Gå til innhold

Ekkelt med ulike sex partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Uredd skrev:

Ikke alle nei, men for for å kjenne om en mann er god må hun jo ha prøvd noen dårlige. Derfor er masse erfaring hos en kvinne kun en trussel mot usikre menn.

Uenig

Anonymkode: a9665...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min verden kan aldri sex være ekkelt, så jeg forstår ikke tankegangen. Sex er noe fint, flott, moro, lidenskapelig og herlig. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

Enig

Anonymkode: a9665...25a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, asterix skrev:

Å knulle er jo ingen kunst akkurat. Har du et hofteparti som fungerer og litt utholdenhet går jo det stort sett greit. Men knulling er jo en liten del av sex, og det er langt viktigere at du er god på resten av sexopplevelsen.

... og elske osv... Mye av dette er også medfødt, akkurat som talent i andre ting. Antall pulte osv sier ingenting om man er en god elsker :)

Anonymkode: a9665...25a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig

Anonymkode: a9665...25a

I hva?

På generell basis, eller gjelder dette kun deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
3 timer siden, Uredd skrev:

Alternativt at hun har prøvd mange slik at hun skjønner at jeg er mye bedre enn de fleste andre...? :lur:

Bekrefter den!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, asterix skrev:

Dem om det. Jeg har i hvert fall ingen planer om å kaste bort masse deilige sexopplevelser i perioder jeg er singel bare fordi noen mener at sex er noe man skal spare på. 

TS. Har ikke sagt noe om hva du bør eller skal gjøre. Kos deg. Alt jeg lurte på var om det er andre som ikke blir fristet til å spre beina sine for omtrent hvem som helst. Det er ikke sånn at jeg må ta meg selv i nakken for å klare det. Det kunne aldri fallt meg naturlig inn å åpne meg sånn for så mange, uten at jeg sier at det er det eneste rette.

Anonymkode: a04a6...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I min verden kan aldri sex være ekkelt, så jeg forstår ikke tankegangen. Sex er noe fint, flott, moro, lidenskapelig og herlig. 

Anonymkode: a5bbe...d6b

TS. Har ikke sagt at sex er ekkelt. Jeg synes det er helt utrolig vakkert med sex, men kun til den rette. Og jeg mener vi alle er foskjellige, men var litt interessert i å høre om andre tenker slik som meg på dette med å spare sex til den helt spesielle personen i ditt liv. Jeg kunne bare ikke tenke meg å dele sex med mage forskjellige, for jeg legger mye enegi i sexlivet, mye kjærlighet. Det har ingenting med at jeg synes sex er ekkelt. Men det er såklart positivt at man slipper unna diverse sykdommer pga man ikke har sex med så mange forskjellige mennesker.

Anonymkode: a04a6...3ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

... og elske osv... Mye av dette er også medfødt, akkurat som talent i andre ting. Antall pulte osv sier ingenting om man er en god elsker :)

Anonymkode: a9665...25a

Kan skrive under på denne. Jeg var sammen med min første dame. Hun hadde erfaring med 20 andre menn, både korte og lange forhold. Fikk masse skryt for hvor flink jeg var. Dette helt sikkert fordi jeg bare fulgte mitt naturlige instinkt og hadde lyst på å ha sex sammen med henne. Men hvis jeg hadde hatt sex med veldig mange, så hadde nok ikke sex vært så spesiellt så da hadde nok erfaringene måtte ta over endel. 

Anonymkode: a04a6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke antallet som betyr noe, men hvor fine de er.

Anonymkode: 0caff...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2016 den 13.23, AnonymBruker skrev:

TS. Har ikke sagt noe om hva du bør eller skal gjøre. Kos deg. Alt jeg lurte på var om det er andre som ikke blir fristet til å spre beina sine for omtrent hvem som helst. Det er ikke sånn at jeg må ta meg selv i nakken for å klare det. Det kunne aldri fallt meg naturlig inn å åpne meg sånn for så mange, uten at jeg sier at det er det eneste rette.

Anonymkode: a04a6...3ba

Hører du ikke hvordan du selv snakker? Du forsøker å fremstå som fordomsfri, men bruker uttrykk som "spre beina sine for omtrent hvem som helst". Du driver storstilt slutshaming her. Bare du så vet det, du er ikke bedre enn meg. Jeg sprer ikke beina for "omtrent hverm som helst", bare fordi jeg ønsker et sexliv når jeg er singel også. 

Skam deg for hvordan du tenker om andre. Det skinner gjennom selv om du forsøker å skjule det.

Anonymkode: a5bbe...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt og ekkelt.

Jeg kan kanskje sette meg litt inn i hva du mener. Men jeg er ikke enig. Om du er den eneste mannen som mener det skal jeg ha usagt.

Og der er ikke nødvendigvis slik at det er et mål i seg selv å hs mange partnere (men det blir ofte slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...