Gå til innhold

Dunpose til voksne.


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Jeg har ofte sett t babyer bruker en slik dunpose både i bilstol og i vogn og synes det er en kjempeide. På kalde dager kan babyen bare legges i posen uten altfor mye klær på seg. Jeg tenkte å stjele denne ideen og lage en slik dunpose til voksne. Har kjøpt meg en dyr sovepose som skal holde kulden unna og tenkte å bruke litt tid på å sy den slik at det kan være en dunpose til meg i bilen . Altså på førersetet. At jeg ikke har tenkt på det før. Noen som har gjort dette selv? Hvordn i såfall har du sydd den. Har noen ideer, men er usikker på om de er de optimale. Dunposen skal være i bilen fast. Min kjæreste har ikke noe tro på dette, men tenker å bevise at hun tar  feil.

Med hilsen fra

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk hull til beina da, sånn at du kan bruke gass- og bremsepedalene! :fnise: Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke du kommer til å bli rik på denne "oppfinnelsen"... :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
43 minutter siden, Million skrev:

Husk hull til beina da, sånn at du kan bruke gass- og bremsepedalene! :fnise: Beklager å måtte si det, men jeg tror ikke du kommer til å bli rik på denne "oppfinnelsen"... :-)

nja.. på kalde vinterdager er det godt å sige ned i en slik pose på vei til jobb. har foreløpig tenkt å sy en til eget bruk da. :-)

med hilsen fra

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
7 minutter siden, Linituss skrev:

fantastisk:-) at jeg ikkehar tenkt på det før. uansett.. den dunposen jeg skal sy, skal være fast i førersetet:-)

med hilsen fra

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jon Are skrev:

fantastisk:-) at jeg ikkehar tenkt på det før. uansett.. den dunposen jeg skal sy, skal være fast i førersetet:-)

med hilsen fra

jon are

Så da skal du sitte i den om sommeren også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke valgt dun, men syntet fiber fra soveposer. 

Dun lukter fugl når det er fuktig, Dun trykkes lettere sammen, så om du sitter på den blir det flatere. Mye billigere med syntet. Angilak tyin 5 season sovepos har kort glidelås som ingen vil ha lenger. den er ofte på finn. Der burde det være nok råstoff og så er materialet super bra, bedre enn dun. Dun er et helvete å fylle med, det blir dun over hele huset. Lager du smarte snitt kan du sikkert nytte mye av duken på soveposen også. Det hjelper sikker om du er flink til å tegne. Skal du sy bruk nylon trå i symaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
På 25.10.2016 den 18.07, Tummy skrev:

Ville ikke valgt dun, men syntet fiber fra soveposer. 

Dun lukter fugl når det er fuktig, Dun trykkes lettere sammen, så om du sitter på den blir det flatere. Mye billigere med syntet. Angilak tyin 5 season sovepos har kort glidelås som ingen vil ha lenger. den er ofte på finn. Der burde det være nok råstoff og så er materialet super bra, bedre enn dun. Dun er et helvete å fylle med, det blir dun over hele huset. Lager du smarte snitt kan du sikkert nytte mye av duken på soveposen også. Det hjelper sikker om du er flink til å tegne. Skal du sy bruk nylon trå i symaskinen.

Takk for tips. :-) j

med hilsen fra

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...