områder enn sex.  Tar man noe på fersken, konkrete bevis osv da kan man komme med slikt. Men her er det også fra før deres forhold så hun kan egentlig ikke mene noe annet enn at kondomene skal bort.

Må også si at min eks på en måte ødela sexlivet mitt, hun klandret meg for at jeg hadde mistet jomfrudommen til en jente flere år før bi traff hverandre. Alltid vært hensynsfull mot det andre kjønn, og hun la sun usikkerhet på meg og gav meg dårlig samvittighet. Selv om jeg viste jeg ikke burde ha det, så manipulerte hun meg og på en måte utnyttet omtenksomheten min og at jeg var glad i henne. Bare for å sette ulike emner mot hverandre. I tillegg bør TS være forsiktig å komme med anklager om ting fra fortiden før de møttes. Han var fri til å gjøre som han ville.

Selv så  tror jeg at jeg ikke tar mer en første dated pga av tidligere forhold. Noe som stopper meg gi å ta opp kontakten videre til en annen date.

 

 

Anonymkode: 45cc8...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...