Gå til innhold

Gi en mislykket date en ny sjangse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på tinder for litt siden, og vi fikk en veldig god tone! Har også sendt endel snap :) jeg syns han så veldig søt ut, og kjemien virket veldig bra.,,,, helt til i går når jeg omsider skulle treffe han for første gang! Jeg valgte å reise hjem til han, og egentlig i fra første sekund så syns jeg alt var veldig rart! Han stresset rundt, og klarte ikke å sitte rolig, jeg måtte faktisk be han sette seg ned🙈 Syns jo på en måte han var en søt fyr.,. Men er usikker på om ting kan endre seg ved neste date! Noen erfaringer med dette?

Anonymkode: a7442...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var sikkert bare nervøs. Gi det flere sjanser, vær litt betryggende og hyggelig mot han..se om nervøsiteten roer seg :)

Anonymkode: 291a9...3b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ab over her. Han var nok bare nervøs. Så lenge ingenting annet er noe rødt flagg hos deg så syns jeg det er fair å gi det en ny sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk igjen, men kanskje en annen plass? Dra på kino/kafe ellerno, kanskje han ikke er så stresset da. Det at du kontakter han igjen for en andre date burde uansett roe ned nervene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo nesten le av han🙈 Også hadde han en veldig forsiktig stemme 😊 En virket hyggelig og søt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler sympati med ham, jeg! Tror som Mr White at et mer upersonlig sted kan lette på stemningen! Men heller cafe enn kino, dere bør få pratet litt mer for å løsne ting litt opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
15 minutter siden, snuppa123 skrev:

Vi har fortsatt og sende meldinger osv etterpå 😊 Jeg syntes også veldig synd på han!

Så du går på ny date fordi du syns synd på han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker han bør du jo gi det en sjanse til, høres veldig ut som han var nervøs.. Hvis du egentlig ikke liker han bør du droppe det for at han ikke skal få falske forhåpninger om noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på tinder for litt siden, og vi fikk en veldig god tone! Har også sendt endel snap :) jeg syns han så veldig søt ut, og kjemien virket veldig bra.,,,, helt til i går når jeg omsider skulle treffe han for første gang! Jeg valgte å reise hjem til han, og egentlig i fra første sekund så syns jeg alt var veldig rart! Han stresset rundt, og klarte ikke å sitte rolig, jeg måtte faktisk be han sette seg ned🙈 Syns jo på en måte han var en søt fyr.,. Men er usikker på om ting kan endre seg ved neste date! Noen erfaringer med dette?

Anonymkode: a7442...e65

Første daten meg og gubben var dårlig og i dag er vi gift.... 

Så noen ganger lønner det seg å gi/få en ny sjanse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervøsitet er en av de tingene som ødelegger for de fleste når det kommer til dating, og noe som absolutt flere bør overse og ikke legge vekt på når de avgjører om de vil treffe en person igjen eller ikke. 

Når man leter etter partner er det viktig å ha fokus på hvordan personen vil være som en partner i det lange løp og hva man tenker at personen kan tilby i en relasjon. Er personen ærlig? Har personen egenskaper du kan beundre? Har personen verdier og holdninger du kan respektere? Viser personen genuin interesse for deg? Finner du personen attraktiv? 

Nervøsitet kan ødelegge for attraktiviteten hos kvinner, fordi vi ser på nervøsitet som manglende tro på seg selv og manglende mannlighet. Vi søker etter stødige karer som vi kan lene oss på når vi trenger det - alt annet fikser vi som regel selv i disse dager. 

Samtidig er det  viktig å ha fokus på at nervøsitet ikke betyr at en mann ikke kan gi oss trygghet. Nervøsitet og manglende selvtilitt er faktisk de to tingene som bør komme nederst på listen over grunner til å ikke gå på en ny date. Hvorfor? Fordi det er ting som enkelt kan fikses ved å få personen til å slappe av og bli trygg på seg selv. 

Så hør på de andre her, gå på en date nummer to! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en fyr på tinder for litt siden, og vi fikk en veldig god tone! Har også sendt endel snap :) jeg syns han så veldig søt ut, og kjemien virket veldig bra.,,,, helt til i går når jeg omsider skulle treffe han for første gang! Jeg valgte å reise hjem til han, og egentlig i fra første sekund så syns jeg alt var veldig rart! Han stresset rundt, og klarte ikke å sitte rolig, jeg måtte faktisk be han sette seg ned🙈 Syns jo på en måte han var en søt fyr.,. Men er usikker på om ting kan endre seg ved neste date! Noen erfaringer med dette?

Anonymkode: a7442...e65

Du må ta litt selvkritikk her, du drar ikke hjem til en fyr første gang du skal treffe ham, ei heller la ham komme hjem til deg. Man skal treffes på nøytral grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, O.G. skrev:

Du må ta litt selvkritikk her, du drar ikke hjem til en fyr første gang du skal treffe ham, ei heller la ham komme hjem til deg. Man skal treffes på nøytral grunn. 

Hvorfor ikke?

Noen blir jo mer nervøse om det er andre folk i nærheten (som det er på cafe eller restaurant etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pika skrev:

Hvorfor ikke?

Noen blir jo mer nervøse om det er andre folk i nærheten (som det er på cafe eller restaurant etc).

Fordi noe Netflix og Chill gjør menn late. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, O.G. skrev:

Fordi noe Netflix og Chill gjør menn late. 

Man kan dra hjem til hverandre uten at det trenger å bety Netflix&chill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, pika skrev:

Man kan dra hjem til hverandre uten at det trenger å bety Netflix&chill :)

Vel, men du drar ikke hjem til en ukjent fyr bare sånn alikevel. Det ser ikke bra ut borte på politistasjonen hvis han finner på å voldta deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, men du drar ikke hjem til en ukjent fyr bare sånn alikevel. Det ser ikke bra ut borte på politistasjonen hvis han finner på å voldta deg. 

Nei, det er sant - de fleste menn vil jo sannsynligvis prøve å voldta deg om du blir med de hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Vel, men du drar ikke hjem til en ukjent fyr bare sånn alikevel. Det ser ikke bra ut borte på politistasjonen hvis han finner på å voldta deg. 

De fleste menn er ikke voldtektsmenn.

Bare fordet de har utovertiss betyr ikke at de vil voldta, akkurat som jeg ikke begår innbrudd fordet jeg har kubein i ene bilen.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her :)

 

Jeg har ikke får vane å reise hjem til fremmede menn, det er faktisk første gang, og jeg er 29år.

Men jeg og denne fyren hadde snakket en god stund sammen via sosiale medier før vi traff hverandre, vi hadde også en felles bekjent via facebook, og jeg forhørte meg faktisk med henne før jeg traff han :)

Hun ga uttrykk for at han var en veldig ålreit fyr, og i tillegg kjekk.

Jeg syns også han var helt nydelig på bildene, men allikevel så var det noe som ikke stemte helt ved første møte i hvertfall:(

Anonymkode: a7442...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...