Gå til innhold

Jeg må banke det inn hos dere!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en penis på 17 cm i omkrets og hensikten min med denne tråden er å få frem hvor stor ulempe dette kan være. Veldig mange gutter og noen få jenter skal ha det til at størst er best osv. Men dette er absolutt ikke sant! Jeg har opplevd fler jenter som ikke har likt størrelsen min fremfor digga den. Til sammen har jeg vell 15 sexpartnere og var kun 2-3 stykk som foretrukket str min. Som regel må jeg bruke lang tid på foreplay, mye glidemiddel, får generelt aldri en BJ lengre enn 3 min ettersom de bli slitne i munnen og jeg må begrense meg fordi jeg ikke kan kjøre den like dypt inn og fort.

Hadde jeg kunne valgt ville jeg bytta tvert mot en gjennomsnittlig penis. Takk for meg og håper gutta hovedsakelig kan få det inn i skallen at størst ikke er best og at det er et fåtall av jentene som foretrekker den alt for stor. 

Anonymkode: d9332...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er en tapt kamp. De som er overbevist vil ikke tro deg uansett hva du sier.

Anonymkode: 47c16...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som har startet alle penistrådene?

Anonymkode: f3e8d...59c

Nei, haha!! :fnise:

Anonymkode: d9332...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er en tapt kamp. De som er overbevist vil ikke tro deg uansett hva du sier.

Anonymkode: 47c16...c45

Verdt et forsøk! :) 

Anonymkode: d9332...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, haha!! :fnise:

Anonymkode: d9332...60a

Ah, var da enda godt ;)

Anonymkode: f3e8d...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man får tage hva man haver! Man har den penis man har, og får gjøre det beste ut av det syntes jeg. Stor, liten, tykk, tynn...du har hva du har. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en penis på 17 cm i omkrets og hensikten min med denne tråden er å få frem hvor stor ulempe dette kan være. Veldig mange gutter og noen få jenter skal ha det til at størst er best osv. Men dette er absolutt ikke sant! Jeg har opplevd fler jenter som ikke har likt størrelsen min fremfor digga den. Til sammen har jeg vell 15 sexpartnere og var kun 2-3 stykk som foretrukket str min. Som regel må jeg bruke lang tid på foreplay, mye glidemiddel, får generelt aldri en BJ lengre enn 3 min ettersom de bli slitne i munnen og jeg må begrense meg fordi jeg ikke kan kjøre den like dypt inn og fort.

Hadde jeg kunne valgt ville jeg bytta tvert mot en gjennomsnittlig penis. Takk for meg og håper gutta hovedsakelig kan få det inn i skallen at størst ikke er best og at det er et fåtall av jentene som foretrekker den alt for stor. 

Anonymkode: d9332...60a

Spikeren på hodet.

Men nå kommer nok snart en av penistråd-starterne og beskylder deg enten for å være kvinne eller for at de 12-13 kvinnene som uttrykte at de hadde klart seg med mindre, løy. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 20% liker det du har er bedre enn å ha en så liten at ingen liker den. Du skal bare leve med en dame om gangen allikevel så hvorfor stresse med at du trenger glidekrem, må ta det med ro og at BJ max varer i 3 minutt. Hun som velger deg setter nok pris på at du ikke har det travelt, at du har økonomi til litt glidekrem og at du varer lenger enn en 3 minutters BJ. Slipper du ut frustrasjonen går hun sikkert lei ganske kjapt, enten det er fordi du er stor, normal eller liten. Konsentrer deg om å få jobben gjort - for begge, lytt til henne og gi henne det hun vil ha så har du alt å vinne med det mange vil kalle et godt utgangspunkt. 

Anonymkode: dd762...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅÅÅÅÅÅÅ LEI av alle penis-størrelse trådene nå!
Trodde ut fra overskriften at dette var noe annet, men jammen var det en penis-tråd det også!
Hvem er det som bryr seg så himla mye??
Pleeeasssee.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en kvinne som gikk da hun så hvor liten penis var i slapp. Og ja den er ikke mer enn 2-3 cm i slapp, så forstår jo egentlig hun godt da. Det hun ikke visste var at den var 15 cm stiv, og ganske tykk. Det er utrolig mye dårlig informasjon der ute om hvordan penis fungerer :)

Anonymkode: 88933...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en kvinne som gikk da hun så hvor liten penis var i slapp. Og ja den er ikke mer enn 2-3 cm i slapp, så forstår jo egentlig hun godt da. Det hun ikke visste var at den var 15 cm stiv, og ganske tykk. Det er utrolig mye dårlig informasjon der ute om hvordan penis fungerer :)

Anonymkode: 88933...45a

Penisen min er alt fra 3 - 10 cm slapp, avhengig av vær og vind. For det meste kanskje 5 cm.

i erigert tilstand derimot så er den 17 cm. Tror nok de kvinner som går de ser en slapp penis er veldig uvitende mennesker.

Anonymkode: 4f9f0...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert plagsomt å ha så stor som deg ja, snart hører vi nok om at du er uføretrygdet grunnet helt utslitt rygg, tar sikkert på å måtte løfte såpass tungt hver gang du skal tisse... Tror de fleste her føler unisont med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 24.10.2016 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Har en penis på 17 cm i omkrets og hensikten min med denne tråden er å få frem hvor stor ulempe dette kan være. Veldig mange gutter og noen få jenter skal ha det til at størst er best osv. Men dette er absolutt ikke sant! Jeg har opplevd fler jenter som ikke har likt størrelsen min fremfor digga den. Til sammen har jeg vell 15 sexpartnere og var kun 2-3 stykk som foretrukket str min. Som regel må jeg bruke lang tid på foreplay, mye glidemiddel, får generelt aldri en BJ lengre enn 3 min ettersom de bli slitne i munnen og jeg må begrense meg fordi jeg ikke kan kjøre den like dypt inn og fort.

Hadde jeg kunne valgt ville jeg bytta tvert mot en gjennomsnittlig penis. Takk for meg og håper gutta hovedsakelig kan få det inn i skallen at størst ikke er best og at det er et fåtall av jentene som foretrekker den alt for stor. 

Anonymkode: d9332...60a

Det eneste problemet med penisen din er at du maser sånn om den.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...